jak je to s životnostní keramické spojky?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
jak je to s životnostní keramické spojky?
sjíždí se rychleji nebo víc vydírá setrvák? nebo stejný jak u série?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
otazka by mela znit. kolik vydrzi setrvak a pritlacak po pouziti keramicke lamely.
oblozeni vydrzi opravdu hodne ale taky to dost zere vse okolo.
tak ze za mne-pokud to neni nezbytne nutne radeji bych volil jinou cestu.
oblozeni vydrzi opravdu hodne ale taky to dost zere vse okolo.
tak ze za mne-pokud to neni nezbytne nutne radeji bych volil jinou cestu.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mam zkusenost z plne keramiky a vyzrala mi pritlacak a ji nic moc nebylo, uprimne uz bych si to tam nedal. Koupil jsem to od MaxTDI ale kdo byl dodavatel netusim. Jak je to u ostatnich? Zel, nemohu slouzit.
EDIT: ne setrvak ale pritlacak ... shanim setrvak tak toho mam plnou hlavu, pardon a dekuji za opravu
EDIT: ne setrvak ale pritlacak ... shanim setrvak tak toho mam plnou hlavu, pardon a dekuji za opravu
Naposledy upravil(a) Forest dne 29 srp 2012, 17:34, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Muj pritlacak po cca 90000 km s keramickou lamelou...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
tiez by som to rad videl...Jim píše:Petr98: Obsah stránky nedostupný
DVORAKTTT: lamely na pritlacaku musia byt pruzne, preto ho asi zozralo, zotrvak ma nemenny tvar, takze ocel z akej je vyrobeny moze byt kludne aj 19tka podla CSN. Ale to by praskal v rozoberatelnych spojoch, takze predpokladam, ze je len cementovany, mozno nitridovany...
Ra povrchu nieje problem upravit, takze sa lamela okamzite moze zakusnut do zotrvaku na ukor zivotnosti.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
ten přítlačák je fakt hnus....
takže verdikt, při slušným zacházením by mohlo něco vydržet.
řeším keramiku proto že už po druhý se mi rozlámal střed lamele, a celá kera. lamela je masivnější na vyšší přenos. a organika by stačila, ale stejně byla na hraně s prokluzem
takže verdikt, při slušným zacházením by mohlo něco vydržet.
řeším keramiku proto že už po druhý se mi rozlámal střed lamele, a celá kera. lamela je masivnější na vyšší přenos. a organika by stačila, ale stejně byla na hraně s prokluzem
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Zadnym zachazenim to nevydrzi!Smoke píše:ten přítlačák je fakt hnus....
takže verdikt, při slušným zacházením by mohlo něco vydržet.
řeším keramiku proto že už po druhý se mi rozlámal střed lamele, a celá kera. lamela je masivnější na vyšší přenos. a organika by stačila, ale stejně byla na hraně s prokluzem
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Mě vydržela na golfu keramika od Sachsu(set lamela/přítlačák) asi 55-60tis km. Přesneji řečeno po těchto km zacala klouzat a šla ven. Pak si ji ode me bral Valis a nechával myslím stáhnout setrvak a jezdil dal,ale jak dlouho,to už nevím.
Ještě doplním,ze jsem jezdil tak 40/60% město/delší trasy Evropa
Ještě doplním,ze jsem jezdil tak 40/60% město/delší trasy Evropa