Ahoj mám vw G3 3 dveřák-a stává se mi že při rozjezdu -žádný hrabačky-prostě normální rozjezd mi přední kola jakoby zahrabou (jakoby se o kousíček protočily),a když jedu po nerovnosti tak mi bouchá v nápravě.Když jedu na volnoběch (zařazen 1 stupe)-bez plynu a jedu malinko po nerovným terénu tak auto strašně cuká-má to nějakou spojitost?
2 problém-auto při startu (otočení klíčku do polohy start) mi zhasnou kontrolky a startér nestartuje-cca 1-2 sekundy,po tomto čase a stálém držení klíčku v poloze start se po 1-2sekundách rožou kontrolky a starter teprve začne točit.Při jízdě se mi někdy začne kouřit z plastu mezi volantem a plastem na spínací skřínku.Kouří se jak kdy-někdy chvilinku po startu a někdy třeba za jízdy,je to docela nepříjemný při jízdě,když se začne člověk bát jestli mu nezhasne auto a nebo někde nezačne hořet.
Co vše by to mohlo dělat?děkuji za rady
G3 - pár závad
Moderátoři: šulda, Moderátoři
G3 - pár závad
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Re: Problém 2.
kde to najdu?nekde napravo jak se strka klic tak dole?callimero píše:Oříšek pod spínačkou.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33813
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
oříšek to není jen tak musíš sdělat volant pak mezikruží to musíš nahřát a pak zboku srazit, nebo tam navařit tubku upravenou na stahovák, nebo stahovák na ložiska s bočném tahem, pak to rošroubuješ a je tam zezadu křížáček,
odchází to docela dost měním často,
co se týče nápravy tak musíš hledat, uležení tlumičů a celé nápravy máš tam hokej,
kolikrát musíš vrtat dáru do nápravy a švajcem vypálit do červena šrouby abys je vytočil a mohl něco vymnit,

odchází to docela dost měním často,
co se týče nápravy tak musíš hledat, uležení tlumičů a celé nápravy máš tam hokej,
kolikrát musíš vrtat dáru do nápravy a švajcem vypálit do červena šrouby abys je vytočil a mohl něco vymnit,

Dík za radu,co se týče nápravy tak jsem asi před 2 lety měnil na tom, tlumiče a horni ulozeni tlumiícu.nemenil jsem akorat pera.slovacek.milos píše:oříšek to není jen tak musíš sdělat volant pak mezikruží to musíš nahřát a pak zboku srazit, nebo tam navařit tubku upravenou na stahovák, nebo stahovák na ložiska s bočném tahem, pak to rošroubuješ a je tam zezadu křížáček,
odchází to docela dost měním často,
co se týče nápravy tak musíš hledat, uležení tlumičů a celé nápravy máš tam hokej,
kolikrát musíš vrtat dáru do nápravy a švajcem vypálit do červena šrouby abys je vytočil a mohl něco vymnit,
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009