Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1118
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

tak dnes sme vyhodili turbo z vozu rozebrali konstatuju že na to že sme ho před 4 měsíci čistili tak zasraté bylo pěkně regulace drhla takže vyčištěno,vypodloženo podložkama 0.1,složeno cca 5 hodin práce měl sem s toho kapku obavu ale šlo to dobře tahal sem to ven vrchem.pak sem to ohřál a jel to projet auto jede jak nový krásně se vytáčí do nouzáku nepadá sem spokojen tak snad to ted už vydrží :)Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) p.s. dne 15 úno 2012, 21:17, celkem upraveno 2 x.
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

p.s. píše:tak dnes sme vyhodili turbo z vozu rozebrali konstatuju že na to že sme ho před 4 měsíci čistili tak zasraté bylo pěkně regulace drhla takže vyčištěno,vypodloženo podložkama 0.1,složeno cca 5 hodin práce měl sem s toho kapku obavu ale šlo to dobře tahal sem to ven vrchem.pak sem to ohřál a jel to projet auto jede jak nový krásně se vytáčí do nouzáku nepadá sem spokojen tak snad to ted už vydrží :)
tak to gratuluji
máš foto?pokud ano hoď mi ho prosím do SZ dík
O1 1.9 tdi 81kW ASV
cin
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

opet podlozky zvitezily (rofl)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

dnes som tiež do jedneho dával, ale len 0,05mm.... ak to bolo bez nich, tak sa tri lopatky trošilinka pridierali
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Bora 1.9 TDI

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

Zdravim mám problém který se tu řeší ohledně turba mám klasik rotačku 66kw s chipem . Je tu někdo z okolí TP (ustecka) kdo by dokázal se podívat na turbo popřípadě poupravit vypodložit ? cca 2-3měsíce klid a zase se to ucpe nečistotama a v určitý hranici výkonu a rychlosti se to sekne a turbo nejede :( díky
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Bora 1.9 TDI

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

A taky by mě zajímalo jaký řešení je nejlepší ? co opravdu pomůže a nemá negativný následky na výkon ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zanášení způsobuje konstrukční nedokonalost..Když pouštím někam naolejovaný vzduch/olejovou mlhu/ a zároveň horké spaliny je jasné, co se stane..Buď zhotovit Turba, která nepouští mlhu nebo tam dát lapač oleje, nebo výfukové plyny ochladit, anebo jak se to dělá, EGR zaslepit... :)
nepropadat panice...
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

Když EGR zaslepím a turbo vyčistím je po problému ? jde mi o to problém na 100pro vyřešit abych po dalších 3 měsících nemusel turbo vyndat znovu . Pokud někdo ví jak to 100pro vyřešit budu moc rád
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

p.s. :
kup si poriadne additivum do nafty a pojazdi s tým... použi napr STP na čistenie vstrekov.... ak je zlý čip, aj to spôsobí zanášanie turba
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

Takhle auto mám cca 2roky je dovezeno z Wolfsburgu přímo centra VW takže čip dělali asi přímo tam ... tak by to bejt žádná mr*ka neměla
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9259
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

hmm mám jednu pracovní a jednu vyjíždkovou leju do pracovní co maže na prstech a hoří na hadru a vůbec ji nešetřím či tam je a je dobrej nemám problémy druhá bez čipu pouze na naftu a vůbec ji nešetřím nemám problémy. Myslím že základ je mezi sedadlem a volantem.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

No jezdim tak i tak i pomalu i rychle :D záleží na náladě a tak zkrátka kombinovaně občas protáhnu občas pomalu . Ale přeci jen neni možný aby byly takový problémy a pořád někdo čistil turbo to je blbost jde mi o jednorázový řešení jak a co ... a ne jezdíš pomalu , nebo špatně ... ale spíš technickýho rázu
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

Moja skúsenosť: turbo vyčistene namontované do auta a po troch tyždnoch jazdenia 8km tam 8 km späť pri -10-15 st motor sa nezohrial ani na 60 st. regulácia zasraná a zatuhlá. Takže problém u mňa sú najmä krátke trasy a nízke otáčky motora.
Uživatelský avatar
Fidorek
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 05 říj 2009, 14:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fidorek »

Taky sem stim měl problémy a to mam EGR zaslepené :x nakonec se došlo k závěru že stim jezdim jak důchodce :D takže teď když neni pod 0°C tak při každý delší trase tomu dam vždycky do kopce napít na 3 a 4 pěkně nad 4k otáček a chvilku to tam podržim a rázem mam klid (noteeth)
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Človek si musí vybrat , buď jezdím na spotřebu a zasírám si turbo a nebo to aspoň občas protáhnu a mám klid. Já mám po vyčištění turba najeto cca 30 000 km a zádná zatuhlá regulace nebo nouzák.Nebát se na to šlápnout vždyť ty 1.9 tak pěkně jedou.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“