žhavky

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 679
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

žhavky

Příspěvek od lesek »

zdravím, chci se zeptat jaký používáte ve feldě na RO žhavící svíčky? Já tam mám svíčky Bosch duraterm a po necelým půl roce opět dvě KO, zase na jinejch válcích pro úplnost. Tak si říkám jestli už to nemá opravdu souvislost s RO, jestli je to nějak neničí nebo tak, nevim... jaký používáte a který opravdu vydržej? Dík lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

covece ty Boshe jsem mel na escortoj a musim rict co cca 8-10tis km propaleny vzdy 2ks a za 14 dni na to dalsi 2 pak zase klid . Ve Feldě mám Brisky a zatim ok najeto 42000 km
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Po všech zkušenostech už dávám jen NGK. Ty mi zatím ve všech autech vydržely nejdýl. Na podzim jsem je kontroloval, a za celou zimu (40tis. km) mi neodešla ani jedna, minulej tejden jsem je zas kontroloval a všechny OK.
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 679
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

jen dodám, mě ty bosche vydržely max. 20tis., ale možná je to tim že feldy poměrně dost dlouho žhaví i po startu, tak nevim. Možná jsou víc namáhaný než třeba u octy, jen pro srovnání... lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33739
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lesek píše:jen dodám, mě ty bosche vydržely max. 20tis., ale možná je to tim že feldy poměrně dost dlouho žhaví i po startu, tak nevim. Možná jsou víc namáhaný než třeba u octy, jen pro srovnání... lešek
stojí ty žhavky za hovno všechny, pokud někdo udělá žhavku na věky nemá co vyrábět, já si dal auto kelly všechny žhavky, starline, beru, bosch a champion už mi jedna od léta odešla jsem zvědav která časem

NGK patří mezi nejlepší dal jsem je na peugeot l.9 D do dvou let měnil všechny za ty původní ty mají snad znak wermachtu miloš
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 679
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

přijde mi to jak ha-sedmička u fabie... tu taky měníš každý dva měsíce :D . Takže si nejspíš nepomůžu, začnu to nahrazovat jinejma no. lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33739
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lesek píše:přijde mi to jak ha-sedmička u fabie... tu taky měníš každý dva měsíce :D . Takže si nejspíš nepomůžu, začnu to nahrazovat jinejma no. lešek
u fábky vše OK 12O.OOO a deset let origo miloš
mmmajo
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 kvě 2008, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od mmmajo »

Ja som tiez zistoval preco tie sviecky odchadzaju viac na olej ako na naftu. Po rozobrati som zistil ze jeden koniec spiraly odporoveho drotu je pritaveny ku kontaktu + tam problem neni. Druhy koniec je pritaveny na ten kovovy obal z vnutra spicky zhavica. Na olej zvycajne pri studenych startoch a pod ohorieva ten koniec toho zhavica a prerusi sa kontakt. Na naftu su skoro vzdy tie konce ok lebo nafta sa odpari alebo rychlo upne zhori.
A ze ktore sviecky vydrzia dlhsie zalezi len na hrubke plechu z ktorej je vyrobeny ten obal spiraly a na kvalite pritavenia toho odporoveho drotu k nej.Menej to uz zalezi na kvalite odporoveho drotu ten by mal vyrdzat hodne dlho.
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

jestli nebude spíš problém ve vstřikovačích? aby vydržela svíčka 10 tis.km je fakt hodně málo.
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33739
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

problém může být taky v tom kde bydlíš a od koho ty žhavky bereš,

když to převedu na zapalovací svíčky tak jsem měl leta problémy s různými značkami, cukání tah motoru, emise, nakonec jsem skončil u svíček beru, utahuji momentákem a kontroluji u každé odtrh a potíže se svíčka zmizely,

se žhavkama u feldy mám zkušenost jen od léta a pár tisíc najeto to posudit neumím miloš
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“