Nove chladivo r1234yf?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nove chladivo r1234yf?
zas sa prechadza na nove chladivo dozvie ci sa bude dat pouzit na miesto r 134a
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

docela mne překvapila nebezpečnost této náplně - při styku s horkými částmi motoru (např. při nehodě) údajně dochází k tvorbě nějaké kyseliny nebo co, která leptá kůži, sliznice apod. byla tam i ukázka s prasečí hlavou a po pár minutách to nevypadlo hezky.
mám pocit, že čím víc "eko, tím horší ve finále. ale tak je to i s motory apod.
mám pocit, že čím víc "eko, tím horší ve finále. ale tak je to i s motory apod.
Nákupní cena chladiva cca 250eur/Kg ... a chladiva zatím není dostatek ani pro automobilky. Plánovaný nástup se údajně odkládá na rok 2016 z výše uvedených důvodů cena/dostupnost. Každopádně míchat se to nesmí a většinou se u toho píše "životu nebezpečné"
Na jedné straně dělají všechno proto, aby byly auta co nejbezpečnějsší a pak ,vrámci boje proti "Globálnímu oteplování" tam naperou takovou sračku...

Na jedné straně dělají všechno proto, aby byly auta co nejbezpečnějsší a pak ,vrámci boje proti "Globálnímu oteplování" tam naperou takovou sračku...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
HFO1234yf mi skor pride ako velmi veľky pruser a mozno sa bude cakat kym niekto uhori alebo sa otravi vo vlastnom aute.
Mercedes dokonca udajne stahuje auta plnene HFO1234yf a zatial ich ide vratit k R134a
Je pravda ze ak CO2 ma faktor sklennikoveho plynu 1 tak faktor R134a je az 1400. Pri HFO1234yf je to udajne 4.
Uz po vydani nariadenia o postupnom vyradovani R134a sa hovorilo ze ako nahrada by mohol byt aj samotny CO2 ale pri jeho nasadeni treba pracovat z omnoho vacsimi tlakmi co by zdrazilo vyrobu aj servis klim. Zrazu sa objavil Honeywell z HFO1234yf ktory sa da lahko pouzit ako nahrada. Az na to ze je horlavy a potencionalne txicky.
Mercedes dokonca udajne stahuje auta plnene HFO1234yf a zatial ich ide vratit k R134a
Je pravda ze ak CO2 ma faktor sklennikoveho plynu 1 tak faktor R134a je az 1400. Pri HFO1234yf je to udajne 4.
Uz po vydani nariadenia o postupnom vyradovani R134a sa hovorilo ze ako nahrada by mohol byt aj samotny CO2 ale pri jeho nasadeni treba pracovat z omnoho vacsimi tlakmi co by zdrazilo vyrobu aj servis klim. Zrazu sa objavil Honeywell z HFO1234yf ktory sa da lahko pouzit ako nahrada. Az na to ze je horlavy a potencionalne txicky.
nedavno som riesil toto chladivo a vyslo na cca 2000e za 5Kg bombu cize jedno naplnenie 200-300e za chladivo a plnicka cez 6000e takze pekna sranda.dhfool píše:Nákupní cena chladiva cca 250eur/Kg ... a chladiva zatím není dostatek ani pro automobilky. Plánovaný nástup se údajně odkládá na rok 2016 z výše uvedených důvodů cena/dostupnost. Každopádně míchat se to nesmí a většinou se u toho píše "životu nebezpečné"![]()
Na jedné straně dělají všechno proto, aby byly auta co nejbezpečnějsší a pak ,vrámci boje proti "Globálnímu oteplování" tam naperou takovou sračku...
su tam ine ventily takze povodnu na to nenapojis jedine ze by si to prerobil.
Já vím. Ty už na to máš plničku? Já jsem zvědavý, co u nás vymyslí úřední šiml ke skladování tohoto chladiva a plničky. Pokud vím, tak se použití tohoto chladiva posunulo na auta homologovaná po roce 2016... Do té doby se může změnit spooooooooooooousta věcí 

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D