
Co koupit.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Díky chlapy. Rozhodl jsem se pro tu 81kw. Má i origo liťáky, servisku a má najeto o něco míň Km (111tis), ale ta cena vychází na 180tis za auto a cca 5tis za vyřízení papírů. A je to dovoz z D, a z výbavy bych mohl uvést např. ABS, klima, 4xAirbag, vyhř. sedačky, el.okna, mlhovky, centrál. Takový standart 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
SA mi zda ze ma nejak malo nabehano na 7 rocne auto? chodim do DE casto ale take auta najme TDI maju toho priemerna najazdene ovela viac... ale moze by ze toto nie?...Vies nemci ked kupuju diesla tak vetsinou preto ze na aute potrebuju viac jazdit..., takze na km by som velmi nepozeral skor si skontroluj stav auta a co na nom treba vymenit (rozvody, tlmice, brzdy, veci na naprave...)aby ta to auto nevyslo draho..., ale mozno to bude super kupa to ti prajemHavran píše:Díky chlapy. Rozhodl jsem se pro tu 81kw. Má i origo liťáky, servisku a má najeto o něco míň Km (111tis), ale ta cena vychází na 180tis za auto a cca 5tis za vyřízení papírů. A je to dovoz z D, a z výbavy bych mohl uvést např. ABS, klima, 4xAirbag, vyhř. sedačky, el.okna, mlhovky, centrál. Takový standart
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Díky. No uvidím co tam bude špatné. Kdyby to nevyšlo, tak mám ježtě jednu v záloze, ale má o něco víc najeto. Uvidím, která bude lepší, tak tu vezmu.maros261177 píše:SA mi zda ze ma nejak malo nabehano na 7 rocne auto? chodim do DE casto ale take auta najme TDI maju toho priemerna najazdene ovela viac... ale moze by ze toto nie?...Vies nemci ked kupuju diesla tak vetsinou preto ze na aute potrebuju viac jazdit..., takze na km by som velmi nepozeral skor si skontroluj stav auta a co na nom treba vymenit (rozvody, tlmice, brzdy, veci na naprave...)aby ta to auto nevyslo draho..., ale mozno to bude super kupa to ti prajemHavran píše:Díky chlapy. Rozhodl jsem se pro tu 81kw. Má i origo liťáky, servisku a má najeto o něco míň Km (111tis), ale ta cena vychází na 180tis za auto a cca 5tis za vyřízení papírů. A je to dovoz z D, a z výbavy bych mohl uvést např. ABS, klima, 4xAirbag, vyhř. sedačky, el.okna, mlhovky, centrál. Takový standart
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
179 tis. je zhruba 6300 Euro (nevim jestli v tom mas zapocitanej odtah)- zadnej Nemec ti Octavku v tdi ve SLUSNYM stavu nenecha- predpokladam ze je uz s cirejma lampama. Ale pokud ano, jen ti to preji... .Havran píše:No to teda není. Na MOBILE.DE se vůbec nedívám. Jo a nakonec jsem si koupil tu jak měla více najeto. Ten samý ročník, 66kw, najeto 146tis, klimatronik, volant+ručka+řadička kůže, vyhř.sedačky a jiné. za cenu 179tis+přihlášení
"Bob je skutečný." - TWIN PEAKS
No, pravě že je to ta přechodná verze sice s novým interiérem, ale ze starýma lampama.Predator píše:179 tis. je zhruba 6300 Euro (nevim jestli v tom mas zapocitanej odtah)- zadnej Nemec ti Octavku v tdi ve SLUSNYM stavu nenecha- predpokladam ze je uz s cirejma lampama. Ale pokud ano, jen ti to preji... .Havran píše:No to teda není. Na MOBILE.DE se vůbec nedívám. Jo a nakonec jsem si koupil tu jak měla více najeto. Ten samý ročník, 66kw, najeto 146tis, klimatronik, volant+ručka+řadička kůže, vyhř.sedačky a jiné. za cenu 179tis+přihlášení


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Tak to si mal radsej zobrat tu v horsom stave ked vies dobre predat skoro/vrak a tu lepsiu nechat pre tych ktori si kupuju auto pre seba a budu sa na nom vozit dalsich 10 rokovHavran píše:No, pravě že je to ta přechodná verze sice s novým interiérem, ale ze starýma lampama.Predator píše:179 tis. je zhruba 6300 Euro (nevim jestli v tom mas zapocitanej odtah)- zadnej Nemec ti Octavku v tdi ve SLUSNYM stavu nenecha- predpokladam ze je uz s cirejma lampama. Ale pokud ano, jen ti to preji... .Havran píše: No to teda není. Na MOBILE.DE se vůbec nedívám. Jo a nakonec jsem si koupil tu jak měla více najeto. Ten samý ročník, 66kw, najeto 146tis, klimatronik, volant+ručka+řadička kůže, vyhř.sedačky a jiné. za cenu 179tis+přihlášení, ale to se dá ježtě oželit při té výbavě kterou tam mám a při tom stavu, ve kterém to auto je. Jo pár škrábanečků tam je, ale ne tak hrozných jako byly u těch s těma novýma lampama (tam bych musel celý předek přestříkat) a interiér je jak nový a u těch novějších byl tak zralý na výměnu. Mě osobně to zas tak nevadí, akorát si každý myslí, že to mám nějkou starou kvu a přitom je to už r.v.2000. Pokud se najde nějaký "blázen" tak pujde stejně prič a koupím si už s čirýma
. Třeba teď jsem prodal Passata B3, r.v. 91, 1.6TD v hrozném stavu za 45tis. A nikoho jsem nenutil. Byl tu i se svým mechanikem, ten mu řekl že do toho vrazí min. 20tis bez laku a on to stejně vzal a vůbec se semnou nebavil.

Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Asi je trochu rozdil prodavat auto za 200 nebo za 50 tis. Kc. Uz jen kvuli tomu, ze je fuk jestli si koupis rok 91 nebo 92, ale u auta za 200tis. je rok zhruba 10tis. Kc - podle znacky(a modelu). Kratka 2000 bez cirejch lamp je tezko prodejna nad 190, leda ze by to byla super vonavka, ale takovych je malo, nehlede na to, ze ceskej clovicek ti kvalitu jen tak nezaplati, radeji si koupi stocenej srot, za 150 - a behem prvniho mesice do ni 30litru vrazi (a srotem stejne zustane). Uz se to tady resilo hodnekrat...Havran píše:
No, pravě že je to ta přechodná verze sice s novým interiérem, ale ze starýma lampama., ale to se dá ježtě oželit při té výbavě kterou tam mám a při tom stavu, ve kterém to auto je. Jo pár škrábanečků tam je, ale ne tak hrozných jako byly u těch s těma novýma lampama (tam bych musel celý předek přestříkat) a interiér je jak nový a u těch novějších byl tak zralý na výměnu. Mě osobně to zas tak nevadí, akorát si každý myslí, že to mám nějkou starou kvu a přitom je to už r.v.2000. Pokud se najde nějaký "blázen" tak pujde stejně prič a koupím si už s čirýma
. Třeba teď jsem prodal Passata B3, r.v. 91, 1.6TD v hrozném stavu za 45tis. A nikoho jsem nenutil. Byl tu i se svým mechanikem, ten mu řekl že do toho vrazí min. 20tis bez laku a on to stejně vzal a vůbec se semnou nebavil.
"Bob je skutečný." - TWIN PEAKS
Chtěl jsem se zeptat kde jste auto hledal, jestli na autoscout nebo něco takového, když na mobile.de ne..
Se mi nějak nezdají ty nejeté km, ikdyž je velký rozdíl mezi 150tkm u nás a v Německu nebo Rakousku odkud mám Passata (81kW, 1998 rok, plná palba za 160tkm + světlá kůže a 150tkm a asi taky potočené dolů, jenom to nechci vědět
). Že by s tím němec nenajezdil ani 20tkm za rok.. Možné to je, jenom tomu moc nevěřím.
Bral bych passata, možná ta přední náprava odejde dřív, ale je tam obrovský rozdíl v komfortu a ve všem. Octávia z edice L&K (snaha o stajnou výbavu, ale něco málo tomu chybí oproti mému, jinak stejné) se s tím stejně nemůže rovnat. Je to rozdíl třídy, ten nikdo nesmaže.. Octacia má přece ještě jedno + oproti passatu a to je pružnost, je lehčí a je to poznat..
Se mi nějak nezdají ty nejeté km, ikdyž je velký rozdíl mezi 150tkm u nás a v Německu nebo Rakousku odkud mám Passata (81kW, 1998 rok, plná palba za 160tkm + světlá kůže a 150tkm a asi taky potočené dolů, jenom to nechci vědět


Bral bych passata, možná ta přední náprava odejde dřív, ale je tam obrovský rozdíl v komfortu a ve všem. Octávia z edice L&K (snaha o stajnou výbavu, ale něco málo tomu chybí oproti mému, jinak stejné) se s tím stejně nemůže rovnat. Je to rozdíl třídy, ten nikdo nesmaže.. Octacia má přece ještě jedno + oproti passatu a to je pružnost, je lehčí a je to poznat..