a to radio by to mohlo delat i kdyz je originál? výbavu mám LaKTDI tech píše:Prezaciatok by som skusil odpojit autoradioKed nepomoze, tak pod popolnikom rozpojit uzol s Kackamy prepiskat si ten co ide do zasuvky potom a po jednom pokus omyl ich samostatne pripajat a skusat ci sa nechytne RJ motora. Podla toho aku mas vybavu tak by ich tam viac ako 10 byt nemalo. Takze az take pracne to nebude.
IMMO nefunguje OCTAVIA I, r.v. 08/2000, 1.8T AGU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jak to tady čtu, tak po zadání pinu jde natočit. To znamená, že budíky OK, Ecu OK a tak musí být vadný buď chip (nebo nevhodné generace), nebo snímací cívka na spínačce, eventuálně vedení od cívky k budíkům. Každopádně to musí být uloženo v paměti motorové jednotky jako klíček slabý, nebo žádný signál.
[quote="origoš"]Jak to tady čtu, tak po zadání pinu jde natočit. To znamená, že budíky OK, Ecu OK a tak musí být vadný buď chip (nebo nevhodné generace), nebo snímací cívka na spínačce, eventuálně vedení od cívky k budíkům. Každopádně to musí být uloženo v paměti motorové jednotky jako klíček slabý, nebo žádný signál.[/qu
JJ. mechanik tam měl signál klíčku slabý. Začínám si myslet, že je to špatným čipem. je možný, že bych měl ještě nějaký starší budíky? Na jiném foru, jsem ted cetl, ze to rozchodil, až s čipem z úplně starý oktávky. jestli to není ten čip Megamos ID13
kontakty jak v budíkách, tak ve spínačce mi přeletoval
JJ. mechanik tam měl signál klíčku slabý. Začínám si myslet, že je to špatným čipem. je možný, že bych měl ještě nějaký starší budíky? Na jiném foru, jsem ted cetl, ze to rozchodil, až s čipem z úplně starý oktávky. jestli to není ten čip Megamos ID13
kontakty jak v budíkách, tak ve spínačce mi přeletoval
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Zkusit jinou snímací cívku. Všude píšou, že je to součást spínačky a že se nedá vyměnit, ale jde to. Už jsem to několikrát fasoval na vrakovišti. Napřed ale zkus vyměnit vedení od cívky k přístrojovce, prodává se to jako ND. Taky už jsem jich několik měnil. U Tvého ročníku je to velmi pravděpodobné. Je to nepochopitelné, proč to odejde, pokud to měřím ohmetrm, tak naměřím prakticky stejnou hodnotu odporu, ale je třeba si uvědomit, že při inicializaci klíčku tam prochází vF signál a pokud se v té komunikaci něco ztratí, tak je to vyhodnoceno jako neoprávněný klíč.

Kód: Vybrat vše
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0971809-svazek-elektroinstalace-imobilizeru-oe-4561.html
