Golou jsem protočil a v pohodě, pak jsem zkoušel startovat, a když to chytlo tak to mlátilo a nešlo do otáček.kinedryl píše:ak ide lahko pretocit golou cez srobu na klukovke, normalne to natoc a uvidis. alebo vytoc vstreky, zhod dekel a len tak na starter mozes pozorovat, co sa deje vo vnutri. pokazit to viac uz nemozesale tipujem to na tie koniky, ako uz bolo spomenute vyssie. to je najslabsi clanok celeho retazca ( nastastie ).
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ( nastavení rozvodů )
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže vyhodím vstřiky a sundám ten vrchní dekl a mrknu na to jak to vypadákinedryl píše:ak ide lahko pretocit golou cez srobu na klukovke, normalne to natoc a uvidis. alebo vytoc vstreky, zhod dekel a len tak na starter mozes pozorovat, co sa deje vo vnutri. pokazit to viac uz nemozesale tipujem to na tie koniky, ako uz bolo spomenute vyssie. to je najslabsi clanok celeho retazca ( nastastie ).
Houby i rozvody musí dolů!!!Pidiluke píše:Takže vyhodím vstřiky a sundám ten vrchní dekl a mrknu na to jak to vypadákinedryl píše:ak ide lahko pretocit golou cez srobu na klukovke, normalne to natoc a uvidis. alebo vytoc vstreky, zhod dekel a len tak na starter mozes pozorovat, co sa deje vo vnutri. pokazit to viac uz nemozesale tipujem to na tie koniky, ako uz bolo spomenute vyssie. to je najslabsi clanok celeho retazca ( nastastie ).
říkám to správně?
Tak ale vyměň 4, tj. i na druhém ventilu toho válce.
Já jsem měl ko všechny sací, ale ani jeden výfuk, co jsem si pak tlačil na ventily topůrkem kladívka tak výfukový ventil má asi větší vybrání v pístu, šel dále zatlačit než sací.
Co se týče vaček, jak si aretuješ výfukovou tak stejný postup je na sací a musí to jít zaaretovat navzájem.
Já jsem měl ko všechny sací, ale ani jeden výfuk, co jsem si pak tlačil na ventily topůrkem kladívka tak výfukový ventil má asi větší vybrání v pístu, šel dále zatlačit než sací.
Co se týče vaček, jak si aretuješ výfukovou tak stejný postup je na sací a musí to jít zaaretovat navzájem.
Vyměním všech 16. Nebudu riskovat, že bude nějaký naprasklí. Jinak ventily mi nedrhnou.Tomas.cz píše:Tak ale vyměň 4, tj. i na druhém ventilu toho válce.
Já jsem měl ko všechny sací, ale ani jeden výfuk, co jsem si pak tlačil na ventily topůrkem kladívka tak výfukový ventil má asi větší vybrání v pístu, šel dále zatlačit než sací.
Co se týče vaček, jak si aretuješ výfukovou tak stejný postup je na sací a musí to jít zaaretovat navzájem.
A ta aretace stačí jen na jedné straně ne? Protože to je spojeno přes ozubená kola, takže nemám šanci s tím pohnout.
Ano, na jedné straně stačí když budeš ladit rozvody.
Ale je potřeba udělat kontrolu jestli to časování sedí mezi vačkama, jak se psalo, stane se, že se pohne svěrný spoj na ozubených kolech vaček, pak to ustřelí, toho proveď kontrolu.
A pokud bys ty rozvody chtěl mít opravdu pintlich, tak povol řemenové kolo výfukové vačky, má tam sice "nos", ale i tak umožňuje cca 20st. pootáčení, pak s již nasazeným řemenem utáhnout napínací kladku, podržet kolo vačky a sevřít jeho šroub, oddělat aretace, 2x otočit motorem a zaaretovat pro kontrolu znova.
Ale je potřeba udělat kontrolu jestli to časování sedí mezi vačkama, jak se psalo, stane se, že se pohne svěrný spoj na ozubených kolech vaček, pak to ustřelí, toho proveď kontrolu.
A pokud bys ty rozvody chtěl mít opravdu pintlich, tak povol řemenové kolo výfukové vačky, má tam sice "nos", ale i tak umožňuje cca 20st. pootáčení, pak s již nasazeným řemenem utáhnout napínací kladku, podržet kolo vačky a sevřít jeho šroub, oddělat aretace, 2x otočit motorem a zaaretovat pro kontrolu znova.
Než jsem přečetl, že mám zkontrolovat to časování tak jsem to už celý složil. Jinak po složení jsem to nastartoval a krásný tichý chod. Teď to běží úplně fantasticky. Kdybych nevěděl, že je to diesel tak bych řekl, že to beží klidně jak benziňákTomas.cz píše:Ano, na jedné straně stačí když budeš ladit rozvody.
Ale je potřeba udělat kontrolu jestli to časování sedí mezi vačkama, jak se psalo, stane se, že se pohne svěrný spoj na ozubených kolech vaček, pak to ustřelí, toho proveď kontrolu.
A pokud bys ty rozvody chtěl mít opravdu pintlich, tak povol řemenové kolo výfukové vačky, má tam sice "nos", ale i tak umožňuje cca 20st. pootáčení, pak s již nasazeným řemenem utáhnout napínací kladku, podržet kolo vačky a sevřít jeho šroub, oddělat aretace, 2x otočit motorem a zaaretovat pro kontrolu znova.