EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomasek1234
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 27 kvě 2008, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasek1234 »

Procpak tam asi ten ERG davali? Aby to vic zralo? Myslim ze ne.
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

Tomasek1234 píše:Procpak tam asi ten ERG davali? Aby to vic zralo? Myslim ze ne.
ke? (LOL) (rofl) (offtopic)
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

Ja myslel ze tam davali EGR (LOL) Ne nic ve zlym ;) Davaj ho tam kvuli emisim..to je cely.. :)
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: CB

Příspěvek od cutik »

mam motor Ahf 81kw Bora
Bude tedy nekdo tak hodny a da sem navod s fotkou? :-)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: CB

Příspěvek od cutik »

misoVW píše:navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
jo to je mi jasne...a kdepak ten navod je? z te fotky co je v tomhle threadu,sem to nepochopil
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

cutik píše:
misoVW píše:navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
jo to je mi jasne...a kdepak ten navod je? z te fotky co je v tomhle threadu,sem to nepochopil
Treba hladat, je to tu x krat. Napr.: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979
Vasekk
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 13 říj 2006, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vasekk »

Má někdo zaslepený EGR na AWX? :?
Rudolf Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 14 říj 2006, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsen; Czech republic

Příspěvek od Rudolf Diesel »

Hobby píše: jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.
Co je ESI Sis?
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
Bob1795
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 03 črc 2008, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Bob1795 »

nazdarek, ma nekdo zaslepeny EGR na motoru AFN? dnes jsem se na to dival, nevim, zda mam dat plech mezi hadici a vstup do egru, nebo staci jen zaslepit podtlak co ho ovlada? Prece kdyz nebude zadny podtlak, egr zustane zvareny. tohle se mi jevi jako jednodussi varianta (ne ze by ta druha byla slozita) :-)
passat B4, AFN
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Bob1795 píše:nazdarek, ma nekdo zaslepeny EGR na motoru AFN? dnes jsem se na to dival, nevim, zda mam dat plech mezi hadici a vstup do egru, nebo staci jen zaslepit podtlak co ho ovlada? Prece kdyz nebude zadny podtlak, egr zustane zvareny. tohle se mi jevi jako jednodussi varianta (ne ze by ta druha byla slozita) :-)
samozřejmě máš pravdu, jenže to EGR už má něco za sebou, takže nemusí zrovna stokrát těsnit, zaslepení tý trubky co jde z výfuku je jistota ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

lepší je plech, jelikož se ti egr ventil bude otvírat a zavírat a nezasekne se nv jedné poloze. když ho pak budeš třeba kvůli emisim sprovozňovat vyndáš plech a jedeš dál. Když bude zaseklý celý egr tak ho budeš muset vyčistit rozchodit apod... (crazy)
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepiknet »

tak já jsem zaslepil plechem a hadičku taky,protože mám nalítáno 150 000km,motor AHF 81kw a vypadalo to takhle:Obrázek
Obrázek[/img]
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

pepiknet píše:tak já jsem zaslepil plechem a hadičku taky,protože mám nalítáno 150 000km,motor AHF 81kw a vypadalo to takhle:
http://img247.imageshack.us/img247/24/p7010288qb4.jpg
No fuuuuuuuuuuuuuuuj, ať záslepka dobře slouží :-D
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Schöny#7 píše:Ja myslel ze tam davali EGR (LOL) Ne nic ve zlym ;) Davaj ho tam kvuli emisim..to je cely.. :)
To by člověk musel měnit i katík, auto bez EGR je 100x ekologičtější než nějaká vejtřaska se studeným motorem (noteeth)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“