mazání golf 3 TDI 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33860
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
slovacek.milos píše:Predchozi odkaz jsem procet tak jeste ten tvuj.Luke10 píše: díky za článek. počtu si.[/q
nebo přeskoč červenou knihovnu a zkus rovnou http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=m ... JNZee-oNtw
a tam si najdi mítus druhý čtvrtý a budeš v obraze
Diky
To mi je jasné, ja som sa len obával tých pár nocí, keď klesne teplota na tých -16 až -18, vtedy by tá 0W určite pomohla ale tak myslím že tieto staré rotačky ešte z prvej generácie sú fakt stavané na max 5W, aj keď výrobca presne neodporúča žiadnu presnú viskozitu, ale aj tak, pochybujem že šli z továrne na niečo čo má lepšiu čerpatelnosť za studena ako 5W.slovacek.milos píše:no pokud se přestěhuješ do krasnojarska sibiř tak v poho ale žiješ v tropickém podnebíMilosss píše:Hmm a to som chcel so svojim AHU prejsť z 5W na 0W, že sa mu bude v zime lepšie roztáčať. A veruže neprejdem.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33860
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zrovna teď leju do Passata poslední model TD olej 15W40, sice mne kolikrát zaráží, že každý olej má jinou barvu, jednou je tmavý, jednou světlý , ale asi to je tím, co pes, jiná ves. Ten motor chytá i v největších mrazech a má určitě přes půl mega. Odvažuji se tvrdit, že dnešní oleje 15W40 jsou řidší než bývaly, dokonce jsem četl, že jak převodové tak motorové oleje celkově zřídly z důvodů úspory paliva, takže můj subjektivní názor nebude tolik mimo realitu..Takže dnes když si koupím olej naši provenience např. PP90 je řídký jako kdysi PP80 a u motoráků je to obdoba. Možná mají modernější specifikace, ale je to znát. Nalít do tohoto motoru nulu je hazard a svítící kontrolka oleje. Vždy jsem měl za to, že majitel má motoru pomáhat, ne naopak. Ale je to každého věc.. 

nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33860
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já ti jen řejknu k té nestálebsrovnosti oleje, já ho beru, ono se někdy různé podkladovéoleje nedají sehnat , prostě odpovídá ale je černý jak bota, a ten olej podle toho vypadá,jericho-3 píše:Zrovna teď leju do Passata poslední model TD olej 15W40, sice mne kolikrát zaráží, že každý olej má jinou barvu, jednou je tmavý, jednou světlý , ale asi to je tím, co pes, jiná ves. Ten motor chytá i v největších mrazech a má určitě přes půl mega. Odvažuji se tvrdit, že dnešní oleje 15W40 jsou řidší než bývaly, dokonce jsem četl, že jak převodové tak motorové oleje celkově zřídly z důvodů úspory paliva, takže můj subjektivní názor nebude tolik mimo realitu..Takže dnes když si koupím olej naši provenience např. PP90 je řídký jako kdysi PP80 a u motoráků je to obdoba. Možná mají modernější specifikace, ale je to znát. Nalít do tohoto motoru nulu je hazard a svítící kontrolka oleje. Vždy jsem měl za to, že majitel má motoru pomáhat, ne naopak. Ale je to každého věc..
řeknu ti nedívim se tomu cca 12 let a no problém, s motory, pokud je údržba motoru z mé kuchyně nevím co to je výměna hydra nebo jiný problém desítky let
pořád to vidím tak že si koupíš jakože nové auto olítanou vránu a chceš mu prospět a tím to posereš protože nevíš a tak to mezi lidma chodí,
já osobně mám rá oleje co mažou ne vodu

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
5w40 do starý rotačky 1Z je fakt zbytečný luxus, který místo výhod přináší spíš komplikace. Já jezdím už přes 100tis. km na olej Q8 10w40, mám najeto skoro 250tis. km a motor si jen přede. Navíc olejová náplň 10w stojí polovinu oproti 5w
není co řešit

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Já do své 1Z po GO motoru podle pána co mi sháněl věci na spodek a celkově se živí opravami motorů lil 5W-40 a k ničemu to nevedlo.válce byly přehonované,překruhované písty a papkalo to olejíček jedna báseň.Za studena byly slyšet hydra,po startu dvakrát blikla kontrolka mazání...Ještě jeden cyklus vyýměny tam byl 5W a pak šel Total 10W40 a motor si jenom chrochtá.Buď si to sedlo a nebo je hustší,nic neklepe,nežere a jede.Občas se stane že mazání dvakrát blikne,ale to neřeším,páč tlak podle budíku který jsem měl pár dnů místo čidla je OK.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km