Hydrošely VW GOLF TDI 81KW - klape i po výměně :(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

haldex
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 02 lis 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od haldex »

Nemažete, klepe to. Byli to ventily, ptejte se v pondělí.
st.david
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 15 led 2007, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od st.david »

No a nemohl přeskočit rozodák při jízdě? Začalo to klapat samo od sebe a setjnej zvuk i po výměně hydroštelů...?
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

12skvarka píše:
st.david píše:Tak ve VW zjistily malý tlak ve válci 1 a 3, sundali hlavu a byly ohlý ventily :-(( Prý asi pčeskočil rozvodový řemen....
tak tady je výsledek toho že prej se neda pri vymene zdvihatek nic zbabrat

nejen ze ruzni kouzelnici spatne nastaví časování ......ale hlavně nové zdvihátka se musí pred montáží vymačkat protoze jinak se můžou ohnout ventily
;)
taky se třeba maj nechat nějakou dobu bejt, aby si sedly. Tuším asi 2 hodiny po montáži nechat tak.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

12skvarka píše:
st.david píše:Tak ve VW zjistily malý tlak ve válci 1 a 3, sundali hlavu a byly ohlý ventily :-(( Prý asi pčeskočil rozvodový řemen....
tak tady je výsledek toho že prej se neda pri vymene zdvihatek nic zbabrat

nejen ze ruzni kouzelnici spatne nastaví časování ......ale hlavně nové zdvihátka se musí pred montáží vymačkat protoze jinak se můžou ohnout ventily
;)
Jaký je teda správný postup?
U jedněch jsem v návodu četl, že po demnontáži musí zůstat 30minut v klidu, o mačkání tam nebyla ani zmínka :?
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

Tomas.cz píše:
12skvarka píše:
st.david píše:Tak ve VW zjistily malý tlak ve válci 1 a 3, sundali hlavu a byly ohlý ventily :-(( Prý asi pčeskočil rozvodový řemen....
tak tady je výsledek toho že prej se neda pri vymene zdvihatek nic zbabrat

nejen ze ruzni kouzelnici spatne nastaví časování ......ale hlavně nové zdvihátka se musí pred montáží vymačkat protoze jinak se můžou ohnout ventily
;)
Jaký je teda správný postup?
U jedněch jsem v návodu četl, že po demnontáži musí zůstat 30minut v klidu, o mačkání tam nebyla ani zmínka :?
ne po demontáži, ale po montáži.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Aha, to jsem se překlepl.
Opraveno
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Obrázek
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

to co pisou v DP vymyslel nejakej soudruh 30min cekat...........pritom vacka macka vzdy jennektera zdvihatka.to by jsme museli pootačet s motorem o kousek cekat atd atd aby se vsechny zdvihatka vyprazdnili............ja to pri vymene za nove delam tak, ze je nahreju horkovzdusnou pistoli a pak je vsechny vymačkam a mam jistotu že nemuže ventil narazit do pistu
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Počkej, hydroštle zandáš do otvoru a pak mačkáš nebo ještě před?
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Tomas.cz píše:Počkej, hydroštle zandáš do otvoru a pak mačkáš nebo ještě před?
pred montazi na ponku........je to docela sila.............delam to měděnejma sikovkama
st.david
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 15 led 2007, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od st.david »

Ahoj
TAk motor je rozhozenej - sundaná hlava, jeden ventil klepe o píst, je naměřená nulová komprese na tom válci, ale když se hlava zaleje, tak nepropouští....
Je to záhada... mohl se nějak kousnou hydroštel a pořád tlačit na ventil?
trojka
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 20 říj 2006, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od trojka »

Dlouho jsem tu nebyl a vida jak to postoupilo.
Svůj výrok beru zpět. Pokazit se dá lecos. Já předpokládal, že je alespoň min. znalost principu. Ten návod je opravdu na baterky, když bude studený olej tak nepomůže ani 1/2 dne o skutečném postavení vačky ani nemluvě. Hydroštel může být vadný už z výroby(nebylo by to poprvé ani naposled), mohl být prasecky nainstalován(nečistoty) a při prvních zdvizích zůstal viset, nebo mu někdo "pomohl" při následném startu a blbých rozvodech a pak to vrátil zpět. Pro chybně nastavené rozvody je taky mraky důvodů, ale to se toho většinou vyvalí více. Takových to maličkostí najdeš přehršle i u obyčejné výměny kola.
st.david
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 15 led 2007, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od st.david »

No... nevíte někdo náhodou o motoru AFN do III Golfa?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

st.david píše:Ahoj
TAk motor je rozhozenej - sundaná hlava, jeden ventil klepe o píst, je naměřená nulová komprese na tom válci, ale když se hlava zaleje, tak nepropouští....
Je to záhada... mohl se nějak kousnou hydroštel a pořád tlačit na ventil?
a klepe ten ventil pořád? asi ne, jen si klepnul. Jak nulovej tlak, to by snad jelo na 3 válce, ne? není tam tenky těsnění, takhle těžko říct, třeba to jen někdo blbě namontoval, teď ty co ti měnili.
st.david
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 15 led 2007, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od st.david »

No... vypadá to že klepe pořád. Jedná se o výfukový ventil, na pístu je vidět, že je to vykrojené místo pro výdukovej ventil jakoby očištěné....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“