Chip "na spotřebu"

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Chip "na spotřebu"

Příspěvek od tiff »

Zdravím, hledal jsem, ale kromě klasických témat o opicích a banánech, případně, že spotřeba pod 6l je super jsem nic nenašel, tak zakládám nové téma.
Snad na mě nebudete křičet :)

Je možné udělat úpravu ŘJ tak, aby měl motor při opravdu nízkém zatížení menší spotřebu?
Když jezdím uplně sériovou OII 77kW, tak při poprdlávání předpisovými rychlostmi a minimem ježdění po městě a po dálnici najedu na nádrž nějakých 1300km, což vychází na něco přes 4l/100km.
Moje Octa s dvoulitrem BKD a chipem od Dieselpoweru se k tomu při stejném stylu jízdy nepřiblíží ani zdaleka. Motor je v pořádku, startuje a jezdí uplně bez problémů a spotřeba je stejná jako u jiných dvoulitrů, tak by mě jen zajímalo, jestli je možné s tím něco udělat úpravou ŘJ, nebo je to motor v tomhle směru na houno a nezbývá mi nic než se s tím smířit.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

není nafta nejni výkon takže je to buď a nebo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

To bych chápal, kdybych na to šlapal, ale když se táhnu jako smrad, tak žádný výkon nevyužívam,přesto si dvoulitr vezme o dost víc.
Oba jsou to čtyřválce skoro stejného objemu, hmotnost je stejná, obutí stejné, jednadevítka nemá šestku ... někde musí být zakopaný pes":)
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

tiff píše:To bych chápal, kdybych na to šlapal, ale když se táhnu jako smrad, tak žádný výkon nevyužívam,přesto si dvoulitr vezme o dost víc.
Oba jsou to čtyřválce skoro stejného objemu, hmotnost je stejná, obutí stejné, jednadevítka nemá šestku ... někde musí být zakopaný pes":)
Co tak v tryskach napr ale je tam toho viacej napr stratovy vykon 6 kvalt prevodovky ale aj isto vacsie turbo a nastup turba atd...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Re: Chip "na spotřebu"

Příspěvek od vilozx6 »

4 litre? OKTA II ?to je na voľnobeh v garáži? (LOL) naposledy mi bral 4l peugeot 106 - 1,5D (noteeth)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to je fakt za 4 s 77 se to moc nedá rotačku bych ještě věřilale PD :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

no já jsem se s 77kw oktou dostal na nějakých 5,2 litru a to byla 6q 4x4 kombi, předokolka liftback by asi o litr míň dala
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Chip "na spotřebu"

Příspěvek od Tomas.cz »

tiff píše:Zdravím, hledal jsem, ale kromě klasických témat o opicích a banánech, případně, že spotřeba pod 6l je super jsem nic nenašel, tak zakládám nové téma.
Snad na mě nebudete křičet :)

Je možné udělat úpravu ŘJ tak, aby měl motor při opravdu nízkém zatížení menší spotřebu?
Když jezdím uplně sériovou OII 77kW, tak při poprdlávání předpisovými rychlostmi a minimem ježdění po městě a po dálnici najedu na nádrž nějakých 1300km, což vychází na něco přes 4l/100km.
Moje Octa s dvoulitrem BKD a chipem od Dieselpoweru se k tomu při stejném stylu jízdy nepřiblíží ani zdaleka. Motor je v pořádku, startuje a jezdí uplně bez problémů a spotřeba je stejná jako u jiných dvoulitrů, tak by mě jen zajímalo, jestli je možné s tím něco udělat úpravou ŘJ, nebo je to motor v tomhle směru na houno a nezbývá mi nic než se s tím smířit.
A kolik ti ten BKD žere?
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

vilozx6: jezdim hlavně v noci, takže mi nikdo nepřekáží ani nikoho šnečí jízdou nebrzdím, takže v létě najezdím 1300 na nádrž pomalu i když nechci :)

Misík: třecí ztráty v motoru a v převodovce mě napadly, ale že by to udělalo až takový rozdil? Je pravda, že 1.9 hlásí na volnoběh 0.4l/h a dvoulitr 0.7l/h, ale měl jsem za to, že to je to spíš nějaký vrtoch palubáku.
Nový Superb 2.0 103kW mi hlásí klidně jenom 3.6l/100km,, ale s nim jsem zatím nikdy nenajezdil tolik, abych podle tankování zjistil jak moc se to liší od reality.
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Tomas.cz: s BKD se s vypětím všech sil dostanu na 4.6 a když mě to nebaví, tak kolem 5l. Jinak "normální" jízda je kolem šesti.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

turbo kamna power píše:no já jsem se s 77kw oktou dostal na nějakých 5,2 litru a to byla 6q 4x4 kombi, předokolka liftback by asi o litr míň dala

Tak to klobuk dole na 4x4 taká spotreba.Kamoš na 77kw pod 6l nemá šancu. Sice je rozdiel naša nafta a česká nafta.Kamoši keď natankujú v CZ urobia s plnou nádržou cca 150km viac - detto ked tankujú v Nemecku. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

No nevim ale kdyz mi jde o spotrebu tak bych si asi takovou motorizaci nekoupil.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

vilozx6: samozřejmě je to spotřeba hlavně mimo město při cca 100km/h, dálnice je kolem 6,5 litru a město i přes 8.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

tiff píše:Tomas.cz: s BKD se s vypětím všech sil dostanu na 4.6 a když mě to nebaví, tak kolem 5l. Jinak "normální" jízda je kolem šesti.
Ja som sa parkrat dostal na 5.2 ale to bola naj spotreba inak okolo 6 L je taka normalna jazda...Mal som aj 12 ;)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

kiklop32 píše:No nevim ale kdyz mi jde o spotrebu tak bych si asi takovou motorizaci nekoupil.
Já si to taky nekoupil, abych s tim vrtal koleno, ale kdyz už s tim koleno vrtám, přijde mi divný, že si to vezme skoro o litr víc než stejné auto se skoro stejným motorem.
A kdyby se náhodou zjistilo, že je v ŘJ nějaké kurvítko, které zbytečně pálí naftu kvůli emisím, nebo tak něco, nevidím důvod, proč ho neodstranit :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“