
Golf II 1,6TD 51kW a jízda na olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Staci nejaky obycejny vymenik aby se olej v zime predehral pokud tedy chces jezdit s pomerem vice oleje nez nafty a a obcas se projet na cistou naftu casem sam poznas kdy je na case jinak jedine co by se snad mohlo zhorsit jsou rani starty u takle stareho auta bych to opravdu neresil. 

Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
JJ asi tak ... jezdim na palmovej olej a ten kdyz neni predehratej tak vypada jak bramborova kaše ... ale dokud to tece do nadrze tak je to dobry ... cerpadlo si to vzdycky prebralo jen pres filtr se tomu nekdy nechce ... predehrev nevedu ... v lete cistej a na zimu decentne nareditbobyd píše:Staci nejaky obycejny vymenik aby se olej v zime predehral pokud tedy chces jezdit s pomerem vice oleje nez nafty a a obcas se projet na cistou naftu casem sam poznas kdy je na case jinak jedine co by se snad mohlo zhorsit jsou rani starty u takle stareho auta bych to opravdu neresil.

Nazdar,
rad bych vedel, kde berete palmovy olej a kolik stoji. Ja to teprve budu predelavat, ale je mi jasne, ze ted v zime to bez predehrevu nebude dobre. Neco jsem na to najezdil v Golfu II 1.6 Td , ale toho uz ma bracha a ten to ted jede pres jeden Alu vymenik na smes dva oleje, jedna nafta.
Myslim, ze filtr to nezvladne. Zitra jdu kupovat Peveko a uvidime.
Ted je venku -10 a dal jsem flasku ciste Bohemie ( 19.90) za dvere, uvidime rano, ale tipuju, ze to bude zele. Taky skladam pouzity fritak a setrim na filtry a ten jak sedimentuje, tak je naspodu fakt jako sadlo pri pokojove teplote ( asi 1/3 objemu).
rad bych vedel, kde berete palmovy olej a kolik stoji. Ja to teprve budu predelavat, ale je mi jasne, ze ted v zime to bez predehrevu nebude dobre. Neco jsem na to najezdil v Golfu II 1.6 Td , ale toho uz ma bracha a ten to ted jede pres jeden Alu vymenik na smes dva oleje, jedna nafta.
Myslim, ze filtr to nezvladne. Zitra jdu kupovat Peveko a uvidime.
Ted je venku -10 a dal jsem flasku ciste Bohemie ( 19.90) za dvere, uvidime rano, ale tipuju, ze to bude zele. Taky skladam pouzity fritak a setrim na filtry a ten jak sedimentuje, tak je naspodu fakt jako sadlo pri pokojove teplote ( asi 1/3 objemu).
Zdar borci.
Podělím se s váma o dojmy. Konečně jsme s brachem do toho Golfa dali to Peveko a el. výměník a takhle to nějak vypadá. Máme ale průšvih, něco jsme neodladili v elektrice ( zkrat tam není, kontroloval jsem to) velice rychle to vybije baterku. Mě to připadá, že se samy spínají žhaviče na motoru (hlavní), ty berou tak 60 A + světla (cca 20A) + výměník (cca 15 A) + Peveko (cca 2A) + ještě něco relátka. Řemen na alťáku byl volný a nešel napnout . A baterka je jasná za pár minut.
Silový obvod relátka jsou v pořádku, ale ovládání jsem zapojil z drátu, co ovládá "stop ventil " na čerpadle. To je možná ta chyba, ale nezdá se mi to.
Jestli mi někdo můžete pomoct, tak sem s tím prosím.
Podělím se s váma o dojmy. Konečně jsme s brachem do toho Golfa dali to Peveko a el. výměník a takhle to nějak vypadá. Máme ale průšvih, něco jsme neodladili v elektrice ( zkrat tam není, kontroloval jsem to) velice rychle to vybije baterku. Mě to připadá, že se samy spínají žhaviče na motoru (hlavní), ty berou tak 60 A + světla (cca 20A) + výměník (cca 15 A) + Peveko (cca 2A) + ještě něco relátka. Řemen na alťáku byl volný a nešel napnout . A baterka je jasná za pár minut.
Silový obvod relátka jsou v pořádku, ale ovládání jsem zapojil z drátu, co ovládá "stop ventil " na čerpadle. To je možná ta chyba, ale nezdá se mi to.
Jestli mi někdo můžete pomoct, tak sem s tím prosím.

baterka
to bartjo: No tak neni nic jednoduššího, než ty hlavní žhaviče z motoru prostě odpojit a chvíli s tim zkusit jezdit. Je možný že se ti taky prošlehla žhavka v předehřevu a je v ní zkrat (třeba jen když se zahřeje). Zkus to postupně jedno podruhym poodpojovat. Skoukni dráty od altu jestli se neuklepaly a změř kolik dává. No a samozřejmě pokud už klíňák nejde dotahnout tak ho changeni. Možná ale alt je prostě nadimenzovanej na málo a nestihne dobíjet.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
Zdar,
to auto už je brachovo a on si to musí vyřešit. Ale zapojeni jsem na druhý den kontroloval a je to OK. Ten žhavič v předehřevu bere 15 A, to jsem měřil a to odpovídá, je dobrý. Problém je, že jak to zapneme, začne padat napětí a za chvilku je baterka vybitá a začnou blikat kontrolky na palubce, displej rádia, a stěrače, ventilátor, atd. nejdou. Nejdřív musí spravit ten alťák, protože tam je ulomený držák napínání a proto nejde napnout a prokluzuje. Prý to spraví dneska. Jinak je pravda, že je snadné to žhavení odpojit a zkusit. Já bych byl pro, zapojit relátko žhavičů přes tlačítko, tak že si ho přidržíš, jak dlouho potřebuješ a bylo by to. Uvidíme.
Nevím, jak vlastně ty žhaviče vypínají. Zapneš klíček, kontrolka naskočí a za pár sekund zhasne. Když ale začneš startovat dřív= podpětí, zhasne taky. Takže přes to tlačítko to bude jisté.
to auto už je brachovo a on si to musí vyřešit. Ale zapojeni jsem na druhý den kontroloval a je to OK. Ten žhavič v předehřevu bere 15 A, to jsem měřil a to odpovídá, je dobrý. Problém je, že jak to zapneme, začne padat napětí a za chvilku je baterka vybitá a začnou blikat kontrolky na palubce, displej rádia, a stěrače, ventilátor, atd. nejdou. Nejdřív musí spravit ten alťák, protože tam je ulomený držák napínání a proto nejde napnout a prokluzuje. Prý to spraví dneska. Jinak je pravda, že je snadné to žhavení odpojit a zkusit. Já bych byl pro, zapojit relátko žhavičů přes tlačítko, tak že si ho přidržíš, jak dlouho potřebuješ a bylo by to. Uvidíme.
Nevím, jak vlastně ty žhaviče vypínají. Zapneš klíček, kontrolka naskočí a za pár sekund zhasne. Když ale začneš startovat dřív= podpětí, zhasne taky. Takže přes to tlačítko to bude jisté.
no ono je to dost pekne a hlavne premyslene ale kamarat dava do peugeota 1,9 D olej nafta 1:1 a nema tam ziadne vymeniky a ani nic a fachci mozno na zimu to vysadi ale potom zase pokracuje, myslim ze to je trosku zbytocne tolko vrazat a to dokonca jazdi na vypaleny rastlinny olej teda sem tam len ho prefiltruje a 

Zdar borci,
brácha tu dneska byl a live mi předvedl, jak to ztráci výkon na olej, nafta gut. Po asi 300 m na plný plyn se to začne dusit a nejede. Když přepne, jako by ho kopl do zadku.
Tak jsme profoukli pumpou přívodní hadice ( 10 mm vnitřkem) - jezdí na "sádlo", a nepomohlo. Nakonec jsme vyhodili ten filtr Purolator (cca 250 Kč), byl tam tak 3000 - 4000 km. Zatím jsme tam dali papírový průtokáč v plastovém pouzdře, taková střední velikost asi za 35 Kč a jede. Tak uvidíme.
PS. U Golfa je origo vratka do čerpadla a na vyjetí je potřeba cca 8km, pak je to OK.
Doporučil jsem brachovi přiředit sádlo naftičkou.
brácha tu dneska byl a live mi předvedl, jak to ztráci výkon na olej, nafta gut. Po asi 300 m na plný plyn se to začne dusit a nejede. Když přepne, jako by ho kopl do zadku.
Tak jsme profoukli pumpou přívodní hadice ( 10 mm vnitřkem) - jezdí na "sádlo", a nepomohlo. Nakonec jsme vyhodili ten filtr Purolator (cca 250 Kč), byl tam tak 3000 - 4000 km. Zatím jsme tam dali papírový průtokáč v plastovém pouzdře, taková střední velikost asi za 35 Kč a jede. Tak uvidíme.

PS. U Golfa je origo vratka do čerpadla a na vyjetí je potřeba cca 8km, pak je to OK.
Doporučil jsem brachovi přiředit sádlo naftičkou.
s těnma hadicema jsem to už taky sylšel a dokonce mám někde nějakej leták. Dávají to snad do autobusů a náklaďáků. Uvnitř by měl být něco jako odporovej drát, kterej si sám upravuje teplotu podle teploty oleje, takže čím studenější tím víc topí 

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw