Rayx píše:To je hodnota BIP, tedy rozdíl mezi skutečným momentem dosednutí regulační jehly elmagnetventilu na sedlo a plánovaným podle mapy. BKD má povolené rozmezí -150 až +150, starší PD měli povolené rozmezí -100 +100 milisekund. Každopádně, pokud by to nebylo v povoleném limitu, zapsalo by to chybu, je to základní podmínka fungování PD vstřiku
Jestliže je v jednotce čerpadlo-tryska vzduch, je jehle elektromagnetického ventilu při zavírání kladen menší odpor.
Ventil zavře rychleji a BIP se objeví dříve, než ho řídicí jednotka motoru očekávala. (tedy by měla být záporná hodnota, jestli se pletu, korigujte mě)
V tomto případě je ve vlastní diagnostice hlášena závada: Nedosažena regulační mez
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=15595
Motor kouří a nejde do otáček - ASZ - snad vyřešeno.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- MarfyE34
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 545
- Registrován: 06 črc 2011, 10:17
- Bydliště: //Mordor
Odpovědi: 0
Děkuji.
Vyměnil jsem vstřikovač za náhradní a nyní mám jen tříválec.
Za chvíli jdu s diagnostikou zjistit co je za problém, protože se mi rozsvítila i kontrolka ASR.
Mám radost, to vám povím. Potom kupte použity vstřik co má být OK.
Vyměnil jsem vstřikovač za náhradní a nyní mám jen tříválec.
Za chvíli jdu s diagnostikou zjistit co je za problém, protože se mi rozsvítila i kontrolka ASR.
Mám radost, to vám povím. Potom kupte použity vstřik co má být OK.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Bylo by to fajn, jen je otázka jak dlouho bych měl čekat než to vzdám a vymontuji je ven.
Mám tu koupenou od Winsu čistící srajdu, s tím že bych nechal vstřiky běžet na tuhle srajdu s trochou nafty.
Přeci jen ten vstřik už mi tu leží hezky dlouho i když zabalený, tak do nafty jsem ho neponořil, jak radí místní odborníci.
Do garáže se dostanu jen občas a navíc do ní jezdím k rodičům, takže když tam jsem, na nějaký schovaný vstřik si ani nevzpomenu. Takže tam už víc jak rok leží zabalený v hadře a krabici.
Přihodím jen výpis z VAGu ať je to komplet.
Škoda jen toho další nového šroubu, ještě že jich ve škodovce mají dost.


Mám tu koupenou od Winsu čistící srajdu, s tím že bych nechal vstřiky běžet na tuhle srajdu s trochou nafty.
Přeci jen ten vstřik už mi tu leží hezky dlouho i když zabalený, tak do nafty jsem ho neponořil, jak radí místní odborníci.

Do garáže se dostanu jen občas a navíc do ní jezdím k rodičům, takže když tam jsem, na nějaký schovaný vstřik si ani nevzpomenu. Takže tam už víc jak rok leží zabalený v hadře a krabici.
Přihodím jen výpis z VAGu ať je to komplet.
Škoda jen toho další nového šroubu, ještě že jich ve škodovce mají dost.



T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Koupit jetý vstřik s tvrzením, že je OK a nechat ho pak dlouho ležet, to je naprd ...
A k tomu původnímu na dvojce, kdopak ho repasoval, když se choval tak divně a sám říkáš, že s ním byly problémy od začátku, cos ho koupil? Opacimetrem to sice prolezlo, ale výrazně jiný hodnoty ukazovaly na možný problém.
Ta kabeláž je skutečně v pořádku?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 263/004707
proto tam pak vyskakuje i ta 16686 ...
A k těm pokusným prohazováním vstřiků, jestli to nemá být konečný řešení, tak to bych na test nechal šroub kamene vstřiku i šrouby hřídle vahadel původní a to samý s těsněním vstřiku (pokud nebudou evidentně stržený), nebo holt ty vícenáklady za díly akceptovat.
A k tomu původnímu na dvojce, kdopak ho repasoval, když se choval tak divně a sám říkáš, že s ním byly problémy od začátku, cos ho koupil? Opacimetrem to sice prolezlo, ale výrazně jiný hodnoty ukazovaly na možný problém.
Ta kabeláž je skutečně v pořádku?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 263/004707
proto tam pak vyskakuje i ta 16686 ...
A k těm pokusným prohazováním vstřiků, jestli to nemá být konečný řešení, tak to bych na test nechal šroub kamene vstřiku i šrouby hřídle vahadel původní a to samý s těsněním vstřiku (pokud nebudou evidentně stržený), nebo holt ty vícenáklady za díly akceptovat.
Tak Tomas.CZ to trefil.
Včera jsem to už nechal být, dnes jsem jezdil vypůjčeným autem a v podvečer zašel jen tak zlegrace motor nastartovat.
Samozřejmě motor běžel na tři válce, nechal jsem ho chvíli brblat na volnoběh, párkrát lehounce přidal plyn, ale nic, prostě HTP.
Tak jsem honechal ještě chvíli brblat a když se natahuji že motor vypnu, motor sebou škubnul a začal běžet plynule na čtyři.
Přidám plyn a fakt že jo, opět čtyřválec.
Vytáhl jsem VAG a udělal kontrolu a vše OK.
Nechal jsem ho ještě běžet, zvyšoval otáčky a zase nechal volnoběh a až se motor ohřál opět zkontroloval.
Tady je výsledek.
Všem ještě jednou moc díky za rady a tipy.
A propo, i po zapnutí klimy jsou hodnoty skoro stejný a o moc se nezhorší. Dřív se to skoro zbláznilo.

Včera jsem to už nechal být, dnes jsem jezdil vypůjčeným autem a v podvečer zašel jen tak zlegrace motor nastartovat.
Samozřejmě motor běžel na tři válce, nechal jsem ho chvíli brblat na volnoběh, párkrát lehounce přidal plyn, ale nic, prostě HTP.
Tak jsem honechal ještě chvíli brblat a když se natahuji že motor vypnu, motor sebou škubnul a začal běžet plynule na čtyři.
Přidám plyn a fakt že jo, opět čtyřválec.
Vytáhl jsem VAG a udělal kontrolu a vše OK.
Nechal jsem ho ještě běžet, zvyšoval otáčky a zase nechal volnoběh a až se motor ohřál opět zkontroloval.
Tady je výsledek.
Všem ještě jednou moc díky za rady a tipy.
A propo, i po zapnutí klimy jsou hodnoty skoro stejný a o moc se nezhorší. Dřív se to skoro zbláznilo.

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ještě bych nejásal, ale patrně to bude na dobré cestě.
Vždycky je napytel když se dělá a mění x vecí najednou, něco nebude fungovat správně a jako celek je problém, to znám moc dobře.
Takhle jsem dával na Octavii vstřikovače z nějakého motoru co snad byl z auta které spadlo v továrně z náklaďáku a bylo odepsáno na rozebrání, vstřiky neběžely přes 10let, byl to boj ale rozchodily se ku prospěchu věci.
Vždycky je napytel když se dělá a mění x vecí najednou, něco nebude fungovat správně a jako celek je problém, to znám moc dobře.
Takhle jsem dával na Octavii vstřikovače z nějakého motoru co snad byl z auta které spadlo v továrně z náklaďáku a bylo odepsáno na rozebrání, vstřiky neběžely přes 10let, byl to boj ale rozchodily se ku prospěchu věci.
Dnes ráno jsem startoval studený motor a špatně chytal, jako by na tři a pak se přidal čtvrtý válec a následně se vyvalil bílý dým. Chovalo se to jako by padla nafta, stejně jako když jsem vyměnil vstřik, jen to chytilo na první otočení klíčku, jen to trvalo déle.
Doufal jsem, že se toho kouře zbavím výměnou hlavy, takže jediný co mě ještě napadá je, že by jeden z těch vstřiků přes noc prokapával.
Po jízdě byl další start už na otočení klíčku.
Zkusíl jsem motoru naložit na rovince i do kopce a konečně žádný kouř, jako před opravou.
Průběh výkonu mi taky přišel v pořádku, takže snad bude vačka Kolbenschmidt funkční.
Kontroloval jsem i tlak turba a i ten nejde přes 2500 dle D dotu, takže regulace taky funguje dobře.
S tou vystřelonou hadicí to správně tipnul Vici, ale nikdy předtím se mi to nestalo a tak se mi to v první chvíli zdálo nepravděpodobný, ale všechno je jednou poprvé.
Příští týden odjezdím do práce, pak znovu vyměním olej a budu se modlit abych už jen jezdil.
Tedy ještě musím zkontrolovat ten tlak oleje, abych měl jistotu že bude vačka mazaná jak má.
Doufal jsem, že se toho kouře zbavím výměnou hlavy, takže jediný co mě ještě napadá je, že by jeden z těch vstřiků přes noc prokapával.
Po jízdě byl další start už na otočení klíčku.
Zkusíl jsem motoru naložit na rovince i do kopce a konečně žádný kouř, jako před opravou.
Průběh výkonu mi taky přišel v pořádku, takže snad bude vačka Kolbenschmidt funkční.
Kontroloval jsem i tlak turba a i ten nejde přes 2500 dle D dotu, takže regulace taky funguje dobře.
S tou vystřelonou hadicí to správně tipnul Vici, ale nikdy předtím se mi to nestalo a tak se mi to v první chvíli zdálo nepravděpodobný, ale všechno je jednou poprvé.
Příští týden odjezdím do práce, pak znovu vyměním olej a budu se modlit abych už jen jezdil.
Tedy ještě musím zkontrolovat ten tlak oleje, abych měl jistotu že bude vačka mazaná jak má.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ten VIF opravdu funguje, rozhýbával jsem zalepené čerpadlo, které jezdilo na všechny sračky, které byly v dosahu a čerpadélko uvnitř bylo zatuhlé, možná i proto, že na zimu dotyčný moc naředil naftu benzinem...Během na VIF a kvalitní naftu se postupně probralo, a s novými vstřiky se brzo spřátelilo.. Potom mi přinesli přes 10 let ležící čerpadlo , které bylo úplně suché, ani s nim nešlo otočit..Předem prohraná bitva se postupně otočila a motor jezdí, ale je tam pořád to ale, budoucnost ukáže..Bohužel petrolej mne poměrně zklamal, kdysi se používal na uvolnění kroužků, na mytí součástí apod. ale patrně má dnes jiné složení než kdysi..Nevšiml jsem si, jakéhokoliv účinku , nerozpustí už vůbec nic... 

nepropadat panice...
Chlapi ten VIF teda prubnu, stejně musím koupit letní, tak vezmu dva a nechám to běžet na něj.
Koupil jsem si na to cosi od Winsu plus palivový filtr, takže jen vynecham ten Wins a použiji VIF.
S tím odpojováním čerpadla si asi nebudu muset dělat těžkou hlavu, protože to svoje jsem už hezky dlouho neslyšel.
O víkendu stejně budu muset jet vyměnit ten plastový domeček co je pod tandemem, který má v sobě čidlo teploty, protože byl zevnitř úplně rozežraný a těsnění už v něm nedrží nejlíp. Nový originál stál nějakých 670,- Kč, tak jsem ho hned koupil, no a při té příležitosti motor nakrmím VIFem a zrovna dám i nový olej.
Sice mám na náplni najeto jen 2500 km, ale už je černý jak vix a když už se měnila ta vačka a šály, tak to raději vyměním dřív a než k tomu dojde, tak ještě něco najedu.
Koupil jsem si na to cosi od Winsu plus palivový filtr, takže jen vynecham ten Wins a použiji VIF.
S tím odpojováním čerpadla si asi nebudu muset dělat těžkou hlavu, protože to svoje jsem už hezky dlouho neslyšel.
O víkendu stejně budu muset jet vyměnit ten plastový domeček co je pod tandemem, který má v sobě čidlo teploty, protože byl zevnitř úplně rozežraný a těsnění už v něm nedrží nejlíp. Nový originál stál nějakých 670,- Kč, tak jsem ho hned koupil, no a při té příležitosti motor nakrmím VIFem a zrovna dám i nový olej.
Sice mám na náplni najeto jen 2500 km, ale už je černý jak vix a když už se měnila ta vačka a šály, tak to raději vyměním dřív a než k tomu dojde, tak ještě něco najedu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi