Kolísání otáček při startu

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od hanyking »

jj dohledám to
Škoda felicia 1.9D
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

mě tohle dělá na opelu 1.7dtl taky, ať je studený start nebo teplý start, ať na naftu nebo na 1:3 (nafta:vyfrit) ... mám ale špatný vstřiky, takže doufám že je to tím

mám dvojnádrž :)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Predehrev s elekrikou aby to srovnal hned a zpatecku nedoporucuju zkratovat bo ohrejva nadrz a to je zadouci specialne v zime....
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

bobyd píše:Predehrev s elekrikou aby to srovnal hned a zpatecku nedoporucuju zkratovat bo ohrejva nadrz a to je zadouci specialne v zime....
To trošku pochybuju, že ti v zimě zpátečka ohřeje nádrž. Když si vezmeš, že tam je 8mm ocelová trubička dlouhá cca 3m, tak v - 10 nemáš podle mě šanci. Ještě při jízdě, jelikož hadičku nemáš nijak chráněnou tak ti větší rychlost bude odebírat víc teplo.
Jak tady někdo psal, že se ti zpátky vrací polovinu paliva, tak např. ti proteče 1l/min a s odvzdušňovákem 0,5l/min tim si můžeš dovolit mít husčí palivo, nebudeš ho tahat tak rychle.
A druhá věc, kdo jezdí na husčí mix, tak potřebuje aby měl palivo zahřátý co nejdřív a ne až za 30km - potom mu to už je asi k prdu.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Petr.C
No divil by ses, ale 10deskovy vymenik, vs. cerpadlo Bosch, po par kilometrech po prepnuti citelne horke hadice od zpatecky. Po 20 km uz je krasne tepla druha nadrz s olejem, opravdu to funguje. Chvilku ale trva, nez se ohreje vstrikovaci cerpadlo, ktere je studene, i v zime to dokaze dejme tomu po kratsi trase zvysit teplotu v zasobni nadrzi. Po 50 km jizdy na te zasobni neudrzis ruku ;)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Navic ty nepotrebujes mit ohratou nadrz na 70 stupnu bohate staci 10, na to zpatecka spolehlive staci a zbytek zaridi predehrev.Elekrickej prave proto ze hreje okamzite a vypne se az ve chvili kdy je vymenik dostatecne ohratej (LOL) Druha vec je jestli autem najezdis 10 km denne jestli ma cenu se prestavbou a jizdou na olej zabyvat bo rizika ruznych oprav za uspory par korun nestoji.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“