EGR ventil - netesnost??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

mám to taky poblitý olejem, kterej stejká po hlavě až k turbu, ale není to tak strašný. Ten zvuk jako BLOW Off ventil mam taky, ale jen po ubrání plynu při záteži, to jsem myslel, že je normální odfuk turba než se lopatky zpomalý...egrr mam off záslepkou...mám řešit to utěsnění taky? Je fakt, že motor by víc vzduchu chtěl a možná tady je zbytečnej únik (crazy) Když koukám na ten plech s trubičkou, tak se musí asi "rozpertlovat" co?
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
jimyj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2007, 15:50

Příspěvek od jimyj »

No proto si myslím, když už je zpětné vedení spalin zaslepené, že bude lepší utěsnění těch dvou otvoru z venku EGR ventilu a musí být vše ok. Navíc, když poté budu chtít vše dát do původního stavu, tak opět uvolním díry, odendám záslepku vedení spalin a je to. Žádné destruktivní rozebírání ventilu atd...
Octavia I 1,9 tdi ASV, r.v. 2001
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

no pokud je egr v prdeli, tak to je jedno. nenechaval bych to chcat, prej to nedela dobre motoru
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

poradi teda nekdo jak ten horni dil rozebrat????
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

hotovo, vecer dodam foto. moc to nepomohlo :(
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

já ucpal ty boční a už nic neteče, tuším že sem ta vyříznul M6 a do nich natočil a zalepil červíky a OK!!! už žádný spálený olej a smrad od svodů (rofl)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2009, 06:53

Příspěvek od Martin RS »

Jak to tady tak pročítám tak jsem se byl dnes taky podívat na ERG taky tam mám menší unik oleje takže si s tím budu muset vyhrát,otazka je ale když vyndám ten kužel a zadělám nazpět šroub,co pak dělat s tou hřídelí nebo je tu někdo kdo to vysvětlí pro blbce jako já (LOL)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

no pochopil jsem to že jí vykuchaj ze zhora taky
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2009, 06:53

Příspěvek od Martin RS »

Muže někdo dodat obrázek jak by to mělo vypadat po opravě,takže myslíte že z ty dírky nemá vycházet nic ven?k čemu tam tedy je?a k čemu je tam ta hřídel :o
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

a není teda jednodušší z venku dát šroubky do díry (děr) odkud to fouká a odpojit případně hadičku od ventilu N18? a zaslepit hadičku i trubičku na EGRu?
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

hned poslu foto ;)
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no vidite ja mam stare EGR bez banky za nim :) aj mne tiekol olej odtial, s pod zaslepky..dal som nove tesnenie a je klud...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

takze jsem sundal egr ventil a sundal to plechovy viko, do ktereho jde hadicka. Je to docela opruz sundavat, drzi to tam jako vicko na zavarenych okurkach, takze stoubovat a pacit a pacit

Obrázek

Obrázek

jak sundate viko, tak je na rade odvrtani ventilu, jinak ventil nevyndade. Takze oddelat zaslepku egr a vrtakem odvrtat cep nebo co to je ventilu a pak cely ventil jde krasne vyhahnout vrchem (kde bylo plechovy viko)

Obrázek

osmickou jsem provrtal trubku, kde byl ventil a pak jsem to vzal zavitnikama M10 (pozor v trubce je jeste nejaka plastova vlozka, tak ji dostante ven)

Obrázek

Obrázek


pak jsem egr radne vymyl (je tam pak spousty spon, tak az se vam to nedostane do motoru, takze radne vyplachnout!!!)

Obrázek

po vyfoukani jsem na sroub dal lepidlo na srouby

Obrázek

a dotahl na fest sroub

Obrázek

potom jsem dal zpet plechove viko coz je jeste horsi nez to sundavat, zpet nasroubil zaslepku egr a cely ventil vratil na auto

tot vse a neni to vubec tezke!!!

[/url]
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
tuni1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2010, 17:02

Příspěvek od tuni1 »

zdravim vas, ja riesim taky isty problem s tyn nestastnym EGR ventilom, po vybratni krytu motora cely EGR od oleja.. po vycisteni ventilu nebolo vidno olej 2 dni, teraz znova tecie niekedy pod membranou alebo cez dierky... citam tu ze sa to da odstranit tak to este skusim, povod moze byt aj v turbe ale zatila ide ako ma...
VW Passat 3 BG
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4904
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Asi hloupá otázka,ale ten ventil zvedá podtlak z té hadičky co je zvrchu?nestačilo by jí jen odpojit a ucpat?a nebo proč tam nedat tu záslepku na přírubu,co se tu na fóru už mockrát řešila?jaké jsou výhody dělat tam závit a dávat šroub?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“