Vento TDi chcípá za jízdy...nikdo neví:-(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Vento TDi chcípá za jízdy...nikdo neví:-(

Příspěvek od misa.89 »

Zdravím, kámoš má Vento Tdi 1994, to auto jede, a z ničeho nic za jízdy začne zpomalovat až chcípne. Nastartovat jde až tak za 2-3min. Bylo to ve WV, tam si nevědí rady, u autoelektrikáře, ten zjistil na VAGu závadu nějaké cívky, vyměnil, auto dojelo 50km a bylo to ok. Pak jelo jen 7 a chíplo 2x. Závada se projevuje nepravidelně ale čím dál častěji. Netušíte někdo čím by to mohlo být? Na diagnostice to bylo už x krát a na nic se nepřišlo kromě té cívky. Díky moc
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
xxxmisko
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 19 říj 2007, 16:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od xxxmisko »

no nejaky kontakt najskor. nemas nahodou tajny vypinac na cerpadle?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co relé kerý napájí jednotku?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

relé 109
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33855
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to chce jezdit s vagem ta 109 napíše řídící jednotka neodpovídá při tom chcípání miloš
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

alebo ho na skusku vymenit a jazdit.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když je mrtvá 109 vag nic neukáže protože jednotka se chová jak když vypneš klíček ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

to relé by šlo na zkoušku asi i proklemovat ne?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je potřeba mrknout, když to nechce chytit, jestli problikne žhavení, když ne vypadá to na tu 109ku
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Niekedy pomoze precistit na nom kontakty a precinovat spoje.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

parada, dík za tipy, kde najdu pls to rele?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

V reléovým boxu nad nohama řidiče, bude na něm nápis 109.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

tak prej se na tom už nějaké relé měnilo, ale neví jaké, radši an to kouknem, jinak další napady přivítám...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33855
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:když je mrtvá 109 vag nic neukáže protože jednotka se chová jak když vypneš klíček ;)
řídící jednotka motoru neodpvídá ti vag napíše a ostatní komunikujou a když vypneš klíček nekomunikuje žádná miloš
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

slovacek.milos píše:
Ladas píše:když je mrtvá 109 vag nic neukáže protože jednotka se chová jak když vypneš klíček ;)
řídící jednotka motoru neodpvídá ti vag napíše a ostatní komunikujou a když vypneš klíček nekomunikuje žádná miloš
to ti nekomunikuje ani když ti umře tajnej vypínač nebo jednotka samotná nebo když v autě třeba vůbec nejni ale nedouvíš se že je chyba v hlavním napájecím obvodu :P
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“