Zvýšení výkonu O1 TDI 66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Řeším to co Zdenouch.
Mám O1,66kW,r.98,AGR,najeto 206tis.
Dával jsem před časem FB S502,EGR Off,jinak bez úprav,takže nyní cca 81kW.
Chtěl bych jít ještě o něco výš,ale žádné velké investice.Mám v tom jasno,-turbo + ostatní věci nechat,zvýšení už jen chipem.
Na kolik je ideální chipnout,aby turbo nešlo "nadoraz",abych to nehrotil?
Strop je prý 100kW,tak jít o něco níže,třeba na 96?
Díky!
Mám O1,66kW,r.98,AGR,najeto 206tis.
Dával jsem před časem FB S502,EGR Off,jinak bez úprav,takže nyní cca 81kW.
Chtěl bych jít ještě o něco výš,ale žádné velké investice.Mám v tom jasno,-turbo + ostatní věci nechat,zvýšení už jen chipem.
Na kolik je ideální chipnout,aby turbo nešlo "nadoraz",abych to nehrotil?
Strop je prý 100kW,tak jít o něco níže,třeba na 96?
Díky!
no presne nad tým uvažujem,aký si po výmene pocítil rozdiel ?či sa to oplatí robiťHarlyFXRS píše:Řeším to co Zdenouch.
Mám O1,66kW,r.98,AGR,najeto 206tis.
Dával jsem před časem FB S502,EGR Off,jinak bez úprav,takže nyní cca 81kW.
Chtěl bych jít ještě o něco výš,ale žádné velké investice.Mám v tom jasno,-turbo + ostatní věci nechat,zvýšení už jen chipem.
Na kolik je ideální chipnout,aby turbo nešlo "nadoraz",abych to nehrotil?
Strop je prý 100kW,tak jít o něco níže,třeba na 96?
Díky!
Seat Leon 1,9 TDI,66 kw,AGR,rok 2000
Rozdíl pořádný,jde lépe do otáček,větší krouťák a při stejném stylu jízdy (žádné podtáčení,ale ani špona-využívám cca 2000-3000ot.,jednou za čas protáhnutí ke 4000) jsem šel se spotřebou cca o 0,5litru dolů-měřeno při tankování do plné nádrže a porovnání s ujetými kilometry.
Kat nechávám,nechci mít "avii"-raději zvýším výkon ještě o něco chipem.
Na kolik to ale hodit?Bude to mít velký vliv na kouřivost,když dám třeba strop 99kW?
Kat nechávám,nechci mít "avii"-raději zvýším výkon ještě o něco chipem.
Na kolik to ale hodit?Bude to mít velký vliv na kouřivost,když dám třeba strop 99kW?
Naposledy upravil(a) HarlyFXRS dne 18 říj 2010, 20:22, celkem upraveno 1 x.
Tak jsem dnes byl se svou O1,66kW,AGR,r.98 (206tis.km) u TDIfuna na chip a dle grafu mám
nyní 99,23kW-tedy 134,95PS a 300,34 Nm.A JDE TO SAKRA ZNÁT!!!!
Veškeré úpravy k tomu potřebné byly EGR Off ,trysky FB S502 + chip.
Turbo zůstalo původní,cena celkem za úpravu 66kW na 99kW mě vyšla cca na 11000,-Kč.(nejprve jsem měnil trysky,pak EGR Off a nakonec chip)
TDIFUN mohu jen doporučit!!

nyní 99,23kW-tedy 134,95PS a 300,34 Nm.A JDE TO SAKRA ZNÁT!!!!
Veškeré úpravy k tomu potřebné byly EGR Off ,trysky FB S502 + chip.
Turbo zůstalo původní,cena celkem za úpravu 66kW na 99kW mě vyšla cca na 11000,-Kč.(nejprve jsem měnil trysky,pak EGR Off a nakonec chip)
TDIFUN mohu jen doporučit!!
