Odpojeni vahy vzduchu? jak?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

alpiners2 píše:a klasicky sa to uberá k tomu že kto vie chipovať a kto nevie chipovať.
na moju otázku odpoveď nikde
jak v materske skolce,,,
pripada to lepsi regulace kdyz mas vzduch uz stlacenej nebo kdyz ho teprve nasavas??
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

fun bol sekundu rychlejsi s indiciou (rofl)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

TDIfun píše:
alpiners2 píše:
TDIfun píše: Vzdyt to je patent automobilky (noteeth) ta to mas uz od doby kamenne takhle vyreseno..
konkrétny argument nikde (hm)
chceš mi povedať že bez maf dokážeš dodržať vo všetkych režimoch taký pomer vzduch - nafta že nezadymí? nedokážeš ;)
Alpiners zabal to, nechapu jak ty muzes upravovat auta, kdyz tam ani nevidis jak je regulovano palivo. proste to nevidis a upravujes jak se ti asi hodi nebo to nechapu.


a čo upravuje velký maestro okrem paliva pri akceleracii, smog mapy, limiteru krútiaceho momentu, dlžky vstrekovania, tlaku turba, single boostu, sklonu lopatiek a limiteru v závislosti od atmosf. tlaku ?

žeby som spravil nejaké pdfko s popisom čo a ako, uploadol a nejaký ten zákazník si to už potom pozrie ;)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

No myslim ze tohle nemam zapotrebi.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

alpiners2 píše: a čo upravuje velký maestro okrem paliva pri akceleracii, smog mapy, limiteru krútiaceho momentu, dlžky vstrekovania, tlaku turba, single boostu, sklonu lopatiek a limiteru v závislosti od atmosf. tlaku ?

žeby som spravil nejaké pdfko s popisom čo a ako, uploadol a nejaký ten zákazník si to už potom pozrie ;)
Alpiners2 tu vyjmenoval všechny mapy, které mu ukazuje ECM :D. Tak to určitě budou všechny co existujou! 8)
Obrázek
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

ecm ti neukáže single boost, neukáže ti limiter v závislosti od atmo. tlaku, neukáže ti ani limiter dlžky vstrekovania, a iné. ;)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

alpiners2 píše:ecm ti neukáže single boost, neukáže ti limiter v závislosti od atmo. tlaku, neukáže ti ani limiter dlžky vstrekovania, a iné. ;)
Ok, tak třeba SwifTec. ;)
Obrázek
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

ty si šéf 8)
gerii
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 04 úno 2009, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od gerii »

powerflex nic moc na zavodce me vydrzi tak jeden zavod ale na normal jezdeni musi byt dobry
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

alpiners2 píše:ty si šéf 8)
pocuvajte panstvo toto sa neda citat. Vsetko ide len treba chciet. Mas hrcu casu, kup si simulator , mahu, aspon predokolku a uc sa a uvidis ze to ide... Tdi fun neklame. A to co si tu vymenoval co aka mapa na co a kde je je ti v tomto pripade s prepacenim na hov.o..... Nejdem sa tuna natahovat kto dalej zasti, ale ked sa budete tomu venovat tak dlho ako ja alebo par inych, a to ti vravim dostat sa k informaciam tohoto typu pred 8mimi rokmi bolo skor nemozne a financne velmi namahave. Teraz na nete najdes hodne ale necakaj ze najaka trubica ti da na to navod. Riadiaca jednotka je len tupy stroj co urobi co mu povies. Ale musis vediet carovne slovicko....
Apropo dokazem s urcitostou povedat ze auta ktore bezia na MAP hulia menej ako tie s MAF. Ide len o to co za umelca k tomu robi softa a ake komponenty do toho natisne. Ked si idiot ta zadymi aj FAP... (noteeth) . Mne dymi aj z benzinaku ked je v booste a nestazujem sa. Aj tak kazde druhe auto je dymovnica. A aj mne sa zadari :D ....
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“