shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

tj na dlouhy jezdeni to nebude..takovy pokusy tu byly uz kdyz se zacinalo s kkk va-ckama z frs na spritech v rotackach ktery na 1.55b byly za chvili ko, navic u 66/81kw mimo turba,trysek,hlavy,fmic to chce jeste ,pal cerpadlo,sani,vedeni vzduchu,olej chladic, spojka a prevodovka taky nebude mit radost, a to neberu podvozek a brzdy..

takze kdyz to ma byt poradne tak to levny rozhodne nebude ;)
polovicaty reseni sou cesta do pekel..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

eazy20 píše:
subz3ro_tdi píše:Mr. Drapek predpokladam :-)
trafil si sa do cierneho ;)
Jamal.1 píše:z paskova kamarad prokop dela ridici jednotky u continentalu takze bych se toho nebal
ako vidis tak netrafil ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Jamal.1
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 08 črc 2010, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-mistek

Příspěvek od Jamal.1 »

na brzdu jezdime spolu a zu tu este doplacim neni to v cene...kolega totiz brzdu nema

180 koni se na va da udělat.....diky drapkovi za podporu.....a pokud li uz předem vite že pujdete zase nahoru s ponikama tak neni co řešit.....spodek uz sem sehnal 100tis nalitano pristi tyden pro nho jedu a pak zacne muj beh na dlouhou trat....snad se bude darit
audi a3 1.9 tdi alh 66 kw 1998 - vstřiky 81 kw+PP764, vnt1749 va ,130 kW +sani z pd +v planu vyměna fmic
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pokial fuka 1.25 tak to je da sa povedat ako seria. Avsak potom donho musi nalievat set sakramensky nafty takze uz tam musi byt znacna dymivost. Ludia tu chceli len naznacit ze VA 180k bez dymu dlhodobo nezvladne. Ktosi tu raz napisal ze: "aj s malym sasom sa da zahrat velke divadlo, ale nie dlho". Pokial si si plne vedomi vsetkych rizik tak preco nie. Tymto nechcem ohovarat Drapka. Uz ste ho tu dost povlacili, to si ani nezasluzil. A tiez som zastancom nazoru ze BH a Reesa niesu jediny kto vie naladit motor. Je plno sikovnych ludi ktori robia prinajmensom rovnako kvalitnu pracu a nepotrebuju si nieco dokazovat. Takze to prosim respektujte a nevysmievajte sa z prace inych, pretoze nikdy neviete ake okolnosti ich k danemu rieseniu viedli. Ako vravi BH je viacero moznosti ako sa da dopracovat k rovnakemu vysledku ;)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

TDI tech píše:Pokial fuka 1.25 tak to je da sa povedat ako seria. Avsak potom donho musi nalievat set sakramensky nafty takze uz tam musi byt znacna dymivost. Ludia tu chceli len naznacit ze VA 180k bez dymu dlhodobo nezvladne.
Velmi silne pochybujem ze pri vykone 180k dokaze VA turbo zregulovat tlak na 1.25bar :) Inak suhlas s tym co si napisal...... uz som pisal aj Drapkovi na SZ, nemyslel som to nijako ustipacne..... za kazdeho nech hovoria vysledky, my ostatni si mysliet mozeme co chceme.... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

bez problemov
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

lusta : jo mas recht nevsiml sem si ze je to A3 :)
CDVA combi :-)
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

Hoblik píše:lusta : jo mas recht nevsiml sem si ze je to A3 :)
Hoblík.....podle nicku by klučina mohl být z vašeho "ústavu" :D
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

subz3ro_tdi píše:
TDI tech píše:Pokial fuka 1.25 tak to je da sa povedat ako seria. Avsak potom donho musi nalievat set sakramensky nafty takze uz tam musi byt znacna dymivost. Ludia tu chceli len naznacit ze VA 180k bez dymu dlhodobo nezvladne.
Velmi silne pochybujem ze pri vykone 180k dokaze VA turbo zregulovat tlak na 1.25bar :) Inak suhlas s tym co si napisal...... uz som pisal aj Drapkovi na SZ, nemyslel som to nijako ustipacne..... za kazdeho nech hovoria vysledky, my ostatni si mysliet mozeme co chceme.... ;)
pise tam 1,52 coz je bezproblemovy tlak pro VA / nevim jak jste prisli na 1,25 , ale kazdyho normalniho cloveka by asi nenapadlo nastavit tlak pod seriovou hodnotu , kdyz se honi za vykonem /
p.s.docela se mi libi jak tomu vsichni nejlip rozumi - je to to jako kdyz pekar prijde ke krejcimu a rika , mas to spatne usity ................no coment
Drag Power
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

Pěkně a věcně napsáno (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@chiptuning: kedze si to pisal pod moj prispevok, dovolim si zareagovat... :)
1) diskusia bola o aute jamal.1, hodnotu tlaku 1,52bar uviedol Drapek, trosku si to pleties.... ja som reagoval na udaj co povedal TDI tech
2) vzdy som si ta povazoval ako cloveka co vie a rozumie, ale ak mi chces povedat ze vykon 180k na TDI VP37 s VA turbom a na seriovom IC je podla teba ok, tak asi svoj nazor prehodnotim :P bez urazky :)
3) z casti mas pravdu, clovek co tie mapy fyzicky neupravuje asi nema o veci detailny prehlad, ale to nema ani clovek co tu mapu nahra stylom Ctrl+C / Ctrl+V...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

auto jamal a 180PS je jedna věc

graf drapek s 183PS při 1,52 bar je věc druhá

trochu se to tu dopletlo.........
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

drapek píše:...
Vskutku bych chtel videt hodnoty EGT ... to turbo musi mit uz kufry na cestu do turboservisu uz davno sbalene ;)

k tematu: vskutku bych chtel videt hybrid na 250 koni (bez aditiv) ve VA obale. Lidi, uvedomte si, jaky je u toho turba vstup a vystup! Jako pokud je z toho VA pouzit jen stred tak mozna, snad, nicmene jinak si to neumim realne predstavit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

chiptuning píše:
subz3ro_tdi píše:
TDI tech píše:Pokial fuka 1.25 tak to je da sa povedat ako seria. Avsak potom donho musi nalievat set sakramensky nafty takze uz tam musi byt znacna dymivost. Ludia tu chceli len naznacit ze VA 180k bez dymu dlhodobo nezvladne.
Velmi silne pochybujem ze pri vykone 180k dokaze VA turbo zregulovat tlak na 1.25bar :) Inak suhlas s tym co si napisal...... uz som pisal aj Drapkovi na SZ, nemyslel som to nijako ustipacne..... za kazdeho nech hovoria vysledky, my ostatni si mysliet mozeme co chceme.... ;)
pise tam 1,52 coz je bezproblemovy tlak pro VA / nevim jak jste prisli na 1,25 , ale kazdyho normalniho cloveka by asi nenapadlo nastavit tlak pod seriovou hodnotu , kdyz se honi za vykonem /
p.s.docela se mi libi jak tomu vsichni nejlip rozumi - je to to jako kdyz pekar prijde ke krejcimu a rika , mas to spatne usity ................no coment
Prepacte. Hovorim ze uz musism zajst za ocnym nech mi predpise okuliare 8-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

chiptuning píše:
subz3ro_tdi píše:
TDI tech píše:Pokial fuka 1.25 tak to je da sa povedat ako seria. Avsak potom donho musi nalievat set sakramensky nafty takze uz tam musi byt znacna dymivost. Ludia tu chceli len naznacit ze VA 180k bez dymu dlhodobo nezvladne.
Velmi silne pochybujem ze pri vykone 180k dokaze VA turbo zregulovat tlak na 1.25bar :) Inak suhlas s tym co si napisal...... uz som pisal aj Drapkovi na SZ, nemyslel som to nijako ustipacne..... za kazdeho nech hovoria vysledky, my ostatni si mysliet mozeme co chceme.... ;)
pise tam 1,52 coz je bezproblemovy tlak pro VA / nevim jak jste prisli na 1,25 , ale kazdyho normalniho cloveka by asi nenapadlo nastavit tlak pod seriovou hodnotu , kdyz se honi za vykonem /
p.s.docela se mi libi jak tomu vsichni nejlip rozumi - je to to jako kdyz pekar prijde ke krejcimu a rika , mas to spatne usity ................no coment
Prepacte. Hovorim ze uz musism zajst za ocnym nech mi predpise okuliare 8-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“