ATD neskoro zabera turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

petersatan
uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od petersatan »

Auto pred vymenou turba tahalo dobre skusim pomerat tie tlaky a skontrolujem vacku dakujem
petersatan
uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od petersatan »

Vie my niekto poradit ako najednoduksie zmerat tlak paliva tandemu a aky ba mal byt
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pokial tie problemy zacali po vymene turba, chyba musi byt tam. Tlak zmerias tak, ze na tandeme vysrobujes zaslepku a tam napojis budik.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
petersatan
uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od petersatan »

Takze tlak tandemu volnobeh 3,5 bar pri zvisovani otacok stupa az na 6 bar to predosle turbo odislo tak ze kamarat vletel do zaveja snehu bola tam skala rozbil vanu a vytiekol olej a k turbu natlacilo sneh a naraz ho schladilo a tym sa pridrelo
petersatan
uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od petersatan »

tch
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 črc 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Lipa

Příspěvek od tch »

tak co, nejaka zmena? btw - jestli mas klima, zkus udelat log i se zapnutou klimoskou..
OI/2002/ASV
petersatan
uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od petersatan »

Zatial nic noveho chystam sa este pozriet vacku a hydra
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ked predpokladam ze vaha je v poriadku a ukazuje malo, to znamena ze aj do motora ide malo vzduchu. Dalej pises ze problemy zacali po vymene turba. Musi byt teda chyba v turbe, alebo chybu spravil ten kto ho montoval. Kto ho montoval? Moze byt pretocene jedno, alebo viac vyfukovych tesneni a to skrti plyny....
V otackach nad 3000 to ma normalny vykon? Este ma napadlo, naloguj to s odpojenou vahou.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
tch
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 črc 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Lipa

Příspěvek od tch »

misoVW píše:ked predpokladam ze vaha je v poriadku a ukazuje malo, to znamena ze aj do motora ide malo vzduchu. Dalej pises ze problemy zacali po vymene turba. Musi byt teda chyba v turbe, alebo chybu spravil ten kto ho montoval. Kto ho montoval? Moze byt pretocene jedno, alebo viac vyfukovych tesneni a to skrti plyny....
V otackach nad 3000 to ma normalny vykon? Este ma napadlo, naloguj to s odpojenou vahou.
ty vyfukovy tesneni vypadaji jak a kde? staci cislo zobrazeni z etky, najdu si to
OI/2002/ASV
petersatan
uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od petersatan »

Turbo som montoval ja a to vyfukove tesnenie nebolo rozdelene bolo vcelku ako sacie auto teraz uz nemam ked ho budem mat tak spravim este ten log s odpojenou vahou inac od tych 2700 otacok to uz taha normalne ani vag nehlasi ziadnu chybu pretym tam bola iba jedna 17964 - regulace plniciho tlaku - mez regulace nedosazena
P1556 - 35-10 - - - Sporadická
dakujem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“