golf 4 TDI 81kw vs Mazda 3 1.6 81kw zrýchlenie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Ján Horosz píše:milansilvia: Treba vyskusať pružnosť 60-160 na 4-ke potom napiš :D
Ja som nepisal o pruznom zryxleni, viem ze na pruzne by som ho dal (-:
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

tak si vsetci kupte japoncov..a ja furt budem mat nemca... (LOL)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

vilozx6 píše:
dolar100 píše:
vilozx6 píše: No ono z 0-100km ťa dá veľa áut dole, resp. sa ťa drží ako kliešť. Keď som mal cca 380Nm vedľa mňa išla HTP Fabka a normálne držala krok po ďalšiu križovatku. Max som tam mohol mať 80km/hod.
Tak si asi nezavodil nesiel na plno alebo nevies jazdit (noteeth) ved uz v 2000 ot si musel mat dvojnasobny vykon ako ma HTP v maxime. Musis odletiet ked podrzis otacky v pasme max krutiaku ak mas trakciu....
Aha neviem jazdiť, asi máš pravdu. Poraď mi nech sa naučím. Jazdím 23rokov. Vyše melka km bez nehody, okrem motorky a neviem jazdiť. :D
Ked sa stretneme ta naucim (noteeth) uz ta ziadne HTP neda dolu...
Lebo typujem z vesteckej gule zrychlenie tvojho 380 Nm auta na 8sekund a HTP na 16sekund na 100.... Včul buc mudry :D
Mercdes C cdi
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Ked sa stretneme ta naucim (noteeth) uz ta ziadne HTP neda dolu...
Lebo typujem z vesteckej gule zrychlenie tvojho 380 Nm auta na 8sekund a HTP na 16sekund na 100.... Včul buc mudry :D[/quote]

Neber všetko vážne, čo píšem. G4 som meral za nejakých 10s na 17 elektródoch. Bude nové turbo , malo by to byť lepšie. A nenapísal som, že HTP ma obehlo. Mohlo to byť z 0-60km a už bola ďalšia križovatka. Proste neutiekol som ako som si to predstavoval, po státisíc €urových investíciách. Učíť ma nemusíš. Blava -Vranov - 3hodiny 50min - dvaja svedkovia, tankovanie v Ba kvôli time odchodu. Tankovanie VT, kvôli príchodu. no z takých frajerin som už dávno vyrástol.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě by stačil na ty vaše KW a obrovské kroutáky Fiat 128 1300 ccm se 75 HP , který to dělal za 10, 4 . A to bych to netůroval aby se mi probudilo turbo, ale z volnoběhu..Říkalo se mu bomba z Turína..A byl by bez chipu... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Tak ja by som vytiahol motokaru 125 cm 6gang s 50 konmi (LOL)


vilozx6: dufam ze vidis tych smajlov takze to pisem s nadsazkou....
Mercdes C cdi
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Mal som TRABANT myslím, že 50Nm 25koní, kam sa hrabete, s Fiatom a motokárami. To bol stroj. Išlo to na gazolín, acetón, technický benzín, cyklohexan, všetko sa riedilo, čo sa našlo akurát v zime som potreboval 3/4kabát, zateplené rukavice a čiapku. Nechcelo sa mi rozoberať palubovku, odpájať klímu. Zrejme vadný radiátor. (LOL)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

vilozx6: dufam ze vidis tych smajlov takze to pisem s nadsazkou....[/quote]

dolar100": v poho, veď som nič také nepísal, aby som sa ťa dotkol. Už sme tu raz riešili, že veľa neupravených áut sa drží pri akcelerácia ako kliešte. Kw majú ako vrtačka, ale jsou ti v patäch. Výkon a Nm skôr cítim od 100km hore. Ale nechám sa prekvapiť čo BH naladí s novým VB. Brankar30 mal myslím 401Nm, ja 460 a mne sa zdálo, že jeho lepšie akceleruje. Žiaľ sme to nikdy nemerali. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

vilozx6 píše:Mal som TRABANT myslím, že 50Nm 25koní, kam sa hrabete, s Fiatom a motokárami. To bol stroj. Išlo to na gazolín, acetón, technický benzín, cyklohexan, všetko sa riedilo, čo sa našlo akurát v zime som potreboval 3/4kabát, zateplené rukavice a čiapku. Nechcelo sa mi rozoberať palubovku, odpájať klímu. Zrejme vadný radiátor. (LOL)
No, tam uz tej HTPčke rastu sance :)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

S tím Trabantem máš vilozx6 pravdu, seděl jako přibitý a když měl člověk nohu v kufru a neslevil mu, měl to nejradějí a ani moc nestíhal kouřit. Na trojkách silnicích mu klobouci ve škodovkách jen překáželi..
Ale tady původně se jednalo o souboj Mazdy a Golfa, proto i přirovnání s Fiatem a jeho "slabým" motorem s karburátorem versus chrochtákem s turbem řízeným ŘJ. je na místě. Dodnes vzpomínám na velkém kopci, kde dodnes jezdím, kolik jsem měl nahoře s Fiatem /pouze 1100ccm/a kolik tam mám dnes s různými vozy, když to provoz dovolí a novodobý motor se prokouše různými omezeními moderní doby a konečně se pořádně roztočí.. ..Ale takových přirovnání by mohlo být mnoho. :)
nepropadat panice...
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

jericho-3 píše:S tím Trabantem máš vilozx6 pravdu, seděl jako přibitý a když měl člověk nohu v kufru a neslevil mu, měl to nejradějí a ani moc nestíhal kouřit. Na trojkách silnicích mu klobouci ve škodovkách jen překáželi..
Ale tady původně se jednalo o souboj Mazdy a Golfa, proto i přirovnání s Fiatem a jeho "slabým" motorem s karburátorem versus chrochtákem s turbem řízeným ŘJ. je na místě. Dodnes vzpomínám na velkém kopci, kde dodnes jezdím, kolik jsem měl nahoře s Fiatem /pouze 1100ccm/a kolik tam mám dnes s různými vozy, když to provoz dovolí a novodobý motor se prokouše různými omezeními moderní doby a konečně se pořádně roztočí.. ..Ale takových přirovnání by mohlo být mnoho. :)

jo tak toho trabanta co sedel jako pribity prevratila manzelka na boudu v zatacce :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Mohu potvrdit meli jsme několik fiatu 128 sport cupe a ten poslední měl motor 1500ccm a dvojtý karburator. Jelo to opravdu moc hezky :)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

vilozx6 píše:vilozx6: dufam ze vidis tych smajlov takze to pisem s nadsazkou....
dolar100": v poho, veď som nič také nepísal, aby som sa ťa dotkol. Už sme tu raz riešili, že veľa neupravených áut sa drží pri akcelerácia ako kliešte. Kw majú ako vrtačka, ale jsou ti v patäch. Výkon a Nm skôr cítim od 100km hore. Ale nechám sa prekvapiť čo BH naladí s novým VB. Brankar30 mal myslím 401Nm, ja 460 a mne sa zdálo, že jeho lepšie akceleruje. Žiaľ sme to nikdy nemerali. ;)[/quote]
skoda ze sme nestihli.. (crazy)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

dolar100 píše:Atmosfera moze len snivat o Nm tdi (noteeth)
Myslis? (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Lesterjs
Přispěvovatel
Příspěvky: 750
Registrován: 29 dub 2009, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354

Příspěvek od Lesterjs »

vilozx6 píše:Ked sa stretneme ta naucim (noteeth) uz ta ziadne HTP neda dolu...
Lebo typujem z vesteckej gule zrychlenie tvojho 380 Nm auta na 8sekund a HTP na 16sekund na 100.... Včul buc mudry :D
Neber všetko vážne, čo píšem. G4 som meral za nejakých 10s na 17 elektródoch. Bude nové turbo , malo by to byť lepšie. A nenapísal som, že HTP ma obehlo. Mohlo to byť z 0-60km a už bola ďalšia križovatka. Proste neutiekol som ako som si to predstavoval, po státisíc €urových investíciách. Učíť ma nemusíš. Blava -Vranov - 3hodiny 50min - dvaja svedkovia, tankovanie v Ba kvôli time odchodu. Tankovanie VT, kvôli príchodu. no z takých frajerin som už dávno vyrástol.[/quote]

to je dobre Vilo, že si s toho už vyrástol: http://www.youtube.com/watch?v=Ix-sD1lkKgo
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“