Stránka 1 z 2
A4 2007 2.0 PD mot. BPW Bublá do sání
Napsal: 16 zář 2013, 16:48
od pitrisek
Ahoj chlapi. Auto přijelo s tím bubláním do sání , tak rozborka, vačka ometená 2 hydra prodřený, tak výměna vačky, hyder, ložisek vačky, šroubů, seřízení vstřiků, zkušební jízda po 10 Km se motor zastavil neprůchodnej DPF , Tak jsem ho namočil do toho origo louhu vypral vapem a dobrý , spustil regeneraci začoudilo , spadlo na nola procent, ale ted na volnoběch tak divně kouří a zase po chvíli začne bublat do sání. Tlaky jsem neměřil zatím. Ten kouř je takovej divnej smrad jako když se vypaluje výfuk po dlouhém stání. Nemáte potuchy v čem je problém??
Napsal: 16 zář 2013, 18:11
od jericho-3
A co ventily, nedostal nějaký polibek od pístu a těď netěsní...?
Napsal: 16 zář 2013, 18:16
od pitrisek
Taky mě to napadlo,,ale po nastartování to nedělalo, co kdyby byl v háji vstřik? je možné že by na volnoběh bublal??, nejhorší že auto je už pryč, prostě si ho vzal že ho nutně potřebuje a já teď nemám klidný spaní.

Ono je to takový poloviční pu pu pu jako když je omletá vačka
Napsal: 17 zář 2013, 19:44
od DOLPH
a není ten fap ucpaný?
já těm zázrakům na čištění nějak nevěřím...
Napsal: 19 zář 2013, 07:41
od pitrisek
A kdyby byl zanesený DPF, tak to taky kouří jako darebný kamna??? Hlavně na volnoběh???
Napsal: 06 led 2014, 21:50
od dmh65
u mňa je to to isté,auto ide normálne len na voľnobeh to buble do sania,zle sa to veru počuva
Napsal: 06 led 2014, 22:49
od Ladas
přepákování má záslepky když byly ohoblovaný 2 hydra?
Napsal: 07 led 2014, 18:22
od dmh65
to je co prepákovaní?
Napsal: 07 led 2014, 18:31
od zizalak
Napsal: 26 led 2014, 22:55
od dmh65
sewa,
už si vyriešil to bublanie v sacom potrubí?
mám ten istý problém
dík
Napsal: 23 bře 2014, 20:33
od dmh65
Pri výmene oleja bola vysoká hladina.Má to niečo spoločné s DPF?
Napsal: 23 bře 2014, 21:56
od Biimbo
může mít
Napsal: 24 bře 2014, 09:47
od dmh65
je asi plný predpokladám ten DPF
Napsal: 02 čer 2014, 13:37
od dmh65
Čtvrtek,15,Květen,2014,14:16:36:10074
VCDS verze: SVO 10.6.4
Verze dat: 20110407
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 016 FP HW: 028 101 212 8
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC 000SG 9383
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 66565 257 00032
VCID: 76E7E2EB7857
1 Fault Found:
008785 - rada valcu 1 - sonda 1: negativni rizeni: preruseni
P2251 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 8
Kilometry: 317901 km
Indikace času: 0
info o závadě:
Otáčky: 2520 /min
Rychlost: 103.0 km/h
Výkon/klapka: 27.1 %
Váha vzduchu: 430.0 mg/str
bez jednotek: 1.20
bez jednotek: 0.0
Provozní stav: 10000001
Readiness: 0 0 0 0 0
Napsal: 02 čer 2014, 13:39
od dmh65
je to v poriadku?
