číštění turba 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

číštění turba 81 kw

Příspěvek od malejarousek »

Zdar , někde jsem tu četl že se dá v turbu otočit podložka u lopatek a pak nefunguje jak má , která to je a co to dělá , dík
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

Dá se to otočit jen u AHF (9 lopatek),u ASV (11) ne. Páčka regulace na turbu chodí volně ale v jiném rozsahu-při snaze o akceleraci to vypne turbo.
malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od malejarousek »

tlačí mi to až 2650 a vypíná to a nejde to doladit , myslíš že je to tim? Turbo je vyčištěný , n75 funkční
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

Vyčepovat táhlo regulace z baňky a zkusit rukou jestli chodí volně,úplně bez odporu.Zdvih ve složeném stavu má být od dorazového šroubku pod páčkou.Při odšroubování baňky Z DRŽÁKU (nikoliv držák z turba) má být předpětí baňky zhruba 4mm.Táhlo co zalézá do baňky nesmí drhnout o rez na táhle-oškrábat.Celý rozvod podtlaku musí 100% těsnit - počínaje holendrem vývěvy (nesmí se viklat),pevný spoj té krátké hadice na něm,PVC koleno do posilovače brzd bývá popraskané v místě nasunutí na spojky,hadičky pokud máš opletené hadrové nic nevykoukáš,může být prasklá plastová "koule" (vzduchojem,nachází se pod horním plast.deklem motoru),může být děravá i ta baňka na turbu-stlačit na doraz a zadělat vstupní nátrubek-musí držet polohu.Musí taky těsnit rozvod stlačeného vzduchu do sání.Tohle jsou akce mechanické kontroly motoru.
marek_yessman
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 30 dub 2011, 12:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od marek_yessman »

zdar, nechci zakladat nový téma,
začal mě trápit novej zvuk turba, kterej se občas ozve jako taková meluzína, když je motor i turbo v plnym tahu a přeřadim nebo prostě pustim plyn a asi vyšlápnu spojku, tak se ozve ''whúúii'' :D čím to je? co se tam zasekne nebo neodskočí nebo odskočí :?
jirka1.9
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 02 srp 2009, 11:30
Odpovědi: 0
Bydliště: vysočina

Příspěvek od jirka1.9 »

marek_yessman píše:zdar, nechci zakladat nový téma,
začal mě trápit novej zvuk turba, kterej se občas ozve jako taková meluzína, když je motor i turbo v plnym tahu a přeřadim nebo prostě pustim plyn a asi vyšlápnu spojku, tak se ozve ''whúúii'' :D čím to je? co se tam zasekne nebo neodskočí nebo odskočí :?
myslim že to dělá spoustě lidí,. nejvíc je to slyšet když je vybranej vejfuk nebo holá roura mě to dělalo taky,. ale ted tam mám hybrídka a už to nedělá :D ani s holou rourou a tlačí mi to 1.5bar tak nevim (noteeth)
Audi A4 B5 quattro 1.9TDI 81Kw egr, kat- off-trysky PP 764, turbo-hybrid200ps, FMIC, chip
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

nejdem zakladat novu temu, ale chem sa opytat ci nemate niekto skusenosti s touto firmou co repasuje turba.... dakujem

http://www.nejautodily.cz/autodily-turbodmychadla/
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

jjuriss píše:nejdem zakladat novu temu, ale chem sa opytat ci nemate niekto skusenosti s touto firmou co repasuje turba.... dakujem

http://www.nejautodily.cz/autodily-turbodmychadla/
Tu čitaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ly&start=0
Ak chceš repasovať tak kontaktuj Andre-ho alebo ak chceš turbo tak Ladas isto bude niečo mať.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

dakujem
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“