Jak upravit New Beetle ALH na cca 160ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Badumi1 »

Stretneme sa 2.4 v Brne. Mozem dolozit meracim zariadenim Qstarz 1000, hodnoty zrychleni, kamerou s gps kde bude jasne vidiet zeto nie je kopec. Pripadne sa mozeme dohodnut na merani vykonu kdekolvek. Pre info, namontujeme seriove turbo a odmeria sa vykon. Potom mozete riesit kto tu klame a kto vie co robi. Nemam slov na niektorych ludi co len zavidia a nedokazu akceptovat fakty podlozene na realite.
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Myslim, že ani nejde o nějakou závist. Spíš je spousta lidí opatrná v tom čemu věřit a čemu ne. Nenapsal jsem, že je to z kopce. Napsal jsem, že tam neni vidět kopec ani rovina - prostě nic. Sám víš kolik downhillů se dá najít na youtube. Ukázaly se tady jistý pochybnosti. Neni nic jednoduššího než je vyvrátit a všechno bude v pořádku. Já osobně věřim, že Donuzo tyhle motory umí. Od tý doby co jsem viděl graf jeho 330d se mi BMW líbí ještě víc než dřív. (noteeth)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Badumi1 píše:...
Nestretneme, tohle me uz pustilo (mozna na Mimoni), skoda.

Jinak pokud ta zavist byla myslena na me, tak vez, ze jsi mimo. 1,7 (1,8?) tuny na 327 koni odpovida zhruba 245-265 konim v G4 coz s GTB2260VK neni nic nerealneho. Zivit pri kazdodenni jizde dva hrnky navic ... "dekuji nechci". Jediny benefit, ktery spatruji oproti G4 je zvuk, coz je povrchni zalezitost, takze vskutku mimo spektrum meho zajmu (kdyz se budu chtit svezt necim extra, nemam problem se prolitnout AM Vantagem 6,0 12V).

Na co jsem vskutku zvedavy tak je to odmereni se seriovym turbem ... doufam, ze nebudete tak hloupi, ze byste tam nechali soucasna data. Doprovodna informace tykajici se EGT by byla pak vice, nezli vhodna a to, ze se na turbine da kratkodobe tlacit 2,7 baru pretlaku mame osvedceno praxi konkurencniho fora (razice hlasku, ze turba jsou spotrebni material) ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Badumi1 »

Na margo meranych hodnot, auto sa meralo na dvoch brzdach, upravovalo sa dvomi ludmi. Ani u jedneho sa nedalo prekrocit hodnotu 285k a 580nm, prisiel niekto co to ma ako hobby a na prv krat hodnot daleko cez 300 a 700Nm. V com to potom je? Vo svojom aute ma momentalne 850Nm. Zazrak? Viem ze vacsina ludi co nevidi neveri, uverite na sprintoch...

Na seriove turbo sa samozrejme zmeni soft. Btw pouzivam seriove IC.

Meranie zrychlenia doplnim o graf vysky na zaklade gps a cez google maps si to moze ktokolvek pozriet.

Forest: ferrari, lambo si moze pozicat ktokolvek ale tu sa riesia auta v inej cenovej hladine ktore si dokaze bezny clovek upravit a mat z toho radost ze dosiahol svoj ciel.
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Nechcem do toho rypat, neznevazujem a ani nerypem do toho, je mi to jedno. Mechanika sa oje..t neda, vymen si turbinu a skus to. Ked som ti to robil ja nemal si tam vyfuk a bolo 10 hodin vecer ak nie viac. Vravel si ze dojdes ked domontujes vyfuk. ty si nedosiel. Robil som tam dve modifikacie a kaslal som na to o pol 11 vecer. Dosiel si na hybridne turbo, ktore nebolo postavene. Cize urobit turbinu, odladit to a dokonca ani modifikacia co si dosiel nemala tolko koni co si deklaroval na papieri. Ale to je fuk pane. Korektne by to bolo keby si dosiel ku mne z vyfukom a urobenym autom a ja by som to vzdal ze viac to nejde... to je cele,. Ale napriek vsetkemu je to slusny vysledok, nech to robil ktokolvek.. Musis uznat ze urobit turbinu vymenit ju a naladit na brzde sa to neda za 12 hodin co si mi na to kvazi dal...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Badumi1: Ale ja bych si to nepujcoval za prachy ... preci nebudu svym kamaradovi platit za pujceni auta (rofl) Navic, tohle si ani nepujcis. Nevim jak ted, ale donedavna to byl jediny kus v CR.

@BH: Jsem rad, ze jsi se ozval, divil jsem se, ze se k tomu nevyjadrujes kdyz je mi znamo o jake neseriozni jednani slo. Zvlaste jsem pookral pri cteni Tveho "ani modifikacia co si dosiel nemala tolko koni co si deklaroval na papieri"

Jak by jsi to rekl Ty: "Ujko, urobil si mi radost." :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Už se tu řeší zase kraviny.
Celé je to , ale o "MEGA VELKÉ LŽÍ, HODNĚ KONÍ JEN CHIPEM!!"

Jinak je super, že někdo dal finance do úpravy relativně drahého auta, držím vám palce, ale nedělejte z lidí blbce, jen proto, že 3,0 TDI není běžně upravovaný vůz. Nicméně mechaniku a fyziku nepřechčie nikdo!

PS: už se těším na BRNO
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já jen doufám že tohle nebude číst můj kamarád s ALH protože si na moji radu koupil S764 a teď šetří na chip k FUNovi... slíbil jsem mu něco kolem 145PS..
Kdyby zjistil že jiní umí na ALH 160PS jen chipem asi by se na mě dost nasral (LOL)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no, tak teď jsem koukal, že uživatel igracik psal, že má na VB turbu 213 PS...
Pánové, kdo ještě přihodíte nějaký ten pěkný výsledek, nebuďte stydlíni..... (noteeth)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
donuzo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 led 2010, 23:49
Odpovědi: 0
Bydliště: piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od donuzo »

Pekny vecer sa praje :)

Vidim ze sa strhol burlivy pokec,,, :D

K audi 3.0tdi mozem poznamenat ,ze ozaj ma to zrychlenie ako je na vydejku,,ide to pekne,,ja len lutujem ze moje bmw nie 4x4 :D

K vydrzi motora a turba sa vyjadrovat takzo,,na mna bola poziadavka s modifikaciou nad 300ps,to som splnil..

k 3.0l dieslovym motorom (bmw a audi) tieto motory sa daju v seriovom stave s otvorenym vyfukom spravit nad 300ps,,mam to odskusane viac krat..
Samozrejme treba inu spojku,povodna to nevydrzi,,,a nikomu urcite neodporucam taketo upravy :D aj ked moje bmw to vyvraca nakolko na seriovom turbe a s vykonom nad 320ps jazdim uz rok a pol kopce,slalomy,sprinty a aj do roboty (zatial asi 40tis km)..ale nebudem sa cudovat ked mi vystreli ojnica nakolko ten motor na to stavany urcite nieje...

este k turbu 3.0 ,,modifikacie turba (ako nazyvate hybridy) niesu len o vykone,napr. upravou kompresoroveho kola za vacsie(v rozumnych medziach),ziskame rovnakaky prietok pri nizzsich otackach turbiny= lepsie vyprazdnovanie(vyfuk)=dlhsiu zivotnost=vyssi vykon vo vysokych otackach,,ale horsiu reakciu na pedal a slabsi krutak nizkych obratkach...(su rozne modifikacie toto je len priklad)

preto zalezi na co sa bude auto pouzivat,ak chcem auto aj na cesty a na sprint urcite modifikovat,,,ale ak chcem jazdit slalom a potrebujem reakciu treba nechat origo alebo modifikovat uplne inym smerom :)

0-100 mam 5,3s na zimnych gumach (je natocena aj cesta :) ale viac ma bavi zavodit ako zrychlovat :)

http://www.youtube.com/watch?v=Vruny3IvzDU
BMW 330d 390ps/870Nm d-racing.sk
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MirekX píše:no, tak teď jsem koukal, že uživatel igracik psal, že má na VB turbu 213 PS...
Pánové, kdo ještě přihodíte nějaký ten pěkný výsledek, nebuďte stydlíni..... (noteeth)
"Voe", MaxTDI z nej udelali 300koni! A to nitro, ktere tam rvali 8mm hadickou je bezvyznamny detail (rofl) Meli na ARL turbu 300koni? Dle jejich mereni meli! A basta.

Ja mel treba na VAcku 278koni ... mam graf "voe" (rofl)
Obrázek


Takze tak se vyrabeji "kone" ;)

donuzo píše:Pekny vecer sa praje :)

Vidim ze sa strhol burlivy pokec,,, :D

K audi 3.0tdi mozem poznamenat ,ze ozaj ma to zrychlenie ako je na vydejku,,ide to pekne,,ja len lutujem ze moje bmw nie 4x4 :D

K vydrzi motora a turba sa vyjadrovat takzo,,na mna bola poziadavka s modifikaciou nad 300ps,to som splnil..

k 3.0l dieslovym motorom (bmw a audi) tieto motory sa daju v seriovom stave s otvorenym vyfukom spravit nad 300ps,,mam to odskusane viac krat..
Samozrejme treba inu spojku,povodna to nevydrzi,,,a nikomu urcite neodporucam taketo upravy :D aj ked moje bmw to vyvraca nakolko na seriovom turbe a s vykonom nad 320ps jazdim uz rok a pol kopce,slalomy,sprinty a aj do roboty (zatial asi 40tis km)..ale nebudem sa cudovat ked mi vystreli ojnica nakolko ten motor na to stavany urcite nieje...

este k turbu 3.0 ,,modifikacie turba (ako nazyvate hybridy) niesu len o vykone,napr. upravou kompresoroveho kola za vacsie(v rozumnych medziach),ziskame rovnakaky prietok pri nizzsich otackach turbiny= lepsie vyprazdnovanie(vyfuk)=dlhsiu zivotnost=vyssi vykon vo vysokych otackach,,ale horsiu reakciu na pedal a slabsi krutak nizkych obratkach...(su rozne modifikacie toto je len priklad)

preto zalezi na co sa bude auto pouzivat,ak chcem auto aj na cesty a na sprint urcite modifikovat,,,ale ak chcem jazdit slalom a potrebujem reakciu treba nechat origo alebo modifikovat uplne inym smerom :)

0-100 mam 5,3s na zimnych gumach (je natocena aj cesta :) ale viac ma bavi zavodit ako zrychlovat :)

http://www.youtube.com/watch?v=Vruny3IvzDU
Priznam se, ze pisatele vubec neznam a toto byla prvni slova, ktera jsem od nej mel moznost cist. Nicmene uz jen ten projev ve me nevzbuzuje pocit duvery ani co by se za nehet veslo. Kdyz si je liny po sobe precist prispevek, co asi tak mohl zanechat v RJ za bordel?! ... toto je muj styl uvazovani, ktery se prubezne osvedcuje jako smerodatny a spolehlivy.

Zkuste si to porovnat s urovni prispevku ostatnich upravcu (vzorku je tu od kazdeho dostatek) a pochopite o cem je rec. Precizni pristup je komplexni, nikoliv dilci zalezitost ... a ten jako takovy je ke kvalitnimu chipovani potreba. Tot muj subjektivni dojem.
Naposledy upravil(a) Forest dne 17 bře 2011, 08:41, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Nj, MaxTDI Leon... co sprint to jedno VB turbo... niekedy sa ani odstartovat nepodarilo :kol7:
Inak k tomu vyjadrovaniu... osobne na tom co pisal DONUZO nevidim nic zle, styl vyjadrovania mozeme mat kazdy iny, Reesha ma uhladeny, BH naopak, do tohto rypat ozaj netreba.... je pekne ze sa k tomu vyjadril, tot MOJ skromny nazor ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

No pekne se to tu strhlo a pritom tady celou dobu jde o to co tady placl pan Cupra. "ALH chipem 160 koni ale musi se to umet a pouze chipem 3.0TDI na 330 koni".
Tohle byly zavadejici lzi a u me upad na uroven lhare, nevim co ho k tomu vede ale asi mel duvod (no mozna vim :) ). Pak se nelze divit, ze ten co do toho vidi a vi vo co go, tak se ozve.

Jinak 3.0TDI krasa, Aligator taky neco takove ladil a dostal se lehce za 300koni, vyfuk a IC, taky by se mi libilo, ale v lehcim aute ;) ;) ;) ale hlavne bezpecne..

Takze rad bych vsechny vyzval at se vrati k tematu uprava ALH, pac tlachat muzeme treba v tom Brne 2.4. (crazy) (crazy)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

takze nato bay si mal na ALH 160 PS s rezervou ti staci turbo VA a trysky S764+chip..... casom samozrejme jednohmota.
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Badumi1 »

Nazyvat niekoho klamarom je ubohe od vas vsetkych. Co je na aute vymenene? Turbo. Su tam povodne IC co pri jednom upravcovi udajne neslo spravit vacsi vykon kedze sa to prehrievalo a neslov z toho spravit viac ako 270k i ked sa to meralo a upravovalo 5 hod. Zahadne teraz taky problem nie je. (LOL)

Nema zmysel tuto debatu riesit nadalej a zasierat povodnu temu zakladatela.

Ked niekto chce a ma 3.0 tdi, pride na Sk, odmeria sa pred a po a ak nebude vykon nad 300k ( samozrejme auto musi byt ok ) platime vsety naklady my. Myslim ze je to ferova ponuka.
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“