Golf 4tdi alh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Golf 4tdi alh

Příspěvek od jan kůrka »

Zdravim, dnes jedu po dálnici a najednou MI auto zacalo pridavat AZ jsem se divil jak hodně. Vyslapl jsem spojku a otáčky mi vyletely vzhůru a rychle jsem vypl motor. Od té doby to nějak špatně startuje, motor se více chvěje a zdá se mi že je hlučnější. Nevite co by to mohlo být za průser? Díky moc
martin.majo
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 23 led 2018, 16:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin.majo »

Turbo v prdeli ?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Ojnice? :)
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

adrian_B píše:Ojnice? :)
to snad ne.. Jakou to může mít spojitost?
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

jan kůrka píše:
adrian_B píše:Ojnice? :)
to snad ne.. Jakou to může mít spojitost?
No asi by ses divil ale spojitost to mít může.každopádně turbo kaput.
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

trhac píše:
jan kůrka píše:
adrian_B píše:Ojnice? :)
to snad ne.. Jakou to může mít spojitost?
No asi by ses divil ale spojitost to mít může.každopádně turbo kaput.
takze motor kaput (wallbash)
michal555
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 led 2018, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal555 »

padlo turbo nasal se olej jelikož kapalina je nestlačitelná tak ohnutý ojnice změř tlaky a hned budes chytřejší
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

michal555 píše:padlo turbo nasal se olej jelikož kapalina je nestlačitelná tak ohnutý ojnice změř tlaky a hned budes chytřejší
dik za radu.motor jsem vypnul pri cca 4000 otackach ale asi to bude v hajzlu.motor jede ale startoval tak 5 vterin :x
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

jan kůrka píše:
michal555 píše:padlo turbo nasal se olej jelikož kapalina je nestlačitelná tak ohnutý ojnice změř tlaky a hned budes chytřejší
dik za radu.motor jsem vypnul pri cca 4000 otackach ale asi to bude v hajzlu.motor jede ale startoval tak 5 vterin :x
kolilk bych mel plus minus namerit.motor ma 275000 km dik
michal555
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 led 2018, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal555 »

pokud naměříš na všech valcích 28 je to super naměř to a napiš sem měl bys naměřit 28-32 barů pokud mín motor ven
martin48813
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 17 lis 2017, 18:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin48813 »

i s 19 to jakš takš nastaruje.... a 28barů s 270tkm no nevim.....
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

michal555 píše:pokud naměříš na všech valcích 28 je to super naměř to a napiš sem měl bys naměřit 28-32 barů pokud mín motor ven
pokud míň jak píšeš tak výměna ojnic bude stačit?

A samozřejmě turbo
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No na to žes to mohl chcípnout jen klíčkem to je pěkný. Kouknuls, kolik tam máš nyní oleje?
S tou kompresí je to standard jak všechny 1.9, pro nový psáno 25-31bar, mez opotřebení 19bar, max. přípůstný rozdíl mezi válci 5bar, vytočit VŠECHNY svíce!!!
Třeba na původním AJM s 350tkm naměřeno 29-30 na všech, tak asi tak ...
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Rayx píše:No na to žes to mohl chcípnout jen klíčkem to je pěkný. Kouknuls, kolik tam máš nyní oleje?
S tou kompresí je to standard jak všechny 1.9, pro nový psáno 25-31bar, mez opotřebení 19bar, max. přípůstný rozdíl mezi válci 5bar, vytočit VŠECHNY svíce!!!
Třeba na původním AJM s 350tkm naměřeno 29-30 na všech, tak asi tak ...
kouknu na ten olej odpoledne a dám vědět, mám ho tam čtrnáct dní po výměně. Turbo jsem již objednal a v týdnu se pokusím sehnat měřící přístroj na tlaky válců (diesel). Díky moc :worthy: :worthy:
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ty seš střelec. Turbo bejt v hajzlu nemusí a ty už ho máš v nákupním košíku...
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“