Spotřeba O1 96Kw PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak u BXE co jsem dělal minulý týden to celý měsíc nevyhodilo nic. Šrouby byly v oválný díře nadoraz a byla nula pořád, bídně to chytalo i za tepla(vačka byla napřed po směru) potom na přípravky cca uprostřed. Nic to nepsalo..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Dobře, ale to by přece muselo jet úpně špatně. Kdyby to bylo o tolik. A ono to občas (většinou při změně otáček motoru) změní hodnotu z 0 st na -0,6 st. Ale nic jiného. Jako že by to lítalo 0,5 až -0,6 tak to né. Buď je 0 nebo na sekundu -0,6Biimbo píše:tak tak, jak je to víc jak +6 nebo míň jak -6, ukazuje to pořád nulu. Udělej to na přípravky, je to práce na chvíli. Mám zkušenost že nový řemen na přípravky -1, a po na nastartování motoru a usazení řemenu je to na přípravky -2,9. Rozdíl ve spotřebě na volnoběh 0,7 a 0,5..tiff píše:Kdyz to protocis, meni se nejak hodnoty ve vagu, nebo tam je nula porad? VAG totiz ukazuje nulu i kdyz jsou rozvody rozstelovane uplne mimo rozsah mereni.
O1, ASZ 96Kw
jak už sem psal u tvyho motoru ASZ 225 stupnůKevin5189 píše:Vidím, že s tím nastavením vstříků to tak jednoduché nebudeJeden říká 180 druhý 225. Zkusím se zeptat kolegy ve škodovce. Ale spíš si myslím, že na mě bude hledět jak z jara. Zase ho určitě poučím o tom, že to vůbec jde nastavovat
Tiguan 2 2.0 tdi