Zaslepený EGR na 1.9 BXE - hůř se ohřívá ??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Odpovědi: 0
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

auto v popisu... na 70stupnu mi stačí 2 - 3 km.. s origo elektrickým příhřevem který je udelaný i na manual. tlačítko.... nesmí se ze zacatku moc topit :-)
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

samotna recirkulace pres egr takovy vliv nema,tady tuplem kdyz se to v chladici spalin ochladi, chladic spalin ma vliv tim ze nepreda teplo vode. Ja proste jen necekal ze to bude takhle zasadni. Zejtra mi zmeri vzdalenost do ohrati Tukydydes u Supa II Bxe se zaslepenym Egrem pro porovnani..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Ked zaslepit EGR tak prepojiť hadice chlad. kvapaliny a chladič spalin OFF... Ale na to asi každý kašle. Možno by to malo zmysel.
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

mirauh píše:auto v popisu... na 70stupnu mi stačí 2 - 3 km.. s origo elektrickým příhřevem který je udelaný i na manual. tlačítko.... nesmí se ze zacatku moc topit :-)
Ako máš ten elektricky predehrev vyriešený ?
moc ma to zaujíma. :D
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ked som dal zaslepju pred vymenik tak som to citil ze sa zle ohrieva pokialbola za tak to ohrievalo rychlejsie o nieco ;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

Sup2 BXE (zaslepenej) přes noc v garáži kde je konstant 15C, venku bylo +1C volná jízda (spíš taková šoulačka) 90C dosáhlo po 7km. Kdyby to stálo venku tak by se to vohřálo do 10km.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14468
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Osobně si spíš myslím, že má Biimbo ko termostat, u mě odešel po dvou letech ze dne na den, jedu z chalupy, běžně se mi tehdy v zimě AGR s egr off ohřálo po 10km při topení na max a větrák na dvojku a tehdy až někdy po 25km až jsem najel u Turnova na R10.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

hadice do chladiče je teplá jen na přírubě, 5 cm od sponky na hrdle je ledová , takže termostat zřejmě maká. Včera jsem s tím táhnul káru a po 7km to bylo na 90, odpoledne jsem jí táhnul zpět, 500m v obci, pak hned dálnice 130km/h a po 5km zahřáto.
Zítra mu tam zkusím fláknout trubku zpět a uvidí se..
To co psal Tuky o SII, tak když má blok motoru 15 st. nebo 1st. tak to není přímá úměra v ohřívání,neohřívá se jen voda..

Ještě můžu zkusit hadici z termostatu zaškrtit co to udělá,podle mě nic..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

ze tu resite supa BXE stejne tomu vyleti ojnice blokem :-D .... (rofl) (rofl) (rofl) (samozrejme sranda)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

2009 ty už nelítaj ;) a když, tak se koupí nový (noteeth)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“