IMMO nefunguje OCTAVIA I, r.v. 08/2000, 1.8T AGU

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2012, 20:50

Příspěvek od vectrab »

TDI tech píše:Prezaciatok by som skusil odpojit autoradio ;) Ked nepomoze, tak pod popolnikom rozpojit uzol s Kackamy prepiskat si ten co ide do zasuvky potom a po jednom pokus omyl ich samostatne pripajat a skusat ci sa nechytne RJ motora. Podla toho aku mas vybavu tak by ich tam viac ako 10 byt nemalo. Takze az take pracne to nebude.
a to radio by to mohlo delat i kdyz je originál? výbavu mám LaK
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Mohlo, pokud by bylo nějak poškozené. Zkus se s ním spojit.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2012, 20:50

Příspěvek od vectrab »

origoš píše:Mohlo, pokud by bylo nějak poškozené. Zkus se s ním spojit.
Dlouho jsem se s nim nespojoval ale kdyz jsem kabel koupil tak bylo OK. Zítra vyzkouším. Nemáš ještě nějaký nápad :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Odpojit ho na skusku ta nestoji nic takze neviem preco okolo toho tolko spekulujes.
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2012, 20:50

Příspěvek od vectrab »

TDI tech píše:Odpojit ho na skusku ta nestoji nic takze neviem preco okolo toho tolko spekulujes.
sem psal ze to zkusim.
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2012, 20:50

Příspěvek od vectrab »

Tak stále nic. Nepodařilo se mi to rozchodit. Je tu někdo z prahy, kdo by to uměl dát dohromady?

Nebo myslíte, že by oba transpondery mohli být vadné (ID48 a T5)? - oba jsem kupoval nové na stránkách motordiag.cz

Předem díky
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2012, 20:50

Příspěvek od vectrab »

ještě mám dotaz. objevil jsem tento čip. Megamos ID13. u toho T5 píšou, že podporuje ID13. myslíte, že by mohlo mít vliv, kdych koupil samostatnej Megamos ID13??? díky
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jak to tady čtu, tak po zadání pinu jde natočit. To znamená, že budíky OK, Ecu OK a tak musí být vadný buď chip (nebo nevhodné generace), nebo snímací cívka na spínačce, eventuálně vedení od cívky k budíkům. Každopádně to musí být uloženo v paměti motorové jednotky jako klíček slabý, nebo žádný signál.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2012, 20:50

Příspěvek od vectrab »

[quote="origoš"]Jak to tady čtu, tak po zadání pinu jde natočit. To znamená, že budíky OK, Ecu OK a tak musí být vadný buď chip (nebo nevhodné generace), nebo snímací cívka na spínačce, eventuálně vedení od cívky k budíkům. Každopádně to musí být uloženo v paměti motorové jednotky jako klíček slabý, nebo žádný signál.[/qu

JJ. mechanik tam měl signál klíčku slabý. Začínám si myslet, že je to špatným čipem. je možný, že bych měl ještě nějaký starší budíky? Na jiném foru, jsem ted cetl, ze to rozchodil, až s čipem z úplně starý oktávky. jestli to není ten čip Megamos ID13

kontakty jak v budíkách, tak ve spínačce mi přeletoval
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zkusit jinou snímací cívku. Všude píšou, že je to součást spínačky a že se nedá vyměnit, ale jde to. Už jsem to několikrát fasoval na vrakovišti. Napřed ale zkus vyměnit vedení od cívky k přístrojovce, prodává se to jako ND. Taky už jsem jich několik měnil. U Tvého ročníku je to velmi pravděpodobné. Je to nepochopitelné, proč to odejde, pokud to měřím ohmetrm, tak naměřím prakticky stejnou hodnotu odporu, ale je třeba si uvědomit, že při inicializaci klíčku tam prochází vF signál a pokud se v té komunikaci něco ztratí, tak je to vyhodnoceno jako neoprávněný klíč.

Kód: Vybrat vše

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0971809-svazek-elektroinstalace-imobilizeru-oe-4561.html
Obrázek
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9182
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jj tenhle kááblík už mě mockrát potrápil.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2012, 20:50

Příspěvek od vectrab »

schánim megamos 13 nemá někdo v praze? diky
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

jestli chceš tak mám a mám i emu
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“