1,9tdi 81kw ahf problém s nasávaným vzduchem a tlakem turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ak mas teda N75 OK, potom je problem s turbom, alebo niekde medzi nim a nasavacimi zvodmi, do tych 2000ot apsolutne netlaci kolko ziada RJ. Keby bola netesnost pred turbom tak by bol plniaci tlak OK, ale nieje.
Vsimni si ako sa hodnota vahy dviha spolu s plniacim tlakom...
Vsimni si ako sa hodnota vahy dviha spolu s plniacim tlakom...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
egr mám zaslepený taky jsem nad tím přemejšlel proč odpojovat hadičku chtěl jsem to sem psát sací trubka od turba je těsná měl jsem jí vyndanou ale děravá ani prasklá není je to porstě divný turbo po správném složení slyčitelně víc saje i když dám ruku k nasávací trubce tak je cejtit že tam jde víc vzduchu přesto se váha nechce zvednout(váha je nová)
Pro toefuk turbo bylo špatně složený teď už je tlak turba na volnoběh v pořádku jen ta váha je pořád nízko
Pro toefuk turbo bylo špatně složený teď už je tlak turba na volnoběh v pořádku jen ta váha je pořád nízko
Tak hod log ako to vyzera ked ti to teraz dobre tlaci.Vsety18 píše:egr mám zaslepený taky jsem nad tím přemejšlel proč odpojovat hadičku chtěl jsem to sem psát sací trubka od turba je těsná měl jsem jí vyndanou ale děravá ani prasklá není je to porstě divný turbo po správném složení slyčitelně víc saje i když dám ruku k nasávací trubce tak je cejtit že tam jde víc vzduchu přesto se váha nechce zvednout(váha je nová)
Pro toefuk turbo bylo špatně složený teď už je tlak turba na volnoběh v pořádku jen ta váha je pořád nízko
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tady je ten log mrkněte na to díky moc http://leteckaposta.cz/595745953
teraz to uz je v pohode nie? log si robil na 3ku? je dost kratky...ked mas problem od spodu tam zacni logovat od 1100-1200ot. a najlepsie na 4ku...vtedy je to vecsinou lepsie viditelne....
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
tady je ten log od spodních otáček http://leteckaposta.cz/529018081
A trysky si nahodou nemenil? volnobeznu davku mas asi 5.2mg/r, lebo z logu som vycital pri 80°C ze mas 6.2mg/r.
Teoreticky keby si trochu pridal na palive tak turbo by malo zacat fukat viac uz v nizsich otackach, pokial nieje problem v turbine.
Inak tento problem nastal po cisteni turba?
Teoreticky keby si trochu pridal na palive tak turbo by malo zacat fukat viac uz v nizsich otackach, pokial nieje problem v turbine.
Inak tento problem nastal po cisteni turba?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Skus odpojit hadicku z klapky co je v cervenom kruzku v tomto prispevku(alebo neako ju ju zablokuj aby bola stale otvorena na maximum):
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 6b483e743e
Neni Boha aby sme na to neprisli....
Pripadne si este prekontroluj aj ostatne hadicky a ich zapojenie, tu mozes vidiet ako to pekne vsetko na seba nadvezuje:
http://i265.photobucket.com/albums/ii21 ... NT_Act.jpg
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 6b483e743e
Neni Boha aby sme na to neprisli....

Pripadne si este prekontroluj aj ostatne hadicky a ich zapojenie, tu mozes vidiet ako to pekne vsetko na seba nadvezuje:
http://i265.photobucket.com/albums/ii21 ... NT_Act.jpg
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381