Kolísání otáček při startu
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
mě tohle dělá na opelu 1.7dtl taky, ať je studený start nebo teplý start, ať na naftu nebo na 1:3 (nafta:vyfrit) ... mám ale špatný vstřiky, takže doufám že je to tím
mám dvojnádrž
mám dvojnádrž
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
-
Petr.C
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
- Bydliště: Olomouc, Hradec Králové
To trošku pochybuju, že ti v zimě zpátečka ohřeje nádrž. Když si vezmeš, že tam je 8mm ocelová trubička dlouhá cca 3m, tak v - 10 nemáš podle mě šanci. Ještě při jízdě, jelikož hadičku nemáš nijak chráněnou tak ti větší rychlost bude odebírat víc teplo.bobyd píše:Predehrev s elekrikou aby to srovnal hned a zpatecku nedoporucuju zkratovat bo ohrejva nadrz a to je zadouci specialne v zime....
Jak tady někdo psal, že se ti zpátky vrací polovinu paliva, tak např. ti proteče 1l/min a s odvzdušňovákem 0,5l/min tim si můžeš dovolit mít husčí palivo, nebudeš ho tahat tak rychle.
A druhá věc, kdo jezdí na husčí mix, tak potřebuje aby měl palivo zahřátý co nejdřív a ne až za 30km - potom mu to už je asi k prdu.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Petr.C
No divil by ses, ale 10deskovy vymenik, vs. cerpadlo Bosch, po par kilometrech po prepnuti citelne horke hadice od zpatecky. Po 20 km uz je krasne tepla druha nadrz s olejem, opravdu to funguje. Chvilku ale trva, nez se ohreje vstrikovaci cerpadlo, ktere je studene, i v zime to dokaze dejme tomu po kratsi trase zvysit teplotu v zasobni nadrzi. Po 50 km jizdy na te zasobni neudrzis ruku
No divil by ses, ale 10deskovy vymenik, vs. cerpadlo Bosch, po par kilometrech po prepnuti citelne horke hadice od zpatecky. Po 20 km uz je krasne tepla druha nadrz s olejem, opravdu to funguje. Chvilku ale trva, nez se ohreje vstrikovaci cerpadlo, ktere je studene, i v zime to dokaze dejme tomu po kratsi trase zvysit teplotu v zasobni nadrzi. Po 50 km jizdy na te zasobni neudrzis ruku
Navic ty nepotrebujes mit ohratou nadrz na 70 stupnu bohate staci 10, na to zpatecka spolehlive staci a zbytek zaridi predehrev.Elekrickej prave proto ze hreje okamzite a vypne se az ve chvili kdy je vymenik dostatecne ohratej
Druha vec je jestli autem najezdis 10 km denne jestli ma cenu se prestavbou a jizdou na olej zabyvat bo rizika ruznych oprav za uspory par korun nestoji.
Druha vec je jestli autem najezdis 10 km denne jestli ma cenu se prestavbou a jizdou na olej zabyvat bo rizika ruznych oprav za uspory par korun nestoji.Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD