Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

nemáte ruky a vaňu? Potrebujete všetko robiť automaticky? a ak áno, tak sú staručké práčky za pár drobných na bazoši,ktoré sa dajú využiť na podobné veci .. :)
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

ja ti nevim.

ked si robil nekedy s takou vecou jak je stary motorovy olej tak vies ze kam sa s tym pohnes tam je z toho neskutocny bordel. tu vanu by si musel potom drhnut viac jak ten vak.

ja to skusim v takom umyvacom zariadeni na autodiely, aspon z povrchu to vyplachne bordel.

kupovat kvoli tomu nejaku pracku alebo hocico ine je podla mna uplne nerentabilne pri cene za cely ten vak
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

to je tiež pravda :) a koľko vás to vyšlo dokopy aj s poštovným? videl som tu nejaký odkaz, no neviem koľko bolo pośtovné :)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

2 vaky s poštovným 18e
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

našťastie mám teraz naftu za 85 centov liter... :D Keď vyschne prameň, tak potom sa asi kúpia aj vaky :)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

do čoho chceš lievať? ja prechadzam z TDI na mechanicke čerpadlo do môjho motora,zhanat dobru nahradu,.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

ja mám starú rotačku 1.7td isuzu .. nemá problém to požrať hocičo a poľské vstreky stojá 13e jeden .. Čiže žiadny problém :) zatiaľ čo som jazdil na rastlinný olej sa nič nestalo, trošku kvapká čerpadlo, ale to už začalo za čias nafty zo slovnaftu (keď som bol ešte blbý a tankoval za 1,37e (LOL) ). Zatiaľ úplná spokojnosť ... :) Je to predkomôrka, rotačka BOSCH .. primitívny motor.. nepoznám človeka, ktorý ho zatiaľ zničil .. treba si však dávať pozor, aby sa nekúpila 1.7td od opla.. ten má problémy aj s naftou nie to s olejmi :D
Uživatelský avatar
matoa
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 14 dub 2014, 11:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od matoa »

Som tu opet.
Takze Pegy 1.9d od poslednej dekarbonizacie najazdil 1500km a znova zacal dymit a siel s vykonom dole. Takze po rade clena fora som nasiel temu o prevrtani predkomorky. Boli tam rozne variacie ale ja som skusil tusim 7mm alebo 7,5mm vrtak hlavne kvoli tomu aby sa mala kde opret podlozka pod tryskou. Samozrejme to spravadzalo opet vodne dekarbonizovanie a po ukonceni a nastartovani aj vymena oleja za shell. Motor ide bez problemov, aspon zatial -+ 2000km, dym iba pri starte za tepla na volnobehu nic, pri zatazi cierny az modry. Momentalne riedene 1:1 +5% N95 2% aceton a vif.
Momentalne riesim dilemu kedze mam na ruke jednu e28 s dobrym motorom M21, 524td s mechanickym cerpadlom. Kedysi som mal 324td s el. cerpadlom a tam som sa to bal liat. Myslite ze by to bol hodny motor? Hlavne ohladom na karbonizaciu predkomorky, zhavice, piestne kruzky, cerpadlo a aka je tak priblizna zivotnost motora. Vsimol som si tu jednu 525tds e39 ktory ma takmer identicky motor len pod oznacenim M51, nejake zistene problemy?
Dani z PHM zdar.
tryska, nevycistena, vycistenu nemam odfotenu
Obrázek
zakarbonizovana predkomorka
Obrázek
vycistena predkomorka
Obrázek
prevrtana predkomorka, predtym diera 5,5mm teraz 7-7,5mm
Obrázek
zhavice vycistene, zas jeden zly
Obrázek
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

Hovorim ja mam to tds a ide to uz 10 tisic km bezproblemu. Cerpadlo ani nevie co sa tankuje. Tankujem vyhradne 100% bez riedenia motorovy olej. Obcas volaco priliate ked sa meni pakivovy filter tak zbytky nafty a benzinu idu do toho. Ziadne aditiva nic.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ja sa čudujem,ja vždy ked som behal vyhradne na čistý tak po čase začal problém,ale terza ako riedim kusok s naftou tak je to OK,ale tiež chodím často na čistý,ale karbonuje to strašne,asi musim zohnat nejaký komôrkáč.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

vcera som bol konecne za mestom. spravil som ale 120-130km. cez den auto stalo na slnku prayilo jak besne. krasne ziadny problem. po tom ako filtrujem cez ten vak tak auto ide jak gula, konecne to nema problem so stalym zanasani filtru, teraz ma filter v podstate volno kedze vak to (vraj) prefiltruje jemnejsie ako filter v aute.

ja s tymto nemam nejaky velky problem ze by auto prestavalo ist kvoli zakarbonovaniu. je tu uzivatel co ma skusenost s tymto motorom a cerpadlom na olej a hovori ze to neni zrovna vyhra. ze po 50 000km to ide srat. uvidime.. prakticky mi to je jedno lebo cerpadlo stoji tolko co jedna nadrz a ideme dalej

osobne som cakal ze po tolkych km bez nejakej starostlivosti to tam bude zasrane gucami karbonu. ale okrem zhavicov to bolo prekvapivo dobre
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Mne to aj dost dymi, ci za tepla, ci za studena na olej, asi je uz problem v triskach, uvidim ked dam druhé či sa to zlepší
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

kašlite na to, kým to ide, tak ich len občas prečistite a nech to dymí .. :D
Opel Vectra B 1.7td ISUZU 60kw (olejový žrútik)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

(LOL) ved mne je to fuk,že to dymí,keby si videl ako mi golf predtým dymil...to mne nevadi keby to dymilo ked jej prisolím,ale idem a ona dymí celý čas dost husto aj bez nejakej zátaže len jemný plyn tak 15% o to ide,že ten oč ide za mnou ma postarane o zabavu,na svetlách mu vidím takú jemnú clonu ako to presvecujú svetlá.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

aspoň sa na teba nikto nelepí ... :D
Opel Vectra B 1.7td ISUZU 60kw (olejový žrútik)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“