Stránka 3 z 3
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 21 lis 2021, 16:39
od vladis_cr
reesha píše: ↑21 lis 2021, 13:45
Já bych se zeptal, kdy začal být problém s častým ucpáváním DPF?
Já nevím, jestli jsi to dobře pochopil, a vidím že to je názor nejen můj. Začni SW, ale zajeď za někým, kdo tomu rozumí. Určitě ne tam, kde jsi byl.
Začnu tím SW, dáme do originálu ještě zkusíme udělat servisní regeneraci a potom log. Dám ho sem, je ale zvláštní že to začalo dělat po cca měsíci po chipu a vypnutí toho egru.V podstatě jsem s tím parkoval na louce u Labe když jsem byl na rybách, tak jsem si myslel že by třeba kuna něco prekousla. Druhý den jsem odjizdel a všimnul jsem si hned vysoké aktuální spotřeby.
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 21 lis 2021, 20:50
od vladis_cr
Tak ted jsme se pokoušeli udělat servisní regeneraci. DPF mi svítí ale přitom zaplnení mi ukazuje nekde 3g, a nekde 0.6g olejoveho popílku prostě nesmysl,ale přitom velký diferenční tlak 15 hPa (což prý značí ucpané DPF), neohřála se nam chladici kapalina na požadovaných min 80 stupnu, na volnobeh a 2500 otaček se to spíše ochlazovalo a bylo kolem 75 stupnu, museli jsme ji za jizdy ohřat a zastavit dokud se neochladila zase pod 80c, a zapnout rychle regeneraci, podařilo se nám to na 3. pokus , probíhala fáze zahřívaní 2 ,ale přitom teplotní čidla se začala ochlazovat z 360° na 150° a regenerace se přerušila. Prý to může být termostatem u DSG at. převodovky, může to být tim proč teplotní čidla se neohřejou a chladnou?
nebo to může dělat to že tam je EGR OFF?
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 22 lis 2021, 23:53
od optimista
sa mi zda ze tam mas zle cidla teploty lebo koncern pouziva dva druhy cidiel jednym sa napatie s teplotou dviha druhym klesa prever si podla etky co tam mas mat a co tam mas
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 23 lis 2021, 17:17
od salko
optimista píše: ↑22 lis 2021, 23:53
sa mi zda ze tam mas zle cidla teploty lebo koncern pouziva dva druhy cidiel jednym sa napatie s teplotou dviha druhym klesa prever si podla etky co tam mas mat a co tam mas
Taketo video som videl ohladom zameny senzorov:
https://www.youtube.com/watch?v=9-h1Czlp2Lo
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 24 lis 2021, 16:10
od vladis_cr
optimista píše: ↑22 lis 2021, 23:53
sa mi zda ze tam mas zle cidla teploty lebo koncern pouziva dva druhy cidiel jednym sa napatie s teplotou dviha druhym klesa prever si podla etky co tam mas mat a co tam mas
To ne, čidla jsou originály a fungovali v pohodě než jsem s tím nezačal mít problémy, zajímavé je že regeneraci za jízdy udělám když na to slapnu a Drzim na dálnici otáčky, alespoň dpf kontrolka zhasne. Ale dle mého to už nemá šanci vyčistit to DPF od sazí.
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 25 lis 2021, 05:44
od yardarytarda
Dej ty vstřiky otestovat do diesel servisu a uvidíš že jsem měl pravdu.Pokud vstřik není schopný v regeneračním procesu udělat jemný dovstřik paliva-mlhu která se zapálí na katalizátoru tak je jasné že ti teploty na čidlech budou klesat.Palivo pro regeneraci prostě nehoří když je ho moc.A hlavně když s tím budeš tak jezdit ,nebo laborovat o nesmyslech tak odpálíš i ten katalizator.
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 25 lis 2021, 10:33
od vladis_cr
yardarytarda píše: ↑25 lis 2021, 05:44
Dej ty vstřiky otestovat do diesel servisu a uvidíš že jsem měl pravdu.Pokud vstřik není schopný v regeneračním procesu udělat jemný dovstřik paliva-mlhu která se zapálí na katalizátoru tak je jasné že ti teploty na čidlech budou klesat.Palivo pro regeneraci prostě nehoří když je ho moc.A hlavně když s tím budeš tak jezdit ,nebo laborovat o nesmyslech tak odpálíš i ten katalizator.
Kdyby to bylo vstriky tak si myslím že nejezdím s tím za 4.5l celou dobu a druhý den po nastartování nehorázná spotřeba. Nebo alespoň bych měl nějaké příznaky při jízdě ne ? Ale zkusím si podívat na vstriky tedy díky
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 27 pro 2021, 11:39
od vladis_cr
Tak DPF je čisté a vypálene ješte nucenou regeneraci, soft mam opět v originale a egr vypadá že najednou funguje, nevím jak je to možné ale furt se nerozsvítila po 500km kontrolka , předtím mi diagnostika hlásila tuto chybu. viz foto. Odchylky na vstřicích diagnostikou otestovány, všechny hodnoty jsou cca - 0.5 na 2. vstřiku 0.5, lambda sonda hlási 0.8 - 1V což má značit bohatou směs. Auto nijak při jizdě nekope, neklepe vůbec nijak na vlastnotesch jízdy to nepoznám. Přemýšlel jsem nad škrticí klapkou zkusit vyčistit ale to je asi blbost že? Olej to nemůže dělat? je měnen před 9000km, někdo z vás mi psal že to můžou být vstřiky ale to bych poznal při jizdě si myslím? Prosím o radu co dál zkontrolovat :/ Vysokou spotřebu mám od té doby co jsem dojel na rezervu na EuroOil benzinu, natankoval, dojel 30Km ješte v pohodě, druhý den startuju a hned jsem podle palubaku poznal vysokou spotřebu. Fakt už nevím co s tím.

Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 30 pro 2021, 16:38
od Source
Daj si tam nahrať soft pred “dieselgate” a potom pojazdi a uvidíš ako sa to bude správať
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 16 led 2022, 17:51
od vladis_cr
Source píše: ↑30 pro 2021, 16:38
Daj si tam nahrať soft pred “dieselgate” a potom pojazdi a uvidíš ako sa to bude správať
Ano, právě soft před dieselgate mi tam dal. Furt vysoká spotřeba, žádna změna

.
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 19 led 2022, 20:17
od vladis_cr
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 20 led 2022, 21:51
od valekf
Kloub poloosy, je to videt na kazde fotce, jak se toci tak tak to lita vsude

Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Napsal: 21 led 2022, 13:51
od tiguan2
Praskla manžeta.