shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jamal.1
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 08 črc 2010, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-mistek

Příspěvek od Jamal.1 »

to jaster:
no levne to nebude ale budu to delat postupně tak aby mě to nesežralo....polovičatě určitě ne to bych to pak musel dělat dvakrat...takzvaně kdybych to ojebal tak se to brzo zase ohlasi ....a to se mi nechce....ohledne hybrida jsem placl že bych použil obal s va.....protože nemam eště ani představu z čeho ho složit

jinak na turbu nalitano 10tis se 180konmi drzi ale obcas zakouri solidne ted to nejde ani videt spis v lete respektive kdzy auto neumyju tak 2 mesice tak ma prdel uplne cernou
audi a3 1.9 tdi alh 66 kw 1998 - vstřiky 81 kw+PP764, vnt1749 va ,130 kW +sani z pd +v planu vyměna fmic
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

subz3ro_tdi píše:@chiptuning: kedze si to pisal pod moj prispevok, dovolim si zareagovat... :)
1) diskusia bola o aute jamal.1, hodnotu tlaku 1,52bar uviedol Drapek, trosku si to pleties.... ja som reagoval na udaj co povedal TDI tech
2) vzdy som si ta povazoval ako cloveka co vie a rozumie, ale ak mi chces povedat ze vykon 180k na TDI VP37 s VA turbom a na seriovom IC je podla teba ok, tak asi svoj nazor prehodnotim :P bez urazky :)
3) z casti mas pravdu, clovek co tie mapy fyzicky neupravuje asi nema o veci detailny prehlad, ale to nema ani clovek co tu mapu nahra stylom Ctrl+C / Ctrl+V...
s tebou to nema nic ja reagoval na 1,25 VA nic vic , TDI tech se prehlid to se stane , uprime vetsina takovych temat na x srankach ma naprosta vetsina prispevku nulovou hodnotu , priznam se ,ze to uz kolikrat ani vse nectu to bych nemohl delat nic jinyho jen sedet PC
jeste k tomu grafu drapka nebo kohokoliv jineho - zadne grafy ani praci jsem nikdy nekomentoval a ni nezacnu :P
Drag Power
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ja bych lehce reagoval, v popise PP764, ale v grafu R520
EGT musí být vysoké, čoud taky, ale to je věc názoru
a tlak 1.52b záleží v jakých ot, jestli i ve vysokých půjde turbo časem pod drn
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Jamal.1 píše:to jaster:
no levne to nebude ale budu to delat postupně tak aby mě to nesežralo....polovičatě určitě ne to bych to pak musel dělat dvakrat...takzvaně kdybych to ojebal tak se to brzo zase ohlasi ....a to se mi nechce....ohledne hybrida jsem placl že bych použil obal s va.....protože nemam eště ani představu z čeho ho složit

jinak na turbu nalitano 10tis se 180konmi drzi ale obcas zakouri solidne ted to nejde ani videt spis v lete respektive kdzy auto neumyju tak 2 mesice tak ma prdel uplne cernou
pokud to chces delat takhle tak ti zvlastni zkusenosti rovnou reknu ze nakonec te to bude stat daleko vice.. kdyz jeste ani nemas fmic ani sani a vedeni vzduchu, pokud nemas penize tak si radsi nasetri a udelej to vse najednou.. aspon co do motoru a spojky..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
drapek
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 dub 2007, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: český těšín

Příspěvek od drapek »

EGT 830st
Tlak 1,52bar dole s otáčkama samozřejmě dolů
dým- http://www.youtube.com/watch?v=fHm7bFJXXAo
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

nejak to coudi (offtopic)
CDVA combi :-)
Uživatelský avatar
drapek
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 dub 2007, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: český těšín

Příspěvek od drapek »

(offtopic) (offtopic)
Děláš jak by za tebou bylo čisto (LOL) (LOL)
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

tak jak jsem mel 175 a 213 koni tak bylo....na 238 uz si to psoukne egt je podobne...
CDVA combi :-)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ja nechapu jednu vec: proc neco takoveho produkujes? Vis, ze to huli, vis, ze tam je vysoka teplota ... ale tak vsechno souvisi se vsim (crazy)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“