Vysoká spotřeba Ducato 2,8TDI kde by mohl být problem?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

juraj750
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 31 pro 2013, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od juraj750 »

ta pačka na tom valčeku funfuje ako sitič . vo valčeku dnu je bimetal a funguje to tak že pri studenom motore je pačka v pravo sitič zapnuy ked načtartuješ valček dostane prud je to na 15ke zapojene pomali sa dnu vo valčeku zohrieva bimetal a posuva valček do lava pohlad z predu.pozri v akej polohe maš valček či nie je stale pačka v pravo a preto ti ide auto stale na tz. sitič .ked vaček vybereš pačka ma spružinu a vrati sa do lava tj.bez sitiča ALE v zime ti bude zle štartovat . Obrázek
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Díky za přesný popis.Tak přesně to jsem udělal ještě než jsem to tu přečetl.valeček jsem vyhodil celý a ted je pačka na dorazu auto huř startuje ale spotřeba je drobet lepší ale stále to není ,ono byla nižší.Co by dále mohlo dělat spotřebu?Předpokládám že v čerpadle problém by být neměl to by asi třeba špatně startovalo nebo hůř jelo a vyšší spotřeba asi ne?co vstřiky? nebo nevím co dál?Kat by mě být už vykuchaný.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Ještě mě napadlo co ubrat naftu na čerpadle?A ještě další věc nemá čerpadlo nějaký přidavač od turba jako třeba ford?ale to by asi kouřilo kdyby byla prasklá membrána.
juraj750
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 31 pro 2013, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od juraj750 »

regulacia turba je na turbe tam treba pozret či neni zadreta tyčka alebo či neni prasknuta mambrana a inak ta šulka na čerpadle ten bimetal sa to vola riadiaca jednotka a stoji to 220eur ale nikde to nie je v ponke tak pozor na to
mareahlx
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28 zář 2010, 20:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od mareahlx »

A co vzduchovej filtr? Předvstřik nemá až takovej vliv. Taky je důležitý jestli auto jede stejně jak předtím. Hlavně v zátahu třeba do kopce.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Filtr je tam cca 10000km ted se to docela zlepšilo po vyndání toho sitiče a ještě jsem našel díru v kolenu u intercoleru. Ještě by to možná chtělo vstřiky jakou tak mají životnost?Jezdí to dobře i do kopce v tahu tam změna není.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“