mazání OII, 2,0TDI, BKD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mazání OII, 2,0TDI, BKD
Zdravím, co by mohlo být v háji když mě cca po 10 minutách jizdy začně svítit červeně kontrolka mazání a píše to "Tlak oleje". Zkoušel jsem rozpojit čidlo, které snímá otevření a zavření kapoty, co mě radil kamoš, prý se s tím už setkal, ale tim to není. Diagnostika nehlásí žádnou chybu.. Má někdo s tímto nějaké zkušenosti? Octavia II 2,0TDI 16V 103kW,kod motoru BKD.
Děkuji za rady Honza
Děkuji za rady Honza
-
toyota.kzj
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
BKD nemá vyvažováky,takže na šestihran zapomeň.Bude problém někde jinde.Začal bych kontrolou nahoře,sundat víko motoru,jestli se olej tlačí nahoru,zatočíš motorem a hned uvidíš.Pokud ano,tak změřit tlak na čidle.Pak kontrola čerpadla dole ve vaně.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
když vyšroubuju nalejvací víčko oleje, tak vypadá, že to olej nahoru tlačí, protože to trochu vycákává ven. Dnes to na mě začlo blikat až za pul hodiny jízdy. zkoušel jsem měřit tlak přes VAG, ale nevím přesně kde to změřit, šel jsem přes 17 - přístrojová deska - rozšířené měření, tam je ale prd, jen nějaký tlak 2/min. správný tlak by měl byt 0,8bar na volnoběh... Jakou cesto to správně změřit? Zajimavý je, že pul hodiny to jde, pak se to rozsvítí, tak to chcipnu. A když to hned zase nastartuju, tak 500 metru nic a pak to zase začne, takže za tepla to tak dlouho nevydrží. Teplota oleje podle vag je 60stupnu.
co s tím...
Díky za případné nápady Honza
Taky jsem ho loni menil cca 300,-
Zkusil jsem jestli na nem neni nejakej bordel (vysroubovat a drbnout do starteru, aby si to odplivlo
ale stejne to nepomohlo) Chovalo se to stejne, nekdy se kontrolka rozla hned nekdy za delsi dobu.. Ale asi neni dobry jezdit s nefunkcim cidlem dlouho..
Zkusil jsem jestli na nem neni nejakej bordel (vysroubovat a drbnout do starteru, aby si to odplivlo
A4 B8 2.0 TDI
najprv daj zmerat tlak! az potom ries nove cidlo,to je logikatesik píše:díky za nápady, čidlo zajedu koupit original do škodovky. Budou vědět, které to je, když jim řeknu spínač nebo baroskop tlaku oleje? Kde se to čidlo prosím vás nachází? Na změření tlaku oleje zajedu za kámošem... Děkuji Honza

Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
eazy20 píše:najprv daj zmerat tlak! az potom ries nove cidlo,to je logikatesik píše:díky za nápady, čidlo zajedu koupit original do škodovky. Budou vědět, které to je, když jim řeknu spínač nebo baroskop tlaku oleje? Kde se to čidlo prosím vás nachází? Na změření tlaku oleje zajedu za kámošem... Děkuji Honza
To se ví... Kámoš dělá ve škodovce, takže to bude přijednom...
Ten sací koš je k zamyšlení.. Radši na to mrknu... Díky Honza
tlak oleje změřen a čerpadlo tlačí na volnoběh při zahřátem motoru 1,5bar a při 2000ot/min 5bar a při 3000ot/min skoro 6bar. V manuálu co mám, tak píšou tlak na volnoběh 0,8bar a při 2000ot/min 2,0bar a pri vyssich otáčkách max. 7,0bar. Mám správné hodnoty? Je ten tlak co jsem změřil dobry? Díky Honza