vrzající zámky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vrzající zámky
Vržou mi zámky (přední dveře) na OI rv. 98. Už to vrže delší dobu, ale pomalu zjišťuju, že by to asi chtělo nějak poštelovat... Leze to na nervy. Co s tim?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Obavam sa ze to nedostelujes.... kruti sa karoseria - dan za sportovy podvozok
Pokial to robi iba na prednych dverach, skusil by som to riesit hornou vzperou medzi tlmice....

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5124
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@martinsidlo: k tomu konstatovaniu ta vedie osobna skusenost, alebo mas iba taky dojem? lebo ja mam hornu vzperu medzi miskami cca. 1,5 roka a problem s krutenim prednej casti karoserie a s tym suvisiacimi pazvukmi okolo dveri mi to vyriesilo, inak by som tuto pomerne drahu vec a dost drasticky zasah do konstrukcie nedoporucoval...
mazanim WD-ckom a podobnymi postupmi si akurat tak zababres interier, vacsi mechanicky pohyb casti karoserie ti to nevyriesi, kedze dilatacne spary a gumove tesnenia boli dimenzovane na zatazenie v pouziti so seriovym podvozokom....
existuje aj druha varianta - vratit podvozok a pruzne ulozenia do serioveho stavu
mazanim WD-ckom a podobnymi postupmi si akurat tak zababres interier, vacsi mechanicky pohyb casti karoserie ti to nevyriesi, kedze dilatacne spary a gumove tesnenia boli dimenzovane na zatazenie v pouziti so seriovym podvozokom....
existuje aj druha varianta - vratit podvozok a pruzne ulozenia do serioveho stavu

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Osobne si myslim ze nevrzgaju zamky ale vyplne dveri o gumove tesnenia (pirelky)... na Octavii I.generacie je to projektovane velmi natesno, zrejme aby sa minimalizovalo sirenie hluku z vonku, kedze vozidlo nema dvojite tesnenia dveri, avsak tym padom je mala tolerancia posunu dveri voci karoserii. Je mozne to donastavit na pantoch a zamkoch, ako spomina kolega nado mnou, chce to aj kus stastia (kto to niekedy robil, vie o com hovorim - pakaren na n-tu).... mne na sportovom podvozku pomohla az ta vzpera... mat liftback verziu ako kolega Markus01, dam si aj RS-ove vzpery do kufra 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5124
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Psal jsem,že rozvrže zbytek kastle.Kolik km máš tu vzpěru?1,5 roku,žádná míra.To já mám 100tis km za tu dobu.Namazat těsnění silikonem,zastříknout i za tapec,přebytet otřít,zámky vazelínou,vše přiměřeně.Pak není špinavé auto(tapec apod.)Kontrola pantů na vůle.A nekouřit v autě.Kouř udělá s vrzání své.subz3ro_tdi píše:@martinsidlo: k tomu konstatovaniu ta vedie osobna skusenost, alebo mas iba taky dojem? lebo ja mam hornu vzperu medzi miskami cca. 1,5 roka a problem s krutenim prednej casti karoserie a s tym suvisiacimi pazvukmi okolo dveri mi to vyriesilo, inak by som tuto pomerne drahu vec a dost drasticky zasah do konstrukcie nedoporucoval...
mazanim WD-ckom a podobnymi postupmi si akurat tak zababres interier, vacsi mechanicky pohyb casti karoserie ti to nevyriesi, kedze dilatacne spary a gumove tesnenia boli dimenzovane na zatazenie v pouziti so seriovym podvozokom....
existuje aj druha varianta - vratit podvozok a pruzne ulozenia do serioveho stavu
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
1,5 roka a cca. 20-25 tis.km.... a u teba ta vzpera bola kolko, ak sa smiem spytat? 
nemam nic proti mazaniu (ktore je mimochodom potom potrebne pravidelne aplikovat, nie je to jednorazova zalezitost), ale radsej riesim pricinu problemu ako dosledok, ak je to mozne

nemam nic proti mazaniu (ktore je mimochodom potom potrebne pravidelne aplikovat, nie je to jednorazova zalezitost), ale radsej riesim pricinu problemu ako dosledok, ak je to mozne

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5124
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Já už ji na OI ani na Seatu nedával,měl jsem ji na Žigulíku.Jinak jezdím po kočičích hlavách,přes zpomalovací prahy,koleje atd. a tak vím,co na to zabírá.Jestli to někdo nechce mazat,asi,aby se neušpinil,jeho věc.Radím jen,co zabírá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené