Log zde
Kontrola váhy vzduchu prosím
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- ketys
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 srp 2012, 13:41
- Bydliště: Jeseník/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kontrola váhy vzduchu prosím
Zdravím pánové
Tak se mi zdá, že mi moje AHF nějak žere a nevím, jestli je to nohou, nebo váhou vzduchu
Můžete se mi na to někdo podívat? Laicky koukám, že od 3100+ nějak ztrácí dech, ale nejsem znalec, takže jen říkám, co vidím. Díky
Log zde
Log zde
Naposledy upravil(a) ketys dne 02 říj 2015, 12:47, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
no, dech to ztrácí zdatně...
zkus vyměnit vzduchový filtr a zkontrolovat hadici od filtrboxu k turbu, jestli nemá někde díru. Když bude obojí v pořádku, tak už jedině že by jsi měl ohoblovanou vačku, která neotevře pořádně ventily a tím pádem motor spotřebuje méně vzduchu - váha naváží méně....
Jednoduchý test - zkus místo váhy diodu, zajeď někam na pořádný kopec a vytoč to tak na 4000 ot. a koukej za sebe, jestli to kouří. Jestli jo, tak je asi vačka před smrtí. A taky záleží kolik to namotáno km a jestli nemáš ucpané sání z doby, kdy ještě nebyl EGR OFF.
zkus vyměnit vzduchový filtr a zkontrolovat hadici od filtrboxu k turbu, jestli nemá někde díru. Když bude obojí v pořádku, tak už jedině že by jsi měl ohoblovanou vačku, která neotevře pořádně ventily a tím pádem motor spotřebuje méně vzduchu - váha naváží méně....
Jednoduchý test - zkus místo váhy diodu, zajeď někam na pořádný kopec a vytoč to tak na 4000 ot. a koukej za sebe, jestli to kouří. Jestli jo, tak je asi vačka před smrtí. A taky záleží kolik to namotáno km a jestli nemáš ucpané sání z doby, kdy ještě nebyl EGR OFF.

VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
- ketys
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 srp 2012, 13:41
- Bydliště: Jeseník/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Log jsem hodil na ulož.to, už to z tama funguje, nevím, proč to nešlo z ftp z webu. Jinak co se týče filtru, tak všecky jsem měnil před týdnem zrovna, mám všechny MANN. Když jsem vytahoval EGR, tak právě až tak zasraný nebylo, jak jsem čekal, nejezdil s tím žádnej důchodce předemnou (sání bylo na pohled taky hezký). A vačku shodou okolností mám vyfocenou, alespoň trochu, protože se dělalo těsnění pod hlavou, rovnala hlava, hydroštely, gufera atd. Hadičky silikonový SAMCO....takže asi zkusit diodu, co?




Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
jo, vyzkoušej tu diodu.
Jinak mě ještě napadlo, jestli jsi nechával EGR na místě a jen ho zaslepil záslepkou, tak jestli nemáš upadlou chcípklapku v sání jako jsem měl já
. Taky mi turbo tlačilo požadavek v pohodě a váha vážila málo a ve vysokých otáčkách to nechtělo jet....s diodou to pak jelo líp, ale nebylo to ono a hlavně to kouřilo v kopci v otáčkách jako tank a i tak žralo 
Jinak mě ještě napadlo, jestli jsi nechával EGR na místě a jen ho zaslepil záslepkou, tak jestli nemáš upadlou chcípklapku v sání jako jsem měl já

VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
- ketys
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 srp 2012, 13:41
- Bydliště: Jeseník/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Takže, nové turbo, vyčištěné sání, FMIC, vyčištěná váha vzduchu a aktuálně takto: http://uloz.to/x21ECDRs/3-11-2015-01-csv
Myslím, že dobrý, co vy na to?
Myslím, že dobrý, co vy na to?
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
tiez riesim podobny problem, ten log pred opravou ked padalo mnozstvo MAF bolo sposobene vahou alebo turbom?ketys píše:Takže, nové turbo, vyčištěné sání, FMIC, vyčištěná váha vzduchu a aktuálně takto: http://uloz.to/x21ECDRs/3-11-2015-01-csv
Myslím, že dobrý, co vy na to?
neskusal si log bez cistenia MAF?
ten log po oprave nie je moc vela vzduchu? alebo to tak ma byt? myslel som ze by to malo byt co najviac podobne ziadanej hodnote MAF (specified)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km