
Problém s brzdou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já jsem s tím problém zatím neměl,když přivezli auto,že se zavzdušnilo i abs,odvzdušnil jsem trubkama i to,prostě jsem postupoval od pumpy až dozadu a vzduch zmizel....samo asi záleží na provedení...U prvních abs měli Vag možná tak v Boschi...a taky se jezdilo...Nootebooky měli jen bílé límečky....a to si tam pouštěli stejně jen porno... 

nepropadat panice...
A SZ znas a ctes?Laclosak píše:Aha....no on ten mechanik o tom odvzdušnění ABS přes Vag vůbec neveděl a to ho má taky......
Jiank ,ale newím proč by bylo ABS zavzdušněno když jsem měnil jen válec a kapalinu jsem dolíval a zároveň vyšlapával tak newím jak by se tam ten vzduch dostal....
A to může mít takovy vliv zavzdušněné ABS na krok pedálu?....
Já myslel ,že když je ABS zavzdušněno tak jen špatně funguje!!!nepulzuje
Tak jsem na radu Zdenek M. převzdušnil zadek...bylo mi řečeno ,že jsou zavzdušněny samostavy ve třemech.
Prováděl jsem to stylem rozjet auto na piskačky,pote klasicky odvzdušnit.....potom zase rozjed auto na 80km/h zašlápnout to natvrdo až kope ABS.....dá se řící ,že ze začátku jsem nepřiměl ABS k ničem jen sem tam lehce zabrnělo.....(suchá vozovka,30 stupňu na slunku) a zdálo se mi ,že to brzdí slabě
Když jsem to tak udělal asi 3x tak už se mi kouřilo od předních brzd.....
Neměl jsem to srdce a tak jsem zastavil a odvzdušnil jsem zadní kola s běžísím motorem.....každé kolo aspoň 3x
Pak přišel test......ABS kopalo jak divé a brzdy výrazně ožily.....nejspíš ten zadek před tím skoro nebrzdil.....I když na STK nic nenamítali
Pak jsem to odvzdušnil ještě jednou ,ale už i s předkem s nastartovaným motorem.......Auto teď brzdí vostře a ABS kope...a krásně se vyrovnává se smykem....a při prudkém brždění se nepropadnu až na podlahu,ale pořád je kde brát brzdný účinek
Ale stále je delší krok pedálu.....prostě u vrchu to moc nebrzdí....jak jsem říkal, dřív se stačilo brzdy lehce dotknout a už měla tendenci tvrdě brzdit.....
Takže jedna část mi ještě zbývá vyřešit...
Nyní už se nebojím situace ,že mi někam vběhne malé dítě a já nebudu schopen to ubrzdit....
Napadlo by ještě někoho co může dělat ten delší krok?Vzduch tam snad už není......
Evidentně proste při sešlápnutí brzdy do 1/3 je tam malý tlak .....ten jsem měřil diagnosticky....cca 3-4 bary.....2/3 kolem 10-17 a v 3/3 je to tak kolem 18-26 barů .... s vypnutým motorem tudiž bez posilovače...
Prováděl jsem to stylem rozjet auto na piskačky,pote klasicky odvzdušnit.....potom zase rozjed auto na 80km/h zašlápnout to natvrdo až kope ABS.....dá se řící ,že ze začátku jsem nepřiměl ABS k ničem jen sem tam lehce zabrnělo.....(suchá vozovka,30 stupňu na slunku) a zdálo se mi ,že to brzdí slabě
Když jsem to tak udělal asi 3x tak už se mi kouřilo od předních brzd.....
Neměl jsem to srdce a tak jsem zastavil a odvzdušnil jsem zadní kola s běžísím motorem.....každé kolo aspoň 3x
Pak přišel test......ABS kopalo jak divé a brzdy výrazně ožily.....nejspíš ten zadek před tím skoro nebrzdil.....I když na STK nic nenamítali
Pak jsem to odvzdušnil ještě jednou ,ale už i s předkem s nastartovaným motorem.......Auto teď brzdí vostře a ABS kope...a krásně se vyrovnává se smykem....a při prudkém brždění se nepropadnu až na podlahu,ale pořád je kde brát brzdný účinek
Ale stále je delší krok pedálu.....prostě u vrchu to moc nebrzdí....jak jsem říkal, dřív se stačilo brzdy lehce dotknout a už měla tendenci tvrdě brzdit.....
Takže jedna část mi ještě zbývá vyřešit...
Nyní už se nebojím situace ,že mi někam vběhne malé dítě a já nebudu schopen to ubrzdit....
Napadlo by ještě někoho co může dělat ten delší krok?Vzduch tam snad už není......
Evidentně proste při sešlápnutí brzdy do 1/3 je tam malý tlak .....ten jsem měřil diagnosticky....cca 3-4 bary.....2/3 kolem 10-17 a v 3/3 je to tak kolem 18-26 barů .... s vypnutým motorem tudiž bez posilovače...
Ono není moc možností.....nemít ABS,na co by se všichni vymlouvali.?.A natočený motor ...proč ne,ale bez posilovače to musí být kamen...a když je to kamen ,tak natočený motor je jen natočený motor...A zkoušel jsi opravdu zaslepovat jednotlivá kola ....před hadicemi...?Pak to poznáš...omezovač zadní nápravy patrně nemáš...,taky může pomáhat.
nepropadat panice...
Tak odvzdušnění s nastartovaným motorem evidentně pomohlo....možná je to i tím ,že se zvedl celkově tlak v soustavě ,protože klasicky kapalina vytékala strašně slabě a s posilovačem to bylo už ono....
Jinak bez posilovače je pedál tvrdý....
Nezkoušel jsem zaslepovat jednotlivá kola ....,ale možná to ještě zkusím.....jestli to dobře chápu tak bych přišel na to jestli je tam vzduch buď u kola nebo ještě nekde před kolem?
Jenže problém je v tom ,že mi ani nikde vzduch nevyběhl při tom odvzdušňování jen u levého zadního trošku spěněná brzdovka a to jen těsne po tom co jsem povolil odvzdušňovák!!!potom už tekla jen čistá brzdovka....
Omezovač nemám....
A už mě to nebaví.....to nemůže chvilku něco fungovat pořádně....jestli nakonec bude KO nový válec tak mě asi vomejou...
Jiank nevíte o nekom v okolí Prostějova ,kdo je slušnej mechanik ,kterej by se na to mrknul?
Že bych to přeci jen někomu svěřil....
Jinak bez posilovače je pedál tvrdý....
Nezkoušel jsem zaslepovat jednotlivá kola ....,ale možná to ještě zkusím.....jestli to dobře chápu tak bych přišel na to jestli je tam vzduch buď u kola nebo ještě nekde před kolem?
Jenže problém je v tom ,že mi ani nikde vzduch nevyběhl při tom odvzdušňování jen u levého zadního trošku spěněná brzdovka a to jen těsne po tom co jsem povolil odvzdušňovák!!!potom už tekla jen čistá brzdovka....
Omezovač nemám....
A už mě to nebaví.....to nemůže chvilku něco fungovat pořádně....jestli nakonec bude KO nový válec tak mě asi vomejou...
Jiank nevíte o nekom v okolí Prostějova ,kdo je slušnej mechanik ,kterej by se na to mrknul?
Že bych to přeci jen někomu svěřil....
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
opakujem..sprav to cez VAG...alebo ak nemas skoc za niekym kto ma..popripade to daj do servisu..myslim ze by si nemali uctovat viac ako 30€...a budes to mat na 100%..problem esp je ze ma viac hydra ventilov ako klasicke abs a niektore su zavrete a niektore otvorene a preto to neprevzdusnis dobre pokial nepotvaras vsetky.tym brzdenim si poposuval vzduch v esp ,popripade si nejaky vypustil a preto to brzdi lepsie...Laclosak píše:Tak odvzdušnění s nastartovaným motorem evidentně pomohlo....možná je to i tím ,že se zvedl celkově tlak v soustavě ,protože klasicky kapalina vytékala strašně slabě a s posilovačem to bylo už ono....
Jinak bez posilovače je pedál tvrdý....
Nezkoušel jsem zaslepovat jednotlivá kola ....,ale možná to ještě zkusím.....jestli to dobře chápu tak bych přišel na to jestli je tam vzduch buď u kola nebo ještě nekde před kolem?
Jenže problém je v tom ,že mi ani nikde vzduch nevyběhl při tom odvzdušňování jen u levého zadního trošku spěněná brzdovka a to jen těsne po tom co jsem povolil odvzdušňovák!!!potom už tekla jen čistá brzdovka....
Omezovač nemám....
A už mě to nebaví.....to nemůže chvilku něco fungovat pořádně....jestli nakonec bude KO nový válec tak mě asi vomejou...
Jiank nevíte o nekom v okolí Prostějova ,kdo je slušnej mechanik ,kterej by se na to mrknul?
Že bych to přeci jen někomu svěřil....
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
A vysvětlí mi někdo jak se tam ten vzduch dostane,když je to uzavřený okruh?.....Brzdovku jsem nikdy neměl pod min a třemny jsem taky nidky nerozdělával ...jen výměna desek a kotoučů.....
A když jsem měnil brzdovku tak jsem jí zároveň dopouštěl tak mi nejde do hlavy jak se tam ten vzduch dostal.....
Jiank ok dám na tvou radu a pokusím se to odvzdušnit Vagem,ale jak říkám mě to pustí do vytlačení pumpy a dál ne...nemůže to být třeba Programem?
Pokud by někdo měl funkční 409 s češtinou ocenil bych kdyby mi jí poslal....já už jsem pár verzí stáhl ,ale žádná mi nefungoala....pořád to chtelo HexCan.....podotýkám že jsem měl US verzi tudiž ta by fungovat měla....
A když jsem měnil brzdovku tak jsem jí zároveň dopouštěl tak mi nejde do hlavy jak se tam ten vzduch dostal.....
Jiank ok dám na tvou radu a pokusím se to odvzdušnit Vagem,ale jak říkám mě to pustí do vytlačení pumpy a dál ne...nemůže to být třeba Programem?
Pokud by někdo měl funkční 409 s češtinou ocenil bych kdyby mi jí poslal....já už jsem pár verzí stáhl ,ale žádná mi nefungoala....pořád to chtelo HexCan.....podotýkám že jsem měl US verzi tudiž ta by fungovat měla....
To že je dlouha draha pedalu brzdy je tim, že je bud stale zavzdusnena jednotka ABS, nebo ty zadní třmeny, vzduch samostavu. Když sou v zadu bubny, tak je to vždy jednodusí. Na jednej Octe to vyřesila až vymena tej jednotky ABS, nak netesnily ty ventily uvnitř a propoustelo to. Když si na to hamsnul tak to slo až k podlaze ale zalekovalo to. pri normalnim brzdení furt podlaha. Bylo vymeneno vse, trmeny, valec a nakonec i ta jednotka.Laclosak píše:A vysvětlí mi někdo jak se tam ten vzduch dostane,když je to uzavřený okruh?.....Brzdovku jsem nikdy neměl pod min a třemny jsem taky nidky nerozdělával ...jen výměna desek a kotoučů.....
A když jsem měnil brzdovku tak jsem jí zároveň dopouštěl tak mi nejde do hlavy jak se tam ten vzduch dostal.....
Jiank ok dám na tvou radu a pokusím se to odvzdušnit Vagem,ale jak říkám mě to pustí do vytlačení pumpy a dál ne...nemůže to být třeba Programem?
Pokud by někdo měl funkční 409 s češtinou ocenil bych kdyby mi jí poslal....já už jsem pár verzí stáhl ,ale žádná mi nefungoala....pořád to chtelo HexCan.....podotýkám že jsem měl US verzi tudiž ta by fungovat měla....
Nestraš....ještě měnit ABS.....ale projev je skoro stejný.
A jak se tam ten vzduch dostane?pořád mi to nejde do hlavy....vím ,že brzdovka he hydroskopická apod....ale ta je vyměnená....
Takže když mi nebude fungovat ABS nebo bude úplně zavzdušněno tak to jako nebude brzdit vůbec?
Jinak to poškození ventilu by mohlo se mohlo způsobit zatlačením pístu při výměně desek...jako že kapalina teše opačným směrem?
Tak zkusím domluvit někoho s diagnostikou na odvzdušnění....protože tou mou to evidentně nejde....pak dám zase echo

A jak se tam ten vzduch dostane?pořád mi to nejde do hlavy....vím ,že brzdovka he hydroskopická apod....ale ta je vyměnená....
Takže když mi nebude fungovat ABS nebo bude úplně zavzdušněno tak to jako nebude brzdit vůbec?
Jinak to poškození ventilu by mohlo se mohlo způsobit zatlačením pístu při výměně desek...jako že kapalina teše opačným směrem?
Tak zkusím domluvit někoho s diagnostikou na odvzdušnění....protože tou mou to evidentně nejde....pak dám zase echo

- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ved si si odpovedal sam...citujem : Jinak Hl.brzd.válec ATE je vyměněnLaclosak píše:A vysvětlí mi někdo jak se tam ten vzduch dostane,když je to uzavřený okruh?.....Brzdovku jsem nikdy neměl pod min a třemny jsem taky nidky nerozdělával ...jen výměna desek a kotoučů.....
A když jsem měnil brzdovku tak jsem jí zároveň dopouštěl tak mi nejde do hlavy jak se tam ten vzduch dostal.....
Jiank ok dám na tvou radu a pokusím se to odvzdušnit Vagem,ale jak říkám mě to pustí do vytlačení pumpy a dál ne...nemůže to být třeba Programem?
Pokud by někdo měl funkční 409 s češtinou ocenil bych kdyby mi jí poslal....já už jsem pár verzí stáhl ,ale žádná mi nefungoala....pořád to chtelo HexCan.....podotýkám že jsem měl US verzi tudiž ta by fungovat měla....
ak si menil hlavny valec tak vzduch sa ti tam dostal na 100%..cz verzia 409 funguje pouze len s HEX kablom..len us verzia fungovala este na stary klasicky..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..