Vibracie,hlucnost 1,9TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

Paradko píše:Este tie vysledky z VAGu tu hodim. Neviem ci uz trpim nejakymi fantaziami, ale stale mam pocit ze auto ide lepsie, tichsie a menej vibruje podvecer. Neviem ci je to zmenou tlaku. Neviem si to vysvetlit. Inac vsimol si to aj moj kolega, takze nie je to len moj pocit.
jj aj umna su take pocity ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

subz3ro_tdi píše:.. pozri ten tlak turba na volnobeh a v nizkych otackach, mozno by malo cenu viac otvorit turbo naspodu, nech je to tichsie ;)
Ako myslíš otvoriť viac..skrátiť tiahlo aby neboli lopatky v nízkych otáčkach az tak privrete, alebo vystrcit viac dorazoveho cervika von..?
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

najlepsie softwarovo mapou N75 presne podla polohy akceleratora a otacok motora, mechanicky na turbe by sa dalo tiez, ale prides o spodok...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Možno existuje nejaky kompromis medzi predpetim a dorazom...Lenže to bude asi dost citlivé na nastavenie aby to nestratilo ten spodok..to uz by potom bolo asi dobre pridať v softe aj naftu na spodku..nie..?
CAHA 125 kW TDI CR
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Tu su tie spomminane hodnoty z VAGu:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Dakujem za vase nazory.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ty hodnoty ve skupině 1 a 13 jsi měřil při zahřátém motoru ? Ve skupině 1 je totiž teplota chladící kapaliny 38.7°C. Pokud by tato teplota při déle běžícím motoru byla shodná s teplotou paliva, tak potom bude vadné čidlo teploty chl. kapaliny G 62. To by pak v motoru nebyl nedostatek paliva ale spíše přebytek.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

psal jsi tu,že ti nedovírá egr ventil,tak ho zaslep kusem plechu na zkoušku.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“