mazání OII, 2,0TDI, BKD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

mazání OII, 2,0TDI, BKD

Příspěvek od tesik »

Zdravím, co by mohlo být v háji když mě cca po 10 minutách jizdy začně svítit červeně kontrolka mazání a píše to "Tlak oleje". Zkoušel jsem rozpojit čidlo, které snímá otevření a zavření kapoty, co mě radil kamoš, prý se s tím už setkal, ale tim to není. Diagnostika nehlásí žádnou chybu.. Má někdo s tímto nějaké zkušenosti? Octavia II 2,0TDI 16V 103kW,kod motoru BKD.

Děkuji za rady Honza
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od toyota.kzj »

Náhon olejoveho čerpadla je to klasicky šestihran nekde se to tady resilo a byl u toho i navod jak ho vymenit ja toresil taky nedavno a sestihran se protacel.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

sest hran je len u motora z vyvazovakmy ci?
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

ano,myslim ze BKD nema ten nestastny sesthran na pohon cerpadla
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

BKD nemá vyvažováky,takže na šestihran zapomeň.Bude problém někde jinde.Začal bych kontrolou nahoře,sundat víko motoru,jestli se olej tlačí nahoru,zatočíš motorem a hned uvidíš.Pokud ano,tak změřit tlak na čidle.Pak kontrola čerpadla dole ve vaně. (LOL) :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

když vyšroubuju nalejvací víčko oleje, tak vypadá, že to olej nahoru tlačí, protože to trochu vycákává ven. Dnes to na mě začlo blikat až za pul hodiny jízdy. zkoušel jsem měřit tlak přes VAG, ale nevím přesně kde to změřit, šel jsem přes 17 - přístrojová deska - rozšířené měření, tam je ale prd, jen nějaký tlak 2/min. správný tlak by měl byt 0,8bar na volnoběh... Jakou cesto to správně změřit? Zajimavý je, že pul hodiny to jde, pak se to rozsvítí, tak to chcipnu. A když to hned zase nastartuju, tak 500 metru nic a pak to zase začne, takže za tepla to tak dlouho nevydrží. Teplota oleje podle vag je 60stupnu. :? co s tím... :? Díky za případné nápady Honza
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Osobně bych to viděl na vadný baroskop tlaku oleje, tj. spínač 0/1 co dává signál do budíků.
czpaled
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15 srp 2012, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od czpaled »

Taky jsem ho loni menil cca 300,-
Zkusil jsem jestli na nem neni nejakej bordel (vysroubovat a drbnout do starteru, aby si to odplivlo :D ale stejne to nepomohlo) Chovalo se to stejne, nekdy se kontrolka rozla hned nekdy za delsi dobu.. Ale asi neni dobry jezdit s nefunkcim cidlem dlouho..
A4 B8 2.0 TDI
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ja bych vzal budik,hadici a zmeril kolik ten motor opravdu tlaci. Jestli to bude ok,tak cidlo nebo budiky nebo vedeni Ko.. Zaklad je zmerit ten skutecnej tlak.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

díky za nápady, čidlo zajedu koupit original do škodovky. Budou vědět, které to je, když jim řeknu spínač nebo baroskop tlaku oleje? Kde se to čidlo prosím vás nachází? Na změření tlaku oleje zajedu za kámošem... Děkuji Honza
maryo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 09 led 2010, 13:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od maryo »

už jsem se s podobným problemem setkal a byl totálně zanesený sací koš čerpadla...
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

tesik píše:díky za nápady, čidlo zajedu koupit original do škodovky. Budou vědět, které to je, když jim řeknu spínač nebo baroskop tlaku oleje? Kde se to čidlo prosím vás nachází? Na změření tlaku oleje zajedu za kámošem... Děkuji Honza
najprv daj zmerat tlak! az potom ries nove cidlo,to je logika (LOL)
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

eazy20 píše:
tesik píše:díky za nápady, čidlo zajedu koupit original do škodovky. Budou vědět, které to je, když jim řeknu spínač nebo baroskop tlaku oleje? Kde se to čidlo prosím vás nachází? Na změření tlaku oleje zajedu za kámošem... Děkuji Honza
najprv daj zmerat tlak! az potom ries nove cidlo,to je logika (LOL)

To se ví... Kámoš dělá ve škodovce, takže to bude přijednom... ;)
Ten sací koš je k zamyšlení.. Radši na to mrknu... Díky Honza
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

počítej s tím,že když se rožne kontrolka-tak už to prakticky nemaže.to už je pozdě.....,takže nic nezkoušej a změř tlak oleje.může se ti to fest prodražit....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

tlak oleje změřen a čerpadlo tlačí na volnoběh při zahřátem motoru 1,5bar a při 2000ot/min 5bar a při 3000ot/min skoro 6bar. V manuálu co mám, tak píšou tlak na volnoběh 0,8bar a při 2000ot/min 2,0bar a pri vyssich otáčkách max. 7,0bar. Mám správné hodnoty? Je ten tlak co jsem změřil dobry? Díky Honza
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“