Čepy řízení Superb I - geometrie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Čepy řízení Superb I - geometrie

Příspěvek od Stifko »

Byl jsem na geometrii kde se jim nepodařily povolit čepy řízení aby mohli seštelovat geometrii,pruží to mezi čepem a závitovou tyčkou na gumě a ne a ne to povolit.Nechce se mi měnit zdravé čepy jen kvůli tomu,že budu muset tu gumu utrhnout abych to povolil.Máte na to nějaký grift jak to povolit bez poškození?Díky za radu
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

dookola obmáčať v povolovači
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

to už je tolikrat prostříkané uvolňovačem šroubů,a pořád nic
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
krysimlade
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 úno 2013, 12:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od krysimlade »

tepelne odizolovat a prohrat jsi zkousel ?
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

no vidím to jako jedinnou variantu,je to dost blízko té gumy,asi 3 cm,tak snad by se tomu nic nestalo,ale mám jen hořák,nejspíš to někomu dovezu ať se na tom pojímá někdo cizí,vše si dělám sám,ale autogen nemám.
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

měl by stačit třeba i "opalovač drůbeže" z kuchyně a mokrej hadr přes gumu ;)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

ok,takže plynovej hořák bude stačit,zítra to zkusím,díky,pak napíšu
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pak napiš jak se ti dařilo já to valím autogenem směrem od gumy nahřeju aspon půlku matky do červena a pak ji urvu,guma se dá zakrýt plechem

hlavně to všechno potom namaž ;)
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

Myslíš matku jako tu tyčku s vnitřním závitem,co vede do řízení a do ní z druhé strany je zatočený čep?Ne kontra ;-)
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kontramatku, ta jako tyčka s vnitřním závitem tam jsem to zarežlé u supa ještě neviděl,

nahřeješ tu matku vemeš klíč, podržíš si tu jakotyčku s vnitrřní závitem nasadíš klíč na tu kontra a povolíš, pokd budeš rvát jen tu kontra tak asi urveš tyč v gumě ;)

nebo si ty klíče nasad v zákrytu, vlož mezi ne moterejznu a vypač je od sebe, jak se matka urve pak de
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ja som to tiez nemohol povolit. Na tej blbej gume to stale pruzilo. Nakoniec som musel urobit vymenu,spojovačka+čep. Ta guma je pekne blby vymysel,aspon na toto.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

Kontra matka je povolena,ale cep s tou zavitovinou co jde do rizeni nejde otocit,cili nastavit sbihavost/rozbihavost.Guma je dobra jak pro zivotnost cepu a rizeni,tak pro komfort pri jizde,ze mam 18" neni ani poznat
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tu trubk musíš přihřát chytneš klíčem a ten závit u šepu řádným hasákem ;)
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

asi jedinna moznost,tim padem musim odstarnit kontra matku,aby se ta tycka dala chytnout opravdu hasakem a pak uz to utrhnu aji bez nahrivani si myslim,chtel jsem ty cepy zachovat
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kdyš tu matku našroubuješ na trbku tak tam máš víc jak dva centáky
prsůser je ten autogen, dřív toho bylo dneska to tak zdražili že málokdo na něj dosáhne,

já dnes dělal ložisko a grafit u 4O6 a bez švajcu bych si neprdnul ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“