Špatné starty, trhavý chod motoru Passat B5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Špatné starty, trhavý chod motoru Passat B5
Ahoj, mám problém se startama jak teplýma tak i studenýma. Auto vždy nastartuje až tak na potřetí. Po nastartování kolísají volnoběžné otáčky v rozmezí 800-1100 ot/min. Při jízdě má občas motor trhavý průchod. Při dojezdech na křižovatku při sešlápnutí spojky motor sám od sebe zdechne. A jde nastartovat vždy až tak na potřetí. Když jedu po dálnici a zdechne tak nenastartuje vůbec až když trochu vychladne. Největší příznaky jsou asi vstřikovací čerpadlo, konkrétně hlava. Nebo by to mohlo být i něčím jiným? Díky Všem za rady
Re: Špatné starty, trhavý chod motoru Passat B5
Zdravím, promiň že se ti do toho vsírám...Jafa88 píše:Ahoj, mám problém se startama jak teplýma tak i studenýma. Auto vždy nastartuje až tak na potřetí. Po nastartování kolísají volnoběžné otáčky v rozmezí 800-1100 ot/min. Při jízdě má občas motor trhavý průchod. Při dojezdech na křižovatku při sešlápnutí spojky motor sám od sebe zdechne. A jde nastartovat vždy až tak na potřetí. Když jedu po dálnici a zdechne tak nenastartuje vůbec až když trochu vychladne. Největší příznaky jsou asi vstřikovací čerpadlo, konkrétně hlava. Nebo by to mohlo být i něčím jiným? Díky Všem za rady
Dřív mi to hlásilo něco s čerpadlem nevím přesně tu chybu, a blikalo mi žhavení i za jízdy. ALe po odstranění paměti závad už chyba nenaskočila. Můžu se zeptat jaké hodnity máš na mysli? Kámoš má VAG diagnostiku, tak jestli by jsi mi poradil kde a na jakém kanéle to vyzkoušet byl bych moc rád. A nějaké rozmezí hodnot ve kterých by se to mělo pohybovat? Děkuji moc za odpověď.
Podle příznaků, které uvádíš je to nedostatek paliva vstřikovaný do válců. Pokud jezdíš na normální naftu, máš nový pal. filtr a od filtru nejde průhlednou hadičkou do čerpadla obrovské množství bublin, tak bych to také viděl na opotřebenou hlavu vstřik. čerpadla. Udělej jednoduchou zkoušku. Při teplém motoru sundej čtyřpinový konektor z čidla teploty chladící kapaliny G 62 a nastartuj. Start by měl být podstatně lepší a motor by neměl zhasínat, protože bude dostávat více paliva/ŘJ motoru vyhodnotí čidlo G 62 jako vadné a nahradí ho čidlem teploty paliva G 81/. Teplota od čidla G 81 bude asi o 60°C nižší při nynějších teplotách vzduchu kolem 0°C a proto nastavovač množství paliva N 146 zvětší dodávku paliva do motoru.
Pokud po odpojení uvedeného konektoru nebude motor zhasínat a starty budou lepší, bude problém zřejmě v hlavě čerpadla.
Pokud po odpojení uvedeného konektoru nebude motor zhasínat a starty budou lepší, bude problém zřejmě v hlavě čerpadla.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Díky za příspěvek, vyzkouším a dám vědět.prka píše:Podle příznaků, které uvádíš je to nedostatek paliva vstřikovaný do válců. Pokud jezdíš na normální naftu, máš nový pal. filtr a od filtru nejde průhlednou hadičkou do čerpadla obrovské množství bublin, tak bych to také viděl na opotřebenou hlavu vstřik. čerpadla. Udělej jednoduchou zkoušku. Při teplém motoru sundej čtyřpinový konektor z čidla teploty chladící kapaliny G 62 a nastartuj. Start by měl být podstatně lepší a motor by neměl zhasínat, protože bude dostávat více paliva/ŘJ motoru vyhodnotí čidlo G 62 jako vadné a nahradí ho čidlem teploty paliva G 81/. Teplota od čidla G 81 bude asi o 60°C nižší při nynějších teplotách vzduchu kolem 0°C a proto nastavovač množství paliva N 146 zvětší dodávku paliva do motoru.
Pokud po odpojení uvedeného konektoru nebude motor zhasínat a starty budou lepší, bude problém zřejmě v hlavě čerpadla.
