1,9tdi 81kw ahf problém s nasávaným vzduchem a tlakem turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

aj pre egr ON je tato hodnota prilis mala, cize bud vaha KO alebo netesnost pred turbom
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ak mas teda N75 OK, potom je problem s turbom, alebo niekde medzi nim a nasavacimi zvodmi, do tych 2000ot apsolutne netlaci kolko ziada RJ. Keby bola netesnost pred turbom tak by bol plniaci tlak OK, ale nieje.
Vsimni si ako sa hodnota vahy dviha spolu s plniacim tlakom...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

egr mám zaslepený taky jsem nad tím přemejšlel proč odpojovat hadičku chtěl jsem to sem psát sací trubka od turba je těsná měl jsem jí vyndanou ale děravá ani prasklá není je to porstě divný turbo po správném složení slyčitelně víc saje i když dám ruku k nasávací trubce tak je cejtit že tam jde víc vzduchu přesto se váha nechce zvednout(váha je nová)
Pro toefuk turbo bylo špatně složený teď už je tlak turba na volnoběh v pořádku jen ta váha je pořád nízko
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Vsety18 píše:egr mám zaslepený taky jsem nad tím přemejšlel proč odpojovat hadičku chtěl jsem to sem psát sací trubka od turba je těsná měl jsem jí vyndanou ale děravá ani prasklá není je to porstě divný turbo po správném složení slyčitelně víc saje i když dám ruku k nasávací trubce tak je cejtit že tam jde víc vzduchu přesto se váha nechce zvednout(váha je nová)
Pro toefuk turbo bylo špatně složený teď už je tlak turba na volnoběh v pořádku jen ta váha je pořád nízko
Tak hod log ako to vyzera ked ti to teraz dobre tlaci.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

tady je ten log mrkněte na to díky moc http://leteckaposta.cz/595745953
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

teraz to uz je v pohode nie? log si robil na 3ku? je dost kratky...ked mas problem od spodu tam zacni logovat od 1100-1200ot. a najlepsie na 4ku...vtedy je to vecsinou lepsie viditelne....
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

tady je ten log od spodních otáček http://leteckaposta.cz/529018081
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

A trysky si nahodou nemenil? volnobeznu davku mas asi 5.2mg/r, lebo z logu som vycital pri 80°C ze mas 6.2mg/r.
Teoreticky keby si trochu pridal na palive tak turbo by malo zacat fukat viac uz v nizsich otackach, pokial nieje problem v turbine.
Inak tento problem nastal po cisteni turba?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

trysky jsou original takhle to jezdilo už když jsem to koupil zkoušel jsem dneska hýbat s dorazovým červíkem na turbu tedy více zavřít lopatky regulace ale tlak turba na volnoběh se nezměnil i když jsem ho vytočil že ani nekoukal ven
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Skus odpojit hadicku z klapky co je v cervenom kruzku v tomto prispevku(alebo neako ju ju zablokuj aby bola stale otvorena na maximum):
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 6b483e743e
Neni Boha aby sme na to neprisli.... (noteeth)
Pripadne si este prekontroluj aj ostatne hadicky a ich zapojenie, tu mozes vidiet ako to pekne vsetko na seba nadvezuje:
http://i265.photobucket.com/albums/ii21 ... NT_Act.jpg
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

jdu hned na to :)
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

tak zapojený to je dobře klapka plně otevřená žádná změna
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Vsety18 píše:tak zapojený to je dobře klapka plně otevřená žádná změna
:x tak uz som vycerpal vsetky svoje moznosti a cakam co napise niekto sofistikovanejsi...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

i tak děkuju kdyby tě napadl něco kdo by poradil tak napiš já už si taky nevím rady váha se mě na volnoběh zvedne na 370mg/h jen tehdy když odpojím gumový koleno co vede do chcípací klapky jak ho dám spatky tak prostě jen 120mg/h :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“