Ja som menil,takže viem presne, AFB má menšie turbo myslim že priemer 20cm a daval som presne do motoru AFB turbo 22cm t.j.059 145 701 S ako je písané hore, je to myslim tiež Garret,ale kedže je väčšie na priemer a má väčší prietok vzduchu,má väčšie rezervy pri načipovanom motore a neodíde tak rýchlo. Ked dáš 150k motoru napr. AFB nejakých 190k,dosť rýchlo pri športovej jazde odíde to originál mensie turbo,ako sa stalo aj mne,mne odislo do týždňa,zrazu iba zvuk ako ked niečo fučí,dym z výfukov a z 5,5l oleja po zastavení po 500m zostalo 1,5l... Všetok našvácalo do intercoolerov a do výfukov. Teraz po výmene špekulujem ešte trochu dať pridať turbu aby o čosi viac tlačilo a viac už špekulovať nebudem,lebo viem že motor potom rýchlo odíde...moose píše:dle etky : AKN turbo je tak : garret 059 145 701 g(x) = stejný jako AFB
a 180ps (ake) verze má : 059 145 701 S - ale nepíše se tam ani výrobce, tak čert ví jakej v tom je rozdíl... ale asi tam nějakej bude...
kamoš čo to robí,vie urobiť výkon podľa požiadaviek,takisto keď je vybehanejší motor neodporučí pre daný motor vysoké požiadavky,je to treba robiť s rozumom,nie hnať sa za každú cenu za čo najvyšším výkonom,lebo potom je hlava v smútku. Mňa tiež presvedčil argumentami,nech sa neženiem moc vysoko,lebo dlho nepojazdím.
Ceny má tiež okolo 10.000 a menej,záleži aký je rok výroby a aký motor,vždy je to o dohode
