žhavky
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
žhavky
zdravím, chci se zeptat jaký používáte ve feldě na RO žhavící svíčky? Já tam mám svíčky Bosch duraterm a po necelým půl roce opět dvě KO, zase na jinejch válcích pro úplnost. Tak si říkám jestli už to nemá opravdu souvislost s RO, jestli je to nějak neničí nebo tak, nevim... jaký používáte a který opravdu vydržej? Dík lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
covece ty Boshe jsem mel na escortoj a musim rict co cca 8-10tis km propaleny vzdy 2ks a za 14 dni na to dalsi 2 pak zase klid . Ve Feldě mám Brisky a zatim ok najeto 42000 km
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

jen dodám, mě ty bosche vydržely max. 20tis., ale možná je to tim že feldy poměrně dost dlouho žhaví i po startu, tak nevim. Možná jsou víc namáhaný než třeba u octy, jen pro srovnání... lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33739
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
stojí ty žhavky za hovno všechny, pokud někdo udělá žhavku na věky nemá co vyrábět, já si dal auto kelly všechny žhavky, starline, beru, bosch a champion už mi jedna od léta odešla jsem zvědav která časemlesek píše:jen dodám, mě ty bosche vydržely max. 20tis., ale možná je to tim že feldy poměrně dost dlouho žhaví i po startu, tak nevim. Možná jsou víc namáhaný než třeba u octy, jen pro srovnání... lešek
NGK patří mezi nejlepší dal jsem je na peugeot l.9 D do dvou let měnil všechny za ty původní ty mají snad znak wermachtu miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33739
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ja som tiez zistoval preco tie sviecky odchadzaju viac na olej ako na naftu. Po rozobrati som zistil ze jeden koniec spiraly odporoveho drotu je pritaveny ku kontaktu + tam problem neni. Druhy koniec je pritaveny na ten kovovy obal z vnutra spicky zhavica. Na olej zvycajne pri studenych startoch a pod ohorieva ten koniec toho zhavica a prerusi sa kontakt. Na naftu su skoro vzdy tie konce ok lebo nafta sa odpari alebo rychlo upne zhori.
A ze ktore sviecky vydrzia dlhsie zalezi len na hrubke plechu z ktorej je vyrobeny ten obal spiraly a na kvalite pritavenia toho odporoveho drotu k nej.Menej to uz zalezi na kvalite odporoveho drotu ten by mal vyrdzat hodne dlho.
A ze ktore sviecky vydrzia dlhsie zalezi len na hrubke plechu z ktorej je vyrobeny ten obal spiraly a na kvalite pritavenia toho odporoveho drotu k nej.Menej to uz zalezi na kvalite odporoveho drotu ten by mal vyrdzat hodne dlho.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33739
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
problém může být taky v tom kde bydlíš a od koho ty žhavky bereš,
když to převedu na zapalovací svíčky tak jsem měl leta problémy s různými značkami, cukání tah motoru, emise, nakonec jsem skončil u svíček beru, utahuji momentákem a kontroluji u každé odtrh a potíže se svíčka zmizely,
se žhavkama u feldy mám zkušenost jen od léta a pár tisíc najeto to posudit neumím miloš
když to převedu na zapalovací svíčky tak jsem měl leta problémy s různými značkami, cukání tah motoru, emise, nakonec jsem skončil u svíček beru, utahuji momentákem a kontroluji u každé odtrh a potíže se svíčka zmizely,
se žhavkama u feldy mám zkušenost jen od léta a pár tisíc najeto to posudit neumím miloš