Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

trebalo by dať aj vstrekovače na čistenie.... ak zle rozprašuju, môžeš znova čistiť o par tis. km
dusan916
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 dub 2012, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od dusan916 »

Ahoj.
Ten pomer 3:1 je voda:lieh alebo naopak?
Prečistí to aj turbo alebo nie?
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Nedělej to nebo naděláš víc škody než užitku. Není to žádná osvědčená metoda, nikdo se k tomu ani nevyjádřil. Radši bych neexperimentoval.
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Janosik93 píše:trebalo by dať aj vstrekovače na čistenie.... ak zle rozprašuju, môžeš znova čistiť o par tis. km
Vstřiky pokud máš turbo extra zakarbonovaný. Já jsem ho měl čistý, drhlo to jen o stěny.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

tak podložiť :-)
lilNoth
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 08 dub 2012, 17:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od lilNoth »

nazdar chlapci. Ako vidim spravne ma nasmerovali chlapci. Budem musiet aj ja vypodlozit na octavii 96kw akurat. Niekde na predchadzajucich strankach som cital, ze turbo potom bude mat horsi nabeh a treba doladit soft? Este jedna taka otazka, kazdy tu podklada alebo robi valceky o 0.05 az 0.2mm vyssie. Tak co by bolo optimum na 96kw turbo? 0.1mm? dakujem vam
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1118
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

na 96kw nevim ale na 81kw sem nic nedoladoval podložky 0.1 tahne normálně žádnej problém (rofl)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Na 96 je ten náběh prej znatelnější než na rotačkách, ale když ti ta celková vůle nepřesáhne 025 mm tak bych se toho nebál. Podložky dělám z kalené planžety 0,15 mm ale ve finále ještě individuálně ubírám na válečcích tak, aby měla každá lopatka 0,20 mm, zkouším to měrkama 0,2 musí natěsno projít pod každou, 0,25 nesmí ani násilím. Náběh je skoro neznatelně pomalejší, ale srovná se sám až tam budou za chvíli trochu saze.Obrázek
lilNoth
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 08 dub 2012, 17:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od lilNoth »

prowmen píše:Na 96 je ten náběh prej znatelnější než na rotačkách, ale když ti ta celková vůle nepřesáhne 025 mm tak bych se toho nebál. Podložky dělám z kalené planžety 0,15 mm ale ve finále ještě individuálně ubírám na válečcích tak, aby měla každá lopatka 0,20 mm, zkouším to měrkama 0,2 musí natěsno projít pod každou, 0,25 nesmí ani násilím. Náběh je skoro neznatelně pomalejší, ale srovná se sám až tam budou za chvíli trochu saze.Obrázek
dakujem ti a este presny priemer nemas? Aby som to rozobral a hned zlozil, nebol by som rad ak by mi auto stalo dlhsie ako vikend. A este tie skrutky tri dlhe co to drzia, ake tam mam dat? Lebo jedna je zlomena a drzi asi na cca 4-5 zavitoch. Mam ist do zeleziarstva a pytat taku istu alebo?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Skrutky musí být z nerezu, nejlépe žáruvzdorné.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
lilNoth
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 08 dub 2012, 17:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od lilNoth »

origoš píše:Skrutky musí být z nerezu, nejlépe žáruvzdorné.
okej, ale najprv sa popytam v robote. Vyrabame turba Garett akurat teraz len rozbiehame vyrobu pre fiat a ostatne automobilky casom takze pristup k suciastkam nemam ale snad sef mi objedna z bukuresti. Bol som tam a ja hlupak som si mohol zobrat cele CHRA... (hm)
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

Ahoj,
bude ted dělat pasatta 96 kw. Můžu dát podložky 0.2mm. Děkuju.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

no na to zabudni. až ich tam dáš, tak ti bude tzv zopínať turbo až po cca 2000 otáčkach. u toho turba to len vyčistiť a poskladať. ak by to drhlo tak max o 0,05 mm nie viac !!!!!!!!
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Honza M píše:Ahoj,
bude ted dělat pasatta 96 kw. Můžu dát podložky 0.2mm. Děkuju.
celková vůle lopatek by měla být 0,2 mm aby turbo neztratilo znatelnej nástup. Pokud máš podložky 0,2 mm tak doporučuju "přilepit" na prst a stáhnout na jemným plochým (brusným) kamínku na 0,15 a zkoušet to složený měrkama každou zvlášť aby měrka 0,25 neprošla na žádné, pak nepřidřeš ani nijak rapidně neztratíš nástup.
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Ale jak pise Janosik, na těchto turbech je to dost znatelný, tak jak píšu to dělám u rotaček...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“