Neznámá záváda asi turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Augy123
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2014, 19:18
Odpovědi: 0

Neznámá záváda asi turbo

Příspěvek od Augy123 »

Takže jdu z práce do auta a normálně nastartuju nechám to chvilku běžet ,než si naladím muziku a odjiždím. Při přidaní plynu citím prudkej propad vykonu a škubaní jak kdyby se auto dusilo a zamnou vidím bílej dým, tak jsem zkusil trošku přidat jestli to vůbec pojede a nic chíplo to, zkusil jsem znova nastarovat a třepalo se to dál a mělo to tendenci chcípnou tak jsem to rači vypl. Pod výfukem jsem si všiml pár kapek oleje. Podle mě to má na svědomí turbo jelikož se nad 2tis otáček ozívalo nezdravým způsobem ,takže se asi rozpadlo turbo? nebo jeto něco jinýho? díky předem za rady.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Z 90% KO turbína
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Augy123
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2014, 19:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Augy123 »

no doufam že je to jen turbo nic víc by to být nemělo ne?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo a jestli z toho kape olej tak už to ani nestartuj, nebo tvůj motor pozná středověk, až to lapne na olej.. (rofl)
Augy123
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2014, 19:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Augy123 »

tak dneska ráno s mechanikem po kontrole oleje zjištuji že žádný neubyl, tak startuji. Auto v pohodě naskočilo, turbo tlačí (hadice tvrdly) a po přidaní tak do 4-5tisíc otáček to začalo zase třepat, žeprej to jede na 3válce. Takže hádam že to budou vstřiky protože jsem den předtím natankoval do skoro prazdné nádrže Vervu s aditivy a spláchlo mě to bordel do vstriku... A ty kapky pod autem asi nebyly od mého auto protože tedka se tam už další neoběvily a jak jsem psal oleje tam bylo furt stejně jako před týdnem.
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

to ze jde na tri a bilej dym. bych typoval vysokej tlak oleje a vyveseny ventily...
Augy123
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2014, 19:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Augy123 »

no ono když nastartuju tak všechno v pohodě ,ale jakmile tomu dam tak to skočí na 3válce
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3727
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Augy123 píše:no ono když nastartuju tak všechno v pohodě ,ale jakmile tomu dam tak to skočí na 3válce
Souhlas se Stejkem.
Oct asv 2000, DieselPower
Augy123
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2014, 19:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Augy123 »

pokud by to byly ty ventily, co je všechno udělat aby se to dalo dohromady?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3727
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vyndat olejový čerpadlo z vany a buď vyměnit, nebo odšprajcovat zaseknutej přetlakovej ventil.
Oct asv 2000, DieselPower
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

Jo vymena nebo rozhejbani redukcniho ventilu na max. tlak oleje...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

co to je vůbec za auto?
Augy123
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2014, 19:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Augy123 »

1.9tdi AFN
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak určitě začít změřením toho tlaku oleje
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

mě občas 1Z udělá něco podobnýho, u když naložim studenýmu tak začne jít na tři a pekelně černě hulí ale běží (wallbash)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“