VW pasat B6-2006, 1.9íTDI 77kw BLS DPF , problem turba.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Prodej to a kup BXE , tohle je nekonečnej příběh.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To to má prodat v tomto stavu? Mě by to svědomí nedovolilo, ovšem v "nevědomosti" se toho udělá, viz ten specialista, kterej dostal tu hlavu do rukou a odevzdal to, co tu nyní vidíme ...

@Huml: v tom souhlasím, jak psal servis-sk, na dlouhých to tím lítáním a jistě točením "nějak" fungovalo, holt na pošustech už ne.
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 17 říj 2017, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bravomv »

Dle toho, co jsem zažil se svým poškozeným DPF filtrem (jiná značka auta, vše v jednom hrnci, zánovní auto, poškozeno neodborným zásahem), tak mohu uvést, že pokud při regeneraci auto dýmí, tak tam jde přívstřik nafty, ale je problém s teplotou, tedy, že se palivo pořádně nezapálí a není potřebná teplota k řádnému vypálení částicového filtru (nafta se tam jen odpařuje-dýmení). Jezdil jsem takto rok a půl, ale zregenerovalo to pouze při zatížení, tedy jízda např. mírně do kopce nebo na nižší rychlost při vyšších otáčkách. Při jízdě z kopce, nebo po městě při zastávkách na semaforech, regenerace neprobíhala řádně, pouze částečně - časté regenerace. U mne byl poškozen oxidační katalyzátor, část ho úplně, po nějakém neodborném čištění, chyběla. Po výměně DPF proběhne regenerace prakticky i na volnoběh (ani náznak nějakého dýmení). Jak jsem ale uvedl, jedná se o DPF, který má v jenom hrnci jak oxidační kat, tak i částicový filtr.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@Bravomv: Jak bylo řešeno vstřikování na tomhle autí? Jinak to odpovídám všemu, co tu bylo popsáno.

U servis-sk nemaj vstřiky pro fázi dovstřiku potřebný tlak a tedy ani množství paliva, proto to nemohlo nikdy od servisu hlavy fungovat správně ...

Jeho DPF je kombinace v jedné hmotě, vložka filtru má zároveň katalytickou vrstvu. Novější verze jsou složený ze dvou částí do jednoho obalu, samotný kat a z ním filtr, kterej už nemusí mít katalytickou vrstvu, případně jen v "chudším" provedení.
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 17 říj 2017, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bravomv »

U mě nemá motor samostatný vstřikovač (tzv. pátý) pro funkci DPF. Přívstřik přes ventil - Euro5.
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

Nemate z Vas niekto takuto pouzitelnu vacku pre dpf - BLS, najlepsie z SK?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

Tak vacku som zohnal pouzivanu OK dobru pre DPF s konc. cislom 01AH
vymenena, vstreky nastavene na 180st.
Startlo to, prevezol som sa premeral teplotu, teraz je to celkom ine, teplota na turbe, pri tych 2000-3000 otaciek do dpf bezproblemov vystupy na tych 600-700 stupnov potrebnych na palenie.
Vacku co som vybral von mala spredu cislo 01R
Zajtra to skusim prevetrat.
Zatim Vdaka za pomoc, uvidim co ma este caka....
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

101R je vačka pro motory bez DPF, teď už bude po problému, teda pokud se neobjeví něco dalšího (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Vidíš to, zase je to vše jen o informacích, kdybys tehdá prověřil, co ti mistři nadělili při vrácení "opravené" hlavy za dárek, mohl jsi jim to vrátit a ušetřit si starosti následujících let.
Pak ať někdo nadává, že PD s DPF je vergl, tady to najede 20 000km s jednou servisní (a my víme že nepovedenou) regenerací a to to jistě i procházelo SME / EK ... :)
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

No, usetril by som jedno *DPF, ktore sa nemuselo ucpat co som vymenil.... , snimace okolo toho, a mesiac riesenia problemov , nervov najpr, dpf, potom turbo.....a nakoniec vacka.....
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Rayx píše:Vidíš to, zase je to vše jen o informacích, kdybys tehdá prověřil, co ti mistři nadělili při vrácení "opravené" hlavy za dárek, mohl jsi jim to vrátit a ušetřit si starosti následujících let.
Pak ať někdo nadává, že PD s DPF je vergl, tady to najede 20 000km s jednou servisní (a my víme že nepovedenou) regenerací a to to jistě i procházelo SME / EK ... :)
Ale co všechno musí obyčejný občan znát, vyžadovat a kontrolovat aby přežil?
Být vyučený automechanik, právník, lékař? Co pokrývač nebo instalatér?
Jasně, teoreticky to mohl prověřit, ale ....
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

Tak ciastocne sa tomu rozumiem, robim povecsine elektriku.
Na to aby som vedel zgeneralkovat hlavu nemam prostriedky, vybavenie....,poskladat uz viem...
Ale nakoniec....aby sa to clovek naucil sam , ci uz pri oprave auta,, ked prides do lekara aby si vedel ci ta spravne osetril, ked prides na urad, ci ta spravne vybavili, v obchode ci ti predali spravnu vec.....aby to vsetko clovek v dnesnej dobe iba kontroloval...
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Jo, jak píšeš.
Buď jsem magor a začíná se u mě rozvíjet nějaká psychická porucha, nebo je ta doba nějaká divná.
Vy máte fajnovú prezidentku, my tam máme divného člověka.
Lidé protestují proti Babišovi, který vyhrál volby (já volil ODS), ale nikdo neprotestuje proti KSČ a ČSSD, které ho drží u moci.
Jak už jsem psal, buď jsem magor nebo je to divný.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“