Hydrošely VW GOLF TDI 81KW - klape i po výměně :(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
taky se třeba maj nechat nějakou dobu bejt, aby si sedly. Tuším asi 2 hodiny po montáži nechat tak.12skvarka píše:tak tady je výsledek toho že prej se neda pri vymene zdvihatek nic zbabratst.david píše:Tak ve VW zjistily malý tlak ve válci 1 a 3, sundali hlavu a byly ohlý ventily( Prý asi pčeskočil rozvodový řemen....
nejen ze ruzni kouzelnici spatne nastaví časování ......ale hlavně nové zdvihátka se musí pred montáží vymačkat protoze jinak se můžou ohnout ventily
Jaký je teda správný postup?12skvarka píše:tak tady je výsledek toho že prej se neda pri vymene zdvihatek nic zbabratst.david píše:Tak ve VW zjistily malý tlak ve válci 1 a 3, sundali hlavu a byly ohlý ventily( Prý asi pčeskočil rozvodový řemen....
nejen ze ruzni kouzelnici spatne nastaví časování ......ale hlavně nové zdvihátka se musí pred montáží vymačkat protoze jinak se můžou ohnout ventily
U jedněch jsem v návodu četl, že po demnontáži musí zůstat 30minut v klidu, o mačkání tam nebyla ani zmínka

ne po demontáži, ale po montáži.Tomas.cz píše:Jaký je teda správný postup?12skvarka píše:tak tady je výsledek toho že prej se neda pri vymene zdvihatek nic zbabratst.david píše:Tak ve VW zjistily malý tlak ve válci 1 a 3, sundali hlavu a byly ohlý ventily( Prý asi pčeskočil rozvodový řemen....
nejen ze ruzni kouzelnici spatne nastaví časování ......ale hlavně nové zdvihátka se musí pred montáží vymačkat protoze jinak se můžou ohnout ventily
U jedněch jsem v návodu četl, že po demnontáži musí zůstat 30minut v klidu, o mačkání tam nebyla ani zmínka
to co pisou v DP vymyslel nejakej soudruh 30min cekat...........pritom vacka macka vzdy jennektera zdvihatka.to by jsme museli pootačet s motorem o kousek cekat atd atd aby se vsechny zdvihatka vyprazdnili............ja to pri vymene za nove delam tak, ze je nahreju horkovzdusnou pistoli a pak je vsechny vymačkam a mam jistotu že nemuže ventil narazit do pistu
Dlouho jsem tu nebyl a vida jak to postoupilo.
Svůj výrok beru zpět. Pokazit se dá lecos. Já předpokládal, že je alespoň min. znalost principu. Ten návod je opravdu na baterky, když bude studený olej tak nepomůže ani 1/2 dne o skutečném postavení vačky ani nemluvě. Hydroštel může být vadný už z výroby(nebylo by to poprvé ani naposled), mohl být prasecky nainstalován(nečistoty) a při prvních zdvizích zůstal viset, nebo mu někdo "pomohl" při následném startu a blbých rozvodech a pak to vrátil zpět. Pro chybně nastavené rozvody je taky mraky důvodů, ale to se toho většinou vyvalí více. Takových to maličkostí najdeš přehršle i u obyčejné výměny kola.
Svůj výrok beru zpět. Pokazit se dá lecos. Já předpokládal, že je alespoň min. znalost principu. Ten návod je opravdu na baterky, když bude studený olej tak nepomůže ani 1/2 dne o skutečném postavení vačky ani nemluvě. Hydroštel může být vadný už z výroby(nebylo by to poprvé ani naposled), mohl být prasecky nainstalován(nečistoty) a při prvních zdvizích zůstal viset, nebo mu někdo "pomohl" při následném startu a blbých rozvodech a pak to vrátil zpět. Pro chybně nastavené rozvody je taky mraky důvodů, ale to se toho většinou vyvalí více. Takových to maličkostí najdeš přehršle i u obyčejné výměny kola.
a klepe ten ventil pořád? asi ne, jen si klepnul. Jak nulovej tlak, to by snad jelo na 3 válce, ne? není tam tenky těsnění, takhle těžko říct, třeba to jen někdo blbě namontoval, teď ty co ti měnili.st.david píše:Ahoj
TAk motor je rozhozenej - sundaná hlava, jeden ventil klepe o píst, je naměřená nulová komprese na tom válci, ale když se hlava zaleje, tak nepropouští....
Je to záhada... mohl se nějak kousnou hydroštel a pořád tlačit na ventil?