Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95 Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov
Příspěvek
od jan kůrka » 10 úno 2018, 16:36
Zdravim, dnes jedu po dálnici a najednou MI auto zacalo pridavat AZ jsem se divil jak hodně. Vyslapl jsem spojku a otáčky mi vyletely vzhůru a rychle jsem vypl motor. Od té doby to nějak špatně startuje, motor se více chvěje a zdá se mi že je hlučnější. Nevite co by to mohlo být za průser? Díky moc
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725 Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
Příspěvek
od adrian_B » 10 úno 2018, 17:26
Ojnice?
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95 Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov
Příspěvek
od jan kůrka » 10 úno 2018, 17:30
adrian_B píše: Ojnice?
to snad ne.. Jakou to může mít spojitost?
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 974 Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0
Příspěvek
od trhac » 10 úno 2018, 17:38
jan kůrka píše: adrian_B píše: Ojnice?
to snad ne.. Jakou to může mít spojitost?
No asi by ses divil ale spojitost to mít může.každopádně turbo kaput.
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95 Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov
Příspěvek
od jan kůrka » 10 úno 2018, 18:48
trhac píše: jan kůrka píše: adrian_B píše: Ojnice?
to snad ne.. Jakou to může mít spojitost?
No asi by ses divil ale spojitost to mít může.každopádně turbo kaput.
takze motor kaput
michal555
Přispěvovatel
Příspěvky: 144 Registrován: 22 led 2018, 20:44
Odpovědi: 0
Příspěvek
od michal555 » 10 úno 2018, 19:23
padlo turbo nasal se olej jelikož kapalina je nestlačitelná tak ohnutý ojnice změř tlaky a hned budes chytřejší
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95 Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov
Příspěvek
od jan kůrka » 10 úno 2018, 19:36
michal555 píše: padlo turbo nasal se olej jelikož kapalina je nestlačitelná tak ohnutý ojnice změř tlaky a hned budes chytřejší
dik za radu.motor jsem vypnul pri cca 4000 otackach ale asi to bude v hajzlu.motor jede ale startoval tak 5 vterin
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95 Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov
Příspěvek
od jan kůrka » 10 úno 2018, 19:39
jan kůrka píše: michal555 píše: padlo turbo nasal se olej jelikož kapalina je nestlačitelná tak ohnutý ojnice změř tlaky a hned budes chytřejší
dik za radu.motor jsem vypnul pri cca 4000 otackach ale asi to bude v hajzlu.motor jede ale startoval tak 5 vterin
kolilk bych mel plus minus namerit.motor ma 275000 km dik
michal555
Přispěvovatel
Příspěvky: 144 Registrován: 22 led 2018, 20:44
Odpovědi: 0
Příspěvek
od michal555 » 10 úno 2018, 20:33
pokud naměříš na všech valcích 28 je to super naměř to a napiš sem měl bys naměřit 28-32 barů pokud mín motor ven
martin48813
Přispěvovatel
Příspěvky: 108 Registrován: 17 lis 2017, 18:25
Odpovědi: 0
Příspěvek
od martin48813 » 10 úno 2018, 20:47
i s 19 to jakš takš nastaruje.... a 28barů s 270tkm no nevim.....
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95 Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov
Příspěvek
od jan kůrka » 10 úno 2018, 21:00
michal555 píše: pokud naměříš na všech valcích 28 je to super naměř to a napiš sem měl bys naměřit 28-32 barů pokud mín motor ven
pokud míň jak píšeš tak výměna ojnic bude stačit?
A samozřejmě turbo
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674 Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz
Příspěvek
od Rayx » 11 úno 2018, 10:32
No na to žes to mohl chcípnout jen klíčkem to je pěkný. Kouknuls, kolik tam máš nyní oleje?
S tou kompresí je to standard jak všechny 1.9, pro nový psáno 25-31bar, mez opotřebení 19bar , max. přípůstný rozdíl mezi válci 5bar, vytočit VŠECHNY svíce!!!
Třeba na původním AJM s 350tkm naměřeno 29-30 na všech, tak asi tak ...
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95 Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov
Příspěvek
od jan kůrka » 11 úno 2018, 11:03
Rayx píše: No na to žes to mohl chcípnout jen klíčkem to je pěkný. Kouknuls, kolik tam máš nyní oleje?
S tou kompresí je to standard jak všechny 1.9, pro nový psáno 25-31bar, mez opotřebení 19bar , max. přípůstný rozdíl mezi válci 5bar, vytočit VŠECHNY svíce!!!
Třeba na původním AJM s 350tkm naměřeno 29-30 na všech, tak asi tak ...
kouknu na ten olej odpoledne a dám vědět, mám ho tam čtrnáct dní po výměně. Turbo jsem již objednal a v týdnu se pokusím sehnat měřící přístroj na tlaky válců (diesel). Díky moc
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 11 úno 2018, 13:34
Ty seš střelec. Turbo bejt v hajzlu nemusí a ty už ho máš v nákupním košíku...
Oct asv 2000, DieselPower