Vibracie,hlucnost 1,9TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Skus len tak zo srandy nejako provizorne fixovat chladicovu stenu...
Ja som sa potykal s vibraciami a dunenim v nizkych otackach 3 roky, od vymeny za jednohmotu, ale az po vymene za 6kvalt s novou dvojhmotou som zistil ze vacsina hluku nie je sposobena spojkou ale "volnou" chladicovkou, na ktoru sa to od spojky prenasalo ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

DOLPH píše:
martinsidlo píše:No,hlavně točit čtyřku 1300ot,to ať ti to nafackuje. Minimálně 1500ot.
no,tak to je rada nad zlato (LOL)

to je jedno,na kolik to točí,vibrovat to nesmí ani na 1300ot.
A viděls takhle ucouranej motor?Samej karbon a pak to má jed a nevybrovat.No,ale ať si s tím jezdí,jak chce.Škoda radit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Mam najazdene 200k km.S tym palivom to moze byt. Hodim to este na VAG a poriadne to skontrolujem. VAG by mi mal pripadne poruchy tochto razu ukazat,vsak?
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

ubz3ro_tdi : Ako to myslis. Neviem o com je rec, mozes mi to priblizit?Dakujem
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Paradko píše:Mam najazdene 200k km.S tym palivom to moze byt. Hodim to este na VAG a poriadne to skontrolujem. VAG by mi mal pripadne poruchy tochto razu ukazat,vsak?
Můžeš se za tuto hodnotu 200 000 km zaručit ?
VAG Ti v případě vstřikování nedostatečného množství paliva do motoru žádnou závadu nenapíše. Lze to zjistit jen nepřímo podle kontroly skupiny měřených hodnot č.1/vstřikované množství/ a č.13/klidová regulace volnoběhu/, jak jsem Ti psal již dříve.
Pokud bude při zahřátém motoru na volnoběhu ve skupině č.1 hodnota vstřikovaného množství příliš vysoká/mimo toleranci/, bude mít motor chudou směs a může docházet k vibracím. Pokud je hodnota vstřikovaného množství v toleranci, může docházet k vibracím zejména při velkém množství bublin v průhledné hadičce od filtru k čerpadlu.
Hodnoty ve skupině č.13 mohou upozornit na "slabý" válec. Je-li u některého válce hodnota větší než +2, tak to svědčí o tom, že je něco v nepořádku/např. menší komprese, špatný vstřik atd./.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Paradko píše:ubz3ro_tdi : Ako to myslis. Neviem o com je rec, mozes mi to priblizit?Dakujem
Nevies co je chladicova stena? :roll:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

1.9 Tdi 81 kw trasie sa ich večšina zvuk podobný ako ked klepe výfuk o niečo. Pod 1500ot je citiť že máš podradiť myslím že to je normalne to neni V6 tam ideš aj na 1000ot a nič. Skontrolovať predvstrek žhaviče a hotovo.Neriešiť a voziť sa.
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

DOLPH píše:
martinsidlo píše:No,hlavně točit čtyřku 1300ot,to ať ti to nafackuje. Minimálně 1500ot.
no,tak to je rada nad zlato (LOL)

to je jedno,na kolik to točí,vibrovat to nesmí ani na 1300ot.
to si děláš srandu ??bejt tim motorem tak ti nakoopu prdel ve 1300 !!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mám za to, že je nejlepší kritické otáčky eliminovat..proto motor netrápit pomalou jízdou na velký kvalt, a když toho nejsem schopen a mám křeč v ruce, přejít na automatickou převodovku a ta to má již v zadání..,nekurvit motor..protože je většinou s motorem kamarádka na rozdíl od osvícených, neomylných majitelů-řidičů... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

chalani, zase to nehrotte... idem 50-60km/h, mam tam 3.stupen nejakych 1800-1900 ot., prichadza pomala zakruta alebo za niekym pribrzdim, rychlost klesne na 35-40km/h, otacky pod 1500.. predsa tam nebudes radit 2.stupen aby si za par sekund dal naspat 3.stupen... ten motor sa s lahkym plynom musi na 3.st aj 4.st z toho otackoveho spektra vyhrabat bez najmensieho problemu...
ako pise DOLPH, vibrovat to nema preco, pokial ma kolega chut to riesit a vrazat do toho peniaze, aj ked vacsina ludi radsej zmeni jazdne navyky, je to jeho vec... aj ked si myslim ze toto je boj s veternymi mlynmi, lebo kulturu chodu motora ovplyvnuje vela veci... jeden den to moze byt ok, dalsi nie, podla pocasia... zalezi aka je detonacia vo valcoch ;)
jedine co sa eventuelne moze pokusit eliminovat je mechanicky povod hluku, ak nie je v samotnom motore...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Máš patrně pravdu, ale můj kámoš se mnou nemluví, protože jsem mu řekl, že si vymýšlí, atd. Má obdobný problém..Je to přitom benzin dvoulitr..Mě to nedělá nic, když s tím jedu, jede to jako koule a málo to žere..To auto nemá rádo pomalou jízdu na velký kvalt , protože se tam sejdou všechny vůle/i když na STK to nic nevykazuje/, prostě je to staré auto, gumy na ramenech unaveny, poloosy již mají větší vůli, prostě má to svoje..A on na rozdíl ode mne vyhledává kritické otáčky a neustále studuje, zda se mu třepe zrcátko, co dělá šaltpáka apod..a neustále mne s tím prudí..Vyměnil jsem na jeho popud mnoho věcí zbytečně, mnoho jsem mu rozmluvil atd..Tak patrně teď mění ŘJ a jiné tutovky, co slyší v hospodě..Vůbec se nesměji tomu, že majitel pátrá, co to dělá, ale jen jsem chtěl upozornit, že je lepší než tam nechat trojku , dát meziplyn a dvojku...A nejsem hrotovník.,je to jen nadsázka . :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

jericho-3: to by som si v zivote nedovolil pochybovat, ze by si bol (LOL)
chalana chapem, viem sa vzit do jeho situacie, je to na povraz lebo ako hovoris o svojom zakaznikovi, ked o tom probleme vies akosi podvedome ho stylom jazdy vyhladavas, co je este horsie... v podstate si to zhrnul na jednotku, ale mozno sa mu zadari a vymena niecoho to aspon zmierni ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Co sa tyka mojho stylu jazdy, nie je idealna, to urcite nie, ale ja motor nepodtacam, ale stane sa ze tie otacky tam padnu a ci chcem alebo nie. Je mi tiez jasne, ze to uz nie je nove auto. Jedine o co som vas ziadal, je rada co to moze sposobovat a ake mate skusenosti. Pytal som sa ci uz z rozmaru alebo zvedavosti. Dakujem vsetkym, ktori nejako hodnotne prispievaju a pomahaju mi riesit tento problem.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Paradko: vravim, skus preskumat tu chladicovu stenu, ci nie su volne drziaky, rukou skus ci sa nemoze chviet... je to predsa len najvacsi "kus" co sa moze v motorovom priestore chviet (ak neratame samotny motor a prevodovku)...
druha vec - ak si vymenil ulozenia za neorginalne (zn. topran, ak si spravne pamatam z ineho vlakna), daj tam urcite originalne ulozenia co do tvojho motora patria
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
teea
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 19 srp 2010, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Karvina

Příspěvek od teea »

Co ulozeni vyfuku ? Ja ho mel vytahane, vyfuk o par cm niz (pohledem neslo poznat). Vibrace se rapidne zvedsily uz po lehkem zvyseni volnobehu. V otackach 1700 a 2500 dunelo (v zimne) A je klid. Zustaly mi jen jemne vibrace na volnobeh kterych jsem se zatim zbavit nedokazal. Ale s tim uz se zit da. :)
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“