Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

daj to na 1,5 do plusu
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Diky za radu, mas to nejak odzkouseny ?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ASZ má mít ideálně 0
žhaviče máš OK???
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ano, mam, 1,5 do plusu davam všade. hlavne na stariny, čo zle za zimna štartuju
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Vici píše:ASZ má mít ideálně 0
žhaviče máš OK???

Ted to mam na 0, zhavky zkontroluju, ale stejne kdyz startuju tak zhaveni jen problikne a pak to nejmin 6x-7x musi otocit nez chytne a i po tom se to jakoby jeste hada a az za okamzik se to teprve srovna a bezi :( . Predtim to chytalo na drc, menily se rozvody, hydrostely, panve na vacce, teplotni cidlo. Tak nevim kde z toho je chyba :? :? :? Myslel jsem ze to dela cidlo, ale i na druhe nove origo ze Skoda to je porad to samy :( :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Zhavky aspon propiskni multimetrem
wtms
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 31 pro 2013, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od wtms »

krysimlade píše:Nexci tu prasit topic, ale jak je to u nas chudaku CeeRkaru ? Ja mam CAGA motor a ve VCDS sekce mereni hodnot je vysedla. Protokol kterym se na to koukam je UDS. Pokud jsem to nekde prehledl tak me tam prosim nasmerujte.

Diiik
Mám stejný problém, sekci měření hodnot mám šedivou(nelze ji otevřít), ale pokud dobře chápu, co píšou na:

http://www.ross-tech.com/vcds/tour/m-blocks.html
„On this screen, you can read all sorts of data from the Control Module in real-time. You may also want to try the Advanced Measuring Blocks function, which frees you from the grouping format of the Measuring Blocks function. For controllers using the UDS/ODX/ASAM protocol, the Measuring Blocks function is not available and you MUST use Advanced Measuring Blocks instead.“

Tak to není závada, ale vlastnost řídící jednotky motoru, je to tak? Musí se použít Advanced Measuring Values.
Jde u Audi A4 B8 2.0tdi 105kw CR CAGA zkontrolovat nastavení rozvodů? Pokud ano, tak kde?
Kde v ElsaWin najdu popis jednotlivých měřených hodnot? Byl jsem zvyklý z dílenské příručky k OI, že v každé kapitole bylo popsáno, co lze přes diagnostiku zjistit, zkontrolovat,… Ale v ElsaWin jsem toto v dílenské příručce nenašel, kde to najdu?
kuba IV
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 16 bře 2014, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuba IV »

Ahoj Páni kluci,
Chci si to ujasnit mám GIV 74 PD AXR. Při volnoběhu mam na otackomeru 9500 ot, kdy je spotřeba 0.8 až 0.9 l Rozvodu jsou dělaný před 40 tis km A zajíma mě, jestli to můžu tady v tý fázi dát na VAG a popřípadě srovnat na 0.
Jestli tim nepoškodim rozvody.. Díky za info ;)
GOLF IV Variant TDI 74 kw, PD AXR, série
Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Elvis »

kuba IV píše:Ahoj Páni kluci,
Chci si to ujasnit mám GIV 74 PD AXR. Při volnoběhu mam na otackomeru 9500 ot, kdy je spotřeba 0.8 až 0.9 l Rozvodu jsou dělaný před 40 tis km A zajíma mě, jestli to můžu tady v tý fázi dát na VAG a popřípadě srovnat na 0.
Jestli tim nepoškodim rozvody.. Díky za info ;)
Klidne to muzes na VAG napichnout a jestli to bude mimo normu neni problem je doladit na 0° i kdyz je na nich 40tis.
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
jano_m
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 dub 2009, 15:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano_m »

VW Passat, 1.9 TDI, AVF, 130k, chip na 165k, 240.000km,

spotreba na volnobeh 0,7l/h, otáčky 861

4. kolonka v 4. skupine skáču dve hodnoty: 0.0 / 1.1 (CF)

rozvody: ostáva ešte 1/3 z prejdených km od poslednej výmeny do nasledujúcej.

má zmysel posúvať tú synchronizáciu, resp. k čomu dopomôže to posunutie ???
kuba IV
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 16 bře 2014, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuba IV »

Elvis píše:
kuba IV píše:Ahoj Páni kluci,
Chci si to ujasnit mám GIV 74 PD AXR. Při volnoběhu mam na otackomeru 9500 ot, kdy je spotřeba 0.8 až 0.9 l Rozvodu jsou dělaný před 40 tis km A zajíma mě, jestli to můžu tady v tý fázi dát na VAG a popřípadě srovnat na 0.
Jestli tim nepoškodim rozvody.. Díky za info ;)
Klidne to muzes na VAG napichnout a jestli to bude mimo normu neni problem je doladit na 0° i kdyz je na nich 40tis.
Ok mrknu na to, diky
GOLF IV Variant TDI 74 kw, PD AXR, série
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Všiml jsem si že je rozdíl mezi studeným a teplím motorem je tak 0.5 -1stupeň .je lepší to nastavit za studena nebo za tepla?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Pro info:

Rozvody přesně na přípravky, 1.9TDI 77kW BKC, EDC16 a hodnota je -2.0, takže pokud to budete někdo dělat, bez přípravků, doporučuju se držet okolo této hodnoty. U EDC16!!
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 říj 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od vectrab »

zdravim mám motor 2.0 tdi BKD. hodnota rozvodu ve vagu je -2.9. prosím o info jestli se to dá také nastavit na 0 a jestli to má u tohodle motoru nejaky vliv. díky
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

daj to na pripravky
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“