VB turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tak to bude z neakej 1752 alebo 2052 jky.
Podla mna to pojde pekne, len sa bude treba pohrat aj s vyfukovou castou.
Moj odhad bezpecnych 200 hp 400 Nm
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
erk311
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 13 čer 2012, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od erk311 »

tak turbo je uz dnu nabeh ma uz pri 1600ot tak som zvedavi po softe ako pojde :)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

chceme vidiet graf z brzdy tak na nas nezabudni ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
erk311
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 13 čer 2012, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od erk311 »

este my poradte kde my to spravia za dobru cenu boo ecka sa minaju ani nevem ako :? :?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ked uz si zainvestoval do hybrida tak este zainvestuj aj do dobreho chipu.
Takze BH alebo profituning.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
erk311
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 13 čer 2012, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od erk311 »

este taka otazocka kolko by mal byt taky bezpecni tlak turba
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

erk311 píše:este taka otazocka kolko by mal byt taky bezpecni tlak turba
To bude kvalitni upravce vedet, takze nevahej a oslov BH.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
erk311
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 13 čer 2012, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od erk311 »

no chalani idem vas este asi pekne ponatahovat nedavno som len dorobil ARL chladicovku dal som tam 3bar cidlo este som to ani necipnul a uz nova spojka klze na 1. zacalo to kurva dobre tahat po instalacii :D :D a uz aj eurace sa minuli (wallbash) tak snad na dalsie leto prekvapim :-D
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Kdybys chtěl, tak mám tu velkou plastovou trubku co ke u ARL z cooleru do sání ;)
Moje sériové HW u ARL má 152kw a vše bez problému ;)
Osobně už bych so nedal do auta turbo, ve kterém se někdo hrabal :)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

talec píše:Moje sériové HW u ARL má 152kw a vše bez problému ;)
Takych 142kw celorocne tam bude... Neber to prosim ta zle, ale rozhodne nie je rozumne brat ako vseobecne smerodatne info udaje z merania s korekciou vykonu viac ako 7% ;)
talec píše:Osobně už bych so nedal do auta turbo, ve kterém se někdo hrabal
Aj v turbine z linky sa niekto "hrabal", hadam nemyslis ze to kompletuje vsetko robot. Plus si hadam nemyslis ze Garrett 1749VB turba co kupujes na trhu ND za 20 tis.Kc su rovnako kvalitne ako z prvovyroby :) Vsetko je individualne zavisle od pouzitych komponentov a kvality odvedenej prace pri kompletacii aj v pripade ze je to z uplne novych dielov (vyvazenie rotora, nastavenie regulacie, atd.)

P.S. Je vcelku usmevne, ze cely motorsportovy svet pouziva modifikovane turba, len my sa tu budeme na nieco hrat..... (crazy)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ajajajajaj......... já se jen směju... (noteeth)
mám pocit že i Ty jsi měl problémy s hybridem? Ale nechce se mi to hledat, nemám na pičoviny čas.
Motorsport a kdokoliv ať si jezdí s čím chce... ten koho nebaví pořád tahat turbo ven a dát zpátky, tak si vystačí se šmejdem z origo výrobní linky...
Ono je taky otázka kolik člověk za rok najede km, pokud má auto na hraní a najete pár km tak si může dát i turbo z plastelíny a ono "vydrží dlouho"

Toť vše co jsem chtěl poznamenat.. že mám zastaralé debilní turbo, vlastně od výroby šmejda, už vím, čili netřeba pro mě dále diskutovat (LOL)
Naposledy upravil(a) Vici dne 19 zář 2013, 09:15, celkem upraveno 1 x.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Forest píše:Hlavne, pokud jsi nic neprovedl s vyfukovou casti, bude to absolutne k nicemu, resp. jen sama negativa.
není možné... (noteeth) ideální přeci je nacpat tam velký kompresor a nechat výfuk malej.. to jsou ty nej hybridy
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Vici píše:mám pocit že i Ty jsi měl problémy s hybridem? Ale nechce se mi to hledat, nemám na pičoviny čas.
Tak prosim pohladaj skor ako napises.... ja o nicom takom neviem (mozno v inom zivote)? Mam uz tretie hybridne turbo, predosle dve sluzily po 3 resp. 2 roky.... dovodom vymeny nikdy nebol problem ale evolucia - turba nesli do kosa ale zmenily majitela ;) Podotykam ze vsetky turba su od jedneho vyrobcu a z originalnych (Garrett) komponentov.
Vici píše:že mám zastaralé debilní turbo, vlastně od výroby šmejda, už vím, čili netřeba pro mě dále diskutovat (LOL)
Vies, toto u teba nepochopim.... ked nie su argumenty, obratis myslienku uplne opacne, vytrhavas veci z kontextu a snazis sa ju zosmiesnit?
Myslienka bola: hybridne turbo (v pripade ze je navrhnute s rozumom a kvalitne postavne z originalnych dielov) nemusi (nebude) znamenat problemy. Turba z trhu nahradnych dielov mozu mat (maju) nizsiu kvalitu ako diel z prvovyroby, lebo sa vacsinou jedna o turba nizsej akosti - comu zodpoveda aj nizsia cena (predpokladam ze poznas ako funguje system riadenia kvality u vyrobcov prvovyrobnych dielov v automotive priemysle, takze absolutne nechapem co z pouzitych argumentov ti vadi???)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Ok a potom tedy, ty máš to turbo z kvalitnějších komponent, než nové turbo které se koupí u dealerů garrett? (noteeth)

Vím že jsi řešil na hybridu zadírání lopatek a podobně, hledat to nebudu.

Mě je to celé jedno, ale nasralo mě, jak tady rýpete do člověka, který má auto v top stavu, nové origo turbo, zánovní vstřiky atd atd, auto mu funguje bezvadně.. kecy o korekcích a podobně jsou nesmysl, minimálně v tomto případě. Že Funovi brzda měří Ok se tu probíralo už několikrát a výsledek byl nakonec vždy že je to ok - čili je nesmysl se do toho pořád dokola navážet.
Protože akorát teoretizujete od klávesnice... když vás to baví proč ne, ale trochu soudnosti by neškodilo.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Vici píše:Vím že jsi řešil na hybridu zadírání lopatek a podobně, hledat to nebudu.
Co ma zanasanie regulacie v dosledku pouzitia Race520 trysiek z 90% v mestskej premavke spolocne s turbom prosim ta??? :o
Vies, jednu vec mi vysvetli.... mal si zlu skusenost s jednym konkretnym hybridom (teraz ma nezaujima od koho bol) - a uz mas jasno ze vsetky hybridne skladane turba musia byt smejdy a budu s tym problemy. Ked sa nad tym sam zamyslis (lebo verim ze si a pokladam ta za rozumneho cloveka) tak ti musi byt jasne ze na to proste nemas dostatok skusenosti / argumentov.
Vici píše:Mě je to celé jedno, ale nasralo mě, jak tady rýpete do člověka, který má auto v top stavu, nové origo turbo, zánovní vstřiky atd atd, auto mu funguje bezvadně.. kecy o korekcích a podobně jsou nesmysl, minimálně v tomto případě.
Nikde som nepisal ze to bolo nekorektne zmerane. Pisal som ze nie je korektne porovnavat absolutne cisla z merania pri 7,2% korekcii a povedzmi pri 2% korekcii vykonu. Standard je do tych 3,5%, potom uz je udaj s rastucou hodnotou korekcie coraz viac skreslujuci (v zavislosti od nominalnej meranej hodnoty samozrejme) a je treba zmenit podmienky merania. Mozem ist merat 200ps auto na Gerlachovsky stit, budem mat korektne meranie s korekciami vykonu 30%, ake myslis ze tam bude skreslenie hodnot vykonu/Nm voci hodnote keby som to meral v normalnych podmienkach s korekciou do 3,5%? Podla teba ziadny, lebo nejaky velmi mudry pan asi vymyslel genialny vypoctovy algoritmus DIN70020 korekcie vykonu ktory to nekompromisne vsetko prerata a tie cisla budu sediet :roll: Ja som svoje auto meral viac krat ako si ty bol mozno pritomny pri nejakom merani na brzde (a to myslim vazne), tak mi prosim ta nepis ze teoretizujem od klavesnice! (wallbash) Odbornikom na meranie sa nestavas kupou meracieho zariadenia, tak sa prosim ta ukludni.... ja sa do nikoho nenavazam, ale ked dotycny pan napise (volne citujem) "ja mam na seriovom ARL 152kw a nemam problem.... nieco ako hybrida by som si do auta nikdy nedal" tak som si dovolil uviest par faktov. Mam na to rovnake pravo ako vyssie spominany uzivatel na jeho nazor na hybridne turba.

Skusme to prosim tvojim dalsim (dufam vecnym vyjadrenim) ukoncit lebo to k nicomu rozumnemu nevedie. Ja proti fy. TDIfun and TDIgarage nemam absolutne nic. Pokial viem tak Zdeno aj Peter dokonca vyvijaju a v spolupraci s niektorymi kamaratmi (Hanz, TDIpower, ...) do prevadzky testuju vlastne hybridne turba, takze vobec ale vobec nechapem co tu vlastne obhajujes...
To ze je na 200ps najlepsie nove VB-cko si uz povedal viackrat a nemusis to dokola opakovat, ja s tymto nazorom problem nemam a ani nebol predmetom diskusie. Tu sa bavime o pouziti hybridneho turba ako takeho (ci uz z dovodu nemoznosti zastavby adekvatneho serioveho modelu, kvoli charakteristike jazdnych vlastnosti, alebo hociakych inych dovodov)
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 19 zář 2013, 12:18, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“