Bezaromatik

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
lievik22
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 30 srp 2010, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od lievik22 »

na znecistovani ovzdusia sa automobily podielaju 1,6 % svetovej produkcie .nejaka hulici tatra alebo auto co spaluje hoc aj sracky z druzstva si mylsim ze ti to moze byt jedno daniely.tak sa tu prestan ohanat zakonmi a neviem cim vsetkym ze podvadzame stat a neviem co vsetko. nepozeras spravy ? co vravis na ten ropny vrt v mexiku co tam uz pol roka unika ropa do mora . to je asi v poriadku podla teba co ?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dane byl jsem v zimě na emise s tatrou 815 rok výroby 88 ale vypadala jak nová je to asi dva roky stará přestavba někde z brna,

emise jsem dělal tespra hodonín

borec mi to tak vykládal že přede mnou tam bylo iveco tahač euro 4 a stejné limity jak já že by se měli v praze zamyslet než jim pošlou nějaké pokyny,

to je vše nic jsem o tom nečetl, o emise se nezajímám, ;) miloš
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Dani34el píše:
slovacek.milos píše:[kdybys těm emesím rozuměl tak zjistí že nejaké iveco euro 4 má stejní emise jak tatra za komárů z roku 97 zasahuješ do vod o kteých nic nevíš miloš ;)
IVECO-EURO IV (od r.2005) : CO=500mg/km, pevné částice=25 mg/km
TATRA 815-EURO II (ca.1996-97): CO=1000mg/km, pevné částice=100 mg/km
Motor Tatry T3A splňuje jen EURO I, T3B EURO II ale NIKDY EURO IV jako IVECO, to je daný a) jinou geometrií spalovacího prostoru b) nižším vstřikovacím tlakem nafty c) jinou charakteristikou vstřikovačů (otvory jsou menší pro EURO IV) - r.v.1997 nemá šanci splnit EURO IV, hlavně u sazí nikdy - to bylo od Tebe nepodložený plácnutí do vody, řeči typu "soused to viděl, já to viděl"

EURO IV Tatra splnila jen pomocí technologe SCR ( Selective Catalytic Reduction – selektivní katalytická redukce ) - to v roce 1997 ještě neexistovalo. S mechanickym vstřikovánim a vzduchem chlazenym motorem EURO IV nejde prakticky splnit. Odkud čerpáš svoje poznatky ?



Dane, nechtěl by sis tady založit svoje ekologický téma? Kdo bude chtít tak ti tam přispěje. Takhle jenom zasráváš příspěvky které se ekologie vůbec netýkají. Lidi tady diskutují o jiných věcech tak se jim (pokud k tomu nic nemáš) nemotej. Třeba v tomhle tématu, pokud se někdo bude chtít dozvědět něco o bezaromatiku tak musí přečíst kupu stránek nadávek a nesmyslů aby dostal nějakou odpověď.
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

oldaf píše: Dane, nechtěl by sis tady založit svoje ekologický téma? ........ Třeba v tomhle tématu, pokud se někdo bude chtít dozvědět něco o bezaromatiku tak musí přečíst kupu stránek nadávek a nesmyslů aby dostal nějakou odpověď.
Však to bylo o bezaromatiku. Žádal jsem vysvětlení co vede při přidání ředidla do nafty k tak zázračnýmu zvýšení výkonu ? namísto toho sem se tu setkal taky s nadávkama. Ted se ukazuje že ten bezaromatik, jak mnozí zjištují, zas tak zázračnej nebude. Ruku na srdce !
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Dani34el píše:
oldaf píše: Dane, nechtěl by sis tady založit svoje ekologický téma? ........ Třeba v tomhle tématu, pokud se někdo bude chtít dozvědět něco o bezaromatiku tak musí přečíst kupu stránek nadávek a nesmyslů aby dostal nějakou odpověď.
Však to bylo o bezaromatiku. Žádal jsem vysvětlení co vede při přidání ředidla do nafty k tak zázračnýmu zvýšení výkonu ? namísto toho sem se tu setkal taky s nadávkama. Ted se ukazuje že ten bezaromatik, jak mnozí zjištují, zas tak zázračnej nebude. Ruku na srdce !

Asi si nevidíš do huby :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Však to bylo o bezaromatiku. Žádal jsem vysvětlení co vede při přidání ředidla do nafty k tak zázračnýmu zvýšení výkonu ? namísto toho sem se tu setkal taky s nadávkama. Ted se ukazuje že ten bezaromatik, jak mnozí zjištují, zas tak zázračnej nebude. Ruku na srdce ![/quote]
raf,


no vidíš dane třeba zde přijdeš na to že bezaromatik je jen zajímavý název a budeš uspokojen


pak si dej ruku na srdce a přešti sy ty tvoje slohovky jak porušujeme zákony hlavně danové, já bych rád od tebe četl jaké číslo zákon, paragraf,kdo je plátce, z jakých olejů se platí, něco hmatatelného co porušujem,


tvoje zjištění že nějaké ministerstvo očekává, zvažuje je stejný blábol jak ten bezaromatik miloš
LADAIII
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 22 čer 2008, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od LADAIII »

Tak ja osobne uz jsem avizoval jak tady, tak na jinych forech o feliciich, ze jsem provedl stejne upravy jako jini a subjektivne se me zda ze auto jede stale porad, jak s bezaromatem, tak bez. Nekteri borci se dusovali ze jim po tom auto jede lip, moje bohuzel ne.
Me teda na rozdil od zavodniku nejde o zvyseni vykonu,ale jezdit s mensi spotrebou, coz spolu vicemene souvisi. Proto se ted zamerim na to druhe redidlo, az Milos dokonci testy a uvidime co s tim.. :)
Ale pokud to cisti/cistilo palivovej system, kterej sem za 14 let ani jednou necistil,nevidim duvod to tam nepouzit, castka cca 7-10kc/plna nadrz neni takova palka.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Proto se ted zamerim na to druhe redidlo, az Milos dokonci testy a uvidime co s tim.. :)
Ale pokud to cisti/cistilo palivovej system, kterej sem za 14 let ani jednou necistil,nevidim duvod to tam nepouzit, castka cca 7-10kc/plna nadrz neni takova palka.[/quote]

tady jsou ty testy nna karbon
výsledky testu ředidla, aditiva,


jak jsem psal před 14 dny jsem namočil čtyři vstřikovače které jely na meřo, a kde co, do


adidtiva castrol TDA

ředidlo C6000

ředidlo C 6OO6

bezaromat ředidlo


ředidlo bezaromat a 6OO6 neumí nic, kapalina je čistá, karbon jde ztěží z trysek oškrabat,

aditivum castrol a ředilo karbon nahlodali šel dolu ocelákem dolu téměr všechen, oboje kapaliny stmavly,

Mrknutí miloš
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

milo..tvuj vyzkum je super,ale pocita jen s primym stykem se soucastkama..je fakt, ze nektere z redidel karbon timto zpusobem cisti..Jak se ale chova to ktere redidlo ve spalovacim prostoru..muze bezaromatik cistit prostor valce po spaleni (jeho pary)?

Kdybych tak mel lepsi pristup ke zhavicum, tak bych to testnul..jizda bez aromatu cca 1000km a potom s pridanim bezaromatu a nasledna kontrola zhavicu a karbonu na nich usazeny :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

deflector píše:milo..tvuj vyzkum je super,ale pocita jen s primym stykem se soucastkama..je fakt, ze nektere z redidel karbon timto zpusobem cisti..Jak se ale chova to ktere redidlo ve spalovacim prostoru..muze bezaromatik cistit prostor valce po spaleni (jeho pary)?

Kdybych tak mel lepsi pristup ke zhavicum, tak bych to testnul..jizda bez aromatu cca 1000km a potom s pridanim bezaromatu a nasledna kontrola zhavicu a karbonu na nich usazeny :-)
spalovací prostor čistí jen voda miloš
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

takze je lepsi pridat vyvyjec vodiku a obcas to s timto projet :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

deflector píše:takze je lepsi pridat vyvyjec vodiku a obcas to s timto projet :-)

já to furt vidím na ten vodík a olej nebo jakýkoliv sajrajt s vodíkem, co jsem viděl to video s fordem tak to chce těch 13 sekund aby to udělalo litr miloš
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Vodík je slepá ulice to už jsem taky zkoušel a po vedlejším efektu snížení spotřeby nafty při přidávání vodíku do sání, se ve válci odehrává především hlavní důsledek a to koroze, jelikož ventily z nerezu se sehnat dají tak kroužky a stěna válce zůstávají kovové a nechtějte vidět jak to vypadá 2 dny po odstavení motoru uvnitř, jako když ho necháte měsíc otevřený na dešti, takže svůj motor mám natolik rád že bych ho za chodu rezivět nenechal a potahovat válec teflonem nevydrží, jedině si nechat vyrobit keramickou vložku a nebo z nerezu (wallbash) :-D
T4+B5,5
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mistrkutil píše:Vodík je slepá ulice to už jsem taky zkoušel a po vedlejším efektu snížení spotřeby nafty při přidávání vodíku do sání, se ve válci odehrává především hlavní důsledek a to koroze, jelikož ventily z nerezu se sehnat dají tak kroužky a stěna válce zůstávají kovové a nechtějte vidět jak to vypadá 2 dny po odstavení motoru uvnitř, jako když ho necháte měsíc otevřený na dešti, takže svůj motor mám natolik rád že bych ho za chodu rezivět nenechal a potahovat válec teflonem nevydrží, jedině si nechat vyrobit keramickou vložku a nebo z nerezu (wallbash) :-D
by mě zajímalo jestli jsi takovou korozi na vlastní oči viděl,

já viděl pár motorů co tahali dlouhodobě vodu z chlazení a jezdilo se, naposledy minulý týden denně dolévali 1.5 litru cca 3 měsíce,


ale žádnou korozi jsem neviděl co popisuješ ;) miloš
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mistrkutil píše:Vodík je slepá ulice to už jsem taky zkoušel a po vedlejším efektu snížení spotřeby nafty při přidávání vodíku do sání, se ve válci odehrává především hlavní důsledek a to koroze, jelikož ventily z nerezu se sehnat dají tak kroužky a stěna válce zůstávají kovové a nechtějte vidět jak to vypadá 2 dny po odstavení motoru uvnitř, jako když ho necháte měsíc otevřený na dešti, takže svůj motor mám natolik rád že bych ho za chodu rezivět nenechal a potahovat válec teflonem nevydrží, jedině si nechat vyrobit keramickou vložku a nebo z nerezu (wallbash) :-D

Promiň, ale takovou blbost jsem už dlouho neslyšel. To by ti musel zrezivět motor i pokud budeš jezdit v prostředí kde je vysoká vlhkost. A jestli si myslíš že motory upravené na vodíkový pohon mají teflonový válce a a kroužky z bůhvíčeho tak to jsi na omylu
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“