Nazory na upravu TDi 66kw 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pepan543
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 25 čer 2011, 02:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Nazory na upravu TDi 66kw 1Z

Příspěvek od pepan543 »

zajimalo by me jake mate nazory na upravu 1zetka,mam na nem chip na 90kw a turbo me tlací 1,5 baru. co ocekavat od dalsich uprav atd.
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

ty jo, 1,5 je nějak moc ne? a jestli máš vstřiky z 66 tak to snad ani nemůže tu turbínu využít... to jí popravíš
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Motor 1Z má rizikové dvě části - písty a turbo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Motor je na hranici svých možností, turbo za nimi, 1,5 je moc, ne že by to nevydrželo, otázka je jen jak dlouho, pokud je to změřené manometrem.
G3 Variant synchro
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

jj turbo za chvily pujde , motor taky dlouho nevydrzi ( pisty ) chce to aspon ten AHU s tvrdyma pistama
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

no nevim jake maji ostatni skušenosti z motorem 1z ale ja jsem ho mnel v podstate naladeny zhruba stejně a jezdilo to bez problemu 4 roky pak jsem boural a auto šlo na odpis škoda :(
Uživatelský avatar
Martines
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 22 lis 2008, 22:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Martines »

mám v toledu 1Z, trysky sem tam dal z 81kw+ chip, motor vpohodě drží výkon okolo 100kw cca.
Octavia 1.9Tdi ALH 66KW @ trysky PP764, turbo 1749VB, vedení vzduchu ARL, chip tdidrapek.cz, FMIC, spojka ATD+VR6, EGR OFF, KAT OFF, puky TT, pružiny RS
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

no jo jenze on chce jit prave dal nez na tech 100kw takze tam to uz bude potreba vymenit ;)
Uživatelský avatar
Martines
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 22 lis 2008, 22:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Martines »

ono spíše záleží jak stím jezdíš, něktří kluci měli na 1Z hrubo přes 100kw a drželo jim to, ale určio je lepší dát ahu nebo afn
Octavia 1.9Tdi ALH 66KW @ trysky PP764, turbo 1749VB, vedení vzduchu ARL, chip tdidrapek.cz, FMIC, spojka ATD+VR6, EGR OFF, KAT OFF, puky TT, pružiny RS
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ja som akurat nainstaloval FB502 do 1Z motora, a chlapik co mi ich predaval, hovoril ze par 1Z motorov ladil, do vsetkych isli trysky764 a ladil ich na 140HP a cca 340Nm, vraj doteraz jazdia...
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

tak je jasný, že ti neřekne, že jim to propálilo písty :D
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

dej deb*lovi do ruky zeleznou kouli a on ji rozbije.stale tu strasite propalenejma pistama na 1Z.ja mnel trysky z 81kW a PB-teda jenom odpor-a auto s tim nabehalo hafo km bez problemu.jasne ,ze se s tim nedalo jed na dalnici plnej knedlik z Prahy do Brna.Na normalni jezdeni pohoda.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

nedávno jsem tu četl téma v kterém se řešil 1Z motor se 170 řechtákama a žádnej problem, jsou lidi kterejm to vydrží a jsou druhý který odrovnej origo motor (LOL) je to o tom jak se k tomu kdo chová a kdo s tím jezdil předtím
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

81 vstřiky a odpojený čidlo teploty nejni žádná zátěž...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“